преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Inkabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер, скъпи, искам да направя иск към казиното inkabet, защото те блокираха акаунта ми, след като спечелих добра сума пари с бонус, който бях депозирал и го активираха, поискаха няколко тегления и всичко, което направиха, беше да блокират моя акаунт и не ми дадоха никакъв отговор 😔 сумата, която трябваше да ми платят е като / 41099 като знаят, че минималното теглене е s / 25k на ден пълно разочарование и измама само когато спечелиш голяма сума те блокират в това и най-лошото е, че не ви плащат. Имам доказателства за сумата и печалбите, които никога не са дошли, за да депозирате измама и измама към клиент, когато печелят голяма печалба.
Има начин да докладвам това. Разбирам, че това казино е сертифицирано от Кюрасао. Имам нужда от вашата подкрепа с моята обща измама, но когато загубите големи суми, те не ви блокират пълна измама и измама
Good evening, dear, I want to make a claim with the inkabet casino, because they blocked my account after having won a good sum of money with a bonus that I had deposited and they activated it, request several withdrawals and all they did was block my account and they did not give me any answer 😔 the amount they had to pay me is as / 41099 knowing that the minimum withdrawal is s / 25k per day a complete disappointment and scam only when you win a large sum they block you in this way and worst of all they do not pay you I have the evidence of the amount and earnings that never came to deposit a deception and scam towards a customer when they earn a large profit.
There is a way to report this I understand that this casino is certified by curacao I need your support with my total scam case, but when you lose large sums they do not block you total scam and deception
Buenas noches estimados quiero hacer un reclamo con el casino inkabet , debido que me bloqueron mi cuenta luego de haber ganado un buena suma de dinero con un bono que me había llegado deposite y lo activaron solicite varios retiros y lo único que hicieron fue bloquear mi cuenta y no me dieron ninguna respuesta 😔 el monto que me tenían que pagar haciende a s/ 41099 sabiendo que el retiro mínimo es s/ 25 k por día una decepción completa y estafa solo cuando ganas una gran suma te bloquean de esta manera y lo peor que no te pagan tengo la evidencias del monto y ganancias que nunca llegaron a depositarme un engaño y estafa hacia un cliente cuando se hace merecedor de una gran ganancia.
Hay forma de denunciar esto tengo entendido que este casino tiene certificado por curacao necesito de su apoyo con mi caso total estafa , pero cuando uno pierde grandes sumas no te bloquean estafa total y engaño
Здравейте, разбирам чувствата ви. Блокирането на нечий акаунт не е правилен начин как да реагирате във всеки случай... Доколкото разбрах, току-що блокираха акаунта ви без никакво предупреждение и нямате информация и за предстоящи тегления, прав ли съм? Вашият акаунт потвърден ли е, моля?
Hello, I understand your feelings. Blocking someones account is not a proper way how to react in any case... As far as I understand they just blocked your account without any warning and you have no info about pending withdrawals as well, am I right? Has your account been verified, please?
Аз съм постоянен клиент, винаги депозирам и теглем, ако има проблеми, акаунтът ми е 100% проверен до преди няколко дни, всичко е наред, след като спечелих голяма печалба и поисках теглене снощи, те блокираха акаунта ми в петък за нощта, конфискувайки всички моята печалба
I am a recurring client, always deposit and withdraw if problems, my account is 100% verified until a few days ago, everything fine after having won a large profit and requesting withdrawals last night, they blocked my account on Friday for the night confiscating all my profit
Yo soy un cliente recurrente siempre deposite y retire si problemas , mi cuenta si está verificada al 100% hasta hace unos días todo bien luego de haber ganado una gran ganancia y solicitar retiros el día de ayer por la noche me bloquearon la cuenta día viernes por la noche confiscando toda mi ganancia
Е, тогава би било най-добре, ако можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints Нашият екип за жалби ще разгледа по-отблизо.
Well, then it would be best if you could submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Our complaint team will take a closer look.
Братко, реши ли го? Ако не, мога да ти помогна.
Bro, did you solve it? If not, I can help you.
Bro solucionaste?si no, yo te puedo ayudar.
Братко, виж зелената връзка 🙂.
Отговаряте на публикация отпреди една година, има доста голям шанс проблемът да не е действителен.
Но е толкова хубаво да видиш някой да ти подава ръка.
Как всъщност бихте помогнали на играча, чудя се?
Bro, check out the green link 🙂.
You're replying to a one-year-old post, there is a pretty good chance the issue is not actual.
But it is so nice to see someone offering a helping hand.
How would you actually help the player, I wonder?
И изглежда, че cpisa21 също няма да го направи, тъй като минаха 3 седмици откакто отговори.
Може би ще греша и той ще се опита да ти помогне, въпреки че не знам как. 🤔
And it looks like cpisa21 won't do so either, since it's been 3 weeks since he replied.
Maybe I'll be wrong and he will try to help you, although I'm not sure how. 🤔
ЗДРАВЕЙ BRODER, ВИЕ РЕШИХТЕ ПРОБЛЕМА СИ, ИМАМ СПЕЦИАЛЕН ИМЕЙЛ В INKABET, ЗА ДА МОЖЕТЕ ДА ФОРМУЛИРАТЕ ИСКА СИ, пишете на имейла ми anyelominaya246@gmail.com или към моя Facebook anyelo minaya Аз съм с профилната снимка на аватар.
HELLO BRODER, YOU HAVE SOLVED YOUR PROBLEM, I HAVE A SPECIAL INKABET EMAIL SO YOU CAN FORMULATE YOUR CLAIM, write to my email anyelominaya246@gmail.com or to my Facebook anyelo minaya I am with the profile photo of an avatar.
HOLA BRODER LLEGASTE A SOLUCIONAR TU PROBLEMA TENGO UN CORREO ESPECIAL DE INKABET PARA QUE PUEDAS FORMULAR TU RECLAMO escríbeme a mi correo anyelominaya246@gmail.com o a mi Facebook anyelo minaya estoy con la foto de perfil de un avatar.
Здравейте, за какво конкретно говорите, моля? Кой какъв проблем реши? Можете ли да разясните малко или да ми кажете какво е, за да знам? Като алтернатива, имате ли проблем в казиното и опитвате ли се да го разрешите?
Ще чакам твоя отговор.
Hi, what specifically are you talking about please ? Who solved what problem ? Can you elaborate a bit or tell me what it is so I know ? Alternatively, do you have an issue in the casino and are you trying to resolve it ?
I'll be waiting for your answer.
Здравей приятелю, изпратих ти имейл, но ти така или иначе не ми отговори, мисля, че inkabet никога няма да ми плати толкова голяма сума пари, вече се примирих отдавна.
Hello friend, I sent you an email but you didn't answer me anyway, I think that inkabet will never pay me that large amount of money, I already resigned myself a long time ago.
Hola amigo te envié un correo pero no me respondiste igual creo que inkabet nunca me pagará esa fuerte cantidad de dinero ya me resigne hace bastante tiempo
Здравейте, ако отговаряте на конкретен човек, най-добре е да използвате бутона "отговори", защото той уведомява играча, че сте му отговорили. Видях оплакването ви, което сте имали отдавна и не е разрешено.
Опитахте ли и с властта по това време или не? 🤔
Hi, if you reply to someone specific, it is best to use the "reply" button, because it notifies the player that you have replied to them. I've seen your complaint that you had long ago and it hasn't been resolved.
Did you also try with the authority at that time or not ? 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.