преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с iviCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам теглене от моя акаунт към моята кредитна карта в продължение на 15 дни до днес не получих плащане, също изпратих имейли за тях с въпроси за моето теглене преди 4 дни, те казаха, че ще отнеме повече време, след този имейл не отговарят имейли, какво мога да направя, за да получа парите си от казиното
Hi I have withdrawal from my account to my credit card for 15 days until today I didn’t get paid also I sent emails for them asking about my withdrawal before 4 days they said it will take more time , after that email they are not responding emails, what can I do to get my money from the casino
здравей,
Бих казал, че казиното вече е имало достатъчно време да ви обясни ситуацията и да ви предложи друг начин на плащане, наличен за вас, като превод на криптовалута.
Ако бъдете игнорирани, трябва да подадете жалба:
https://casino.guru/complaints/create
Нашият екип за жалби ще разгледа този проблем и ще се опита да ви помогне.
Hi,
I'd say that the casino has already had plenty of time to explain the situation to you and suggests another payment method available to you, such as cryptocurrency transfer.
If you are being ignored, you should submit a complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Our Complaint Team will look into this issue and will try to help you.
Здравейте и благодаря за отговора
и относно моята ситуация не получих никакъв отговор от 15 май
и нямам друг начин на плащане
кредитната карта, от която депозирам, е същата карта, която се опитвам да тегля от нея и я използвам в друго казино без проблем
Hi and thank you for your reply
and about my situation I didn’t get any response from 15 may
and I don’t have another payment method
the credit card I deposit from is the same card I’m trying to withdrawl in it and I’m using it on another casino’s with no problem’s
Здрасти,
така че може би има друг проблем. Минали ли сте вече KYC проверка, моля?
Както и да е, трябва да получите някои отговори от казиното, особено ако се занимавате с тегленето.
Ако подадете жалба, ние ще се опитаме да разгледаме този въпрос, но имайте предвид, че даваме на казиното 14 последователни дни за завършване на тегленето, така че ще отнеме известно време.
Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук:
https://casino.guru/complaints/create
Надяваме се, че това казино ще комуникира с нас.
Hi there,
so maybe there is another problem, Have you already passed KYC verification, please?
Anyway, you should get some answers from the casino, especially if you dealing with the withdrawal.
If you submit a complaint, we will try to look into this matter, however, please be informed that we allow the casino 14 straight days for completing the withdrawal, so it will take some time, though.
Feel free to submit your complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, this casino will communicate with us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.