Здравейте, мисля, че разбирам откъде идва това чувство. Подобни преживявания са нещо, което не можем да проверим предварително; следователно отговорният подход никога не е бил пряка част от Индекса за безопасност. Което означава, че трябва да подадете оплакване всеки път, когато смятате, че казиното не спазва собствените си правила за отговорно поведение. Това ни дава възможност да видим как казиното обработва подобни заявки. Казахте, че всичко се случва, така че акаунтът ви затворен ли е?
Каква е ситуацията сега, моля? Какви стъпки трябва да предприемете, за да се самоизключите от това конкретно казино? Няма стандарти; следователно би било чудесно да знаете това.
Hello, I think I understand where this feeling comes from. Such experiences are something we are unable to test in advance; hence, a responsible approach has never been a direct part of the Safety Index. Which means that you should complain anytime you feel the casino fails to follow its own responsible rules. It provides us a chance to see how the casino handles such requests. You said everything happens, so has your account been closed?
What is the situation now, please? What steps do you need to take in order to self-exclude from this particular casino? There are no standards; hence, it would be great to know that.
Автоматичен превод: