Здравейте.
Мисля, че мога да обясня малко ситуацията. На първо място, заявката за теглене вероятно е задействала процедурата за проверка на KYC (познайте своя клиент), която трябва да преминете, за да бъдете квалифицирани за теглене.
При такова искане много казина блокират акаунта на играча и извършват проверката по имейл.
Има две неща, които трябва да направите сега:
- проверете имейла си за допълнителни инструкции или обяснение
- заснемете екранна снимка, показваща грешката, възникваща при опит за достъп до вашия акаунт.
Въпреки най-доброто ми предположение, все още има шанс да се случи нещо друго, оттук и екранната снимка.
Между другото, в много казина трябва да играете с депозита си, преди средствата да бъдат изтеглени. Поне веднъж, обикновено три пъти повече от депозираната сума. Казината, за разлика от банките, плащат такси за всяка транзакция, това е отчасти начин да се премахнат подобни искания.
Е, ще бъда тук за допълнителна информация.
Hello.
I think I can explain the situation a bit. First of all, the withdrawal request probably triggered the KYC (know your customer) verification procedure, which you need to pass in order to be qualified for the withdrawal.
Upon such a request, many casinos block the player's account and handle the verification via email.
There are two things you should do now:
- check your email for further instructions or explanation
- capture a screenshot showing the error occurring when you try to access your account.
Despite my best guess, there is still a chance something else is going on, hence the screenshot.
By the way, in many casinos, you must play with your deposit before the funds are withdrawable. At least once, usually three times the deposited sum. Casinos, unlike banks, pay fees for every transaction, this is partly a way to eliminate such requests.
Well, I'll be here for your further info.
Автоматичен превод: