ФорумКазинаИзбягвайте Playboom/Playboom24 на всяка цена!

Избягвайте Playboom/Playboom24 на всяка цена!

преди 1 година от Interstellar
|
1817 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Това е хищническо онлайн казино без инструменти за отговорен хазарт (те не работят) и ако успеете да спечелите много, те ще ви затруднят да изтеглите парите си, измисляйки всякакви извинения и т.н.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също имах проблем с тях, първия път като депозирах и теглих нямаше проблем. Сумата беше 800 евро, след като депозирах отново голяма сума и успях да се изкача до 1300, след това получих имейл, в който се посочва, че Revolut не може да бъде изтеглен. След дълга комуникация по въпроса и им казах, че това е най-нелепото нещо, което някога съм чувал от онлайн казино, те обработиха 1300. Депозирах отново голяма сума и успях да стигна до 3700. Същият проблем се появи отново, когато дойдоха с същите глупости за това, че банковата ми сметка не е разрешена. След дълго обсъждане те преведоха 3700 евро. След това депозирах отново 500 евро и ги загубих, след това депозирах друга голяма сума и се изкачих до 2400, като за първи път получих имейл, в който се казва, че съм заложил само 100 от 500 депозита, докато загубих доста в процеса, така че не всъщност не им вярвам, но добре. След като успях след голяма борба да достигна 4400, същите глупости бяха използвани отново за това, че банковата ми сметка не е разрешена, в продължение на дни изметта продължи да връща баланса ми. Общо 3 дни бях отчаян, тъй като Revolut е единствената ми банкова сметка и не можах да направя холандска. От тези 4400 успях да се изкача до 8500 евро общ баланс и отново поисках теглене с надеждата, че просто ще ме пуснат. И отново ми връщаха баланса всеки път. След това говорих с агент на живо на име Крис, който ми каза, че има „технически проблеми", които им попречиха да преведат парите към мен, знаех, че лъже, защото колегите му продължаваха да ми казват преди това, че моята банка не е „разрешена" ! Крис ми каза да поискам ново теглене и че той ще го постави на най-висок приоритет. Което отново беше поредната лъжа. Поставих лимит за залог и загуба директно след разговор с Крис, 12 часа по-късно средствата ми все още бяха в сметката ми и не бяха одобрени. Техните инструменти за отговорен хазарт като лимит за залагане и загуба, които бях поставил на 10 евро всеки, не работеха. Playboom/Playboom24 нарочно ще ви подлуди, когато спечелите голяма сума, те ще направят всичко, за да ви накарат да загубите баланса си, тъй като техните инструменти за отговорен хазарт изобщо не работят. Не депозирайте нито стотинка тук, научете се от грешката ми да им се доверя. В продължение на 4/5 дни ми отказаха да ми платят по същата банкова сметка, която използвах 3 пъти. Измисляне на извинения. За тях е лесно да правят пари, като правят това. Надявам се тази история да попречи на хората да се регистрират и депозират. Онлайн казина като тези трябва да умрат бързо. След като балансът ми изчезна, те внезапно ми изпратиха имейл, в който се казваше, че „ще направим изключение", тези измети знаеха точно какво правят.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички, внимавайте, избягвайте това казино.

С първата ми печалба парите дойдоха в сметката ми в рамките на 2 часа и това в неделя.

Тогава куци единици с дълга загуба....

Спечелих €1800 отново и ги изплатих.

Задържат ме с невероятни извинения от 3 седмици, а пари още не съм видял.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички, внимавайте, избягвайте това казино.

С първата ми печалба парите дойдоха в сметката ми в рамките на 2 часа и това в неделя.

Тогава куци единици с дълга загуба....

Спечелих €1800 отново и ги изплатих.

Задържат ме с невероятни извинения от 3 седмици, а пари още не съм видял.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей. Съжалявам за ситуацията, в която се намирате в момента. Разбирам, че може да е малко разочароващо. Вие постъпихте правилно и подадохте жалба тук с нашия екип. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. За съжаление в момента няма какво много да се направи, така че ако имате актуална информация от казиното относно този проблем, моля, информирайте ни и особено нашия екип за оплаквания. Случайно да имаш новини от тях?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей


наскоро исках да направя депозит от 30 евро, случайно направих депозит от 500 евро, веднага направих теглене от 500 и те казаха, че първо трябва да заложа моите 500, а нямах отбелязан бонус, така че това е странно, също аз искам да вляза в акаунта си сега и той казва, грешка при влизане.. моето теглене е 300 сега и имам останали пари в акаунта си, с които да играя. Някой може ли да ми помогне?


Поздрави,


Ник Плентер.

Автоматичен превод:
nickp1
преди 2 месеца

Здравейте.

Мисля, че мога да обясня малко ситуацията. На първо място, заявката за теглене вероятно е задействала процедурата за проверка на KYC (познайте своя клиент), която трябва да преминете, за да бъдете квалифицирани за теглене.

При такова искане много казина блокират акаунта на играча и извършват проверката по имейл.

Има две неща, които трябва да направите сега:

  1. проверете имейла си за допълнителни инструкции или обяснение
  2. заснемете екранна снимка, показваща грешката, възникваща при опит за достъп до вашия акаунт.

Въпреки най-доброто ми предположение, все още има шанс да се случи нещо друго, оттук и екранната снимка.

Между другото, в много казина трябва да играете с депозита си, преди средствата да бъдат изтеглени. Поне веднъж, обикновено три пъти повече от депозираната сума. Казината, за разлика от банките, плащат такси за всяка транзакция, това е отчасти начин да се премахнат подобни искания.

Е, ще бъда тук за допълнителна информация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички,

Имам чувството, че playboom24 ме спира да изтегля печалбите си. Депозирах само 25 евро и получих около 1400 евро при теглене в този момент. Отначало им отне три дни, за да стигнат до моето дуо за депозит там доставчик на плащания. Междувременно качих всички документи за проверка на уебсайта и сега там ми изпратиха имейл, че документите за проверка не са достъпни и ще трябва да ги изпратя по имейл.



Автоматичен превод:
cincero
преди 1 месец

здрасти Ние винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното в такива случаи. Опитайте се да изпратите всички документи, необходими за верификация на акаунта ви, така че казиното да може да продължи с тегленето ви възможно най-скоро. Моля, не навлизайте в негативни мисли, засега всъщност ми изглежда като стандартна процедура. Надявам се, че всичко ще мине гладко и скоро ще можете да се сдобиете с парите си. уведомете ни, когато имате някаква актуализация, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей, малка актуализация; документите се приемат, сега чакам одобрение на тегленията. Ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мога да потвърдя, има законно. Днес получих тегленето си. Отнема известно време, но те са справедливи.

Автоматичен превод:
cincero
преди 1 месец

Страхотни новини, радвам се, че получихте парите си и накрая всичко се нареди добре. ☘️😊🎉

Какъв метод използвахте за теглене? Оставаш ли да играеш тук?

Автоматичен превод:
cincero
преди 3 седмици

Не са легитимни, просто сте имали късмет, че е малко.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини