НачалоФорумКазинаИмейл код 1win

Имейл код 1win

 от vamsimohan75452
|
4 818 преглеждания 13 отговора |
|

1win изпраща код до пощата, за да потвърди тегленето, но аз не получавам код, получавам код след ден в 1% в 100%

Автоматичен превод:

използвам iCloud поща и знаем, че е бърза

Автоматичен превод:

всеки ли е изправен пред същия проблем, уведомете ме да повдигна този проблем, за да увелича OTP(Code) сървърите за 1win, за да разреша този проблем

Автоматичен превод:
vamsimohan75452

за любезна информация 1win използва система за удостоверяване за теглене на средства, които използват нашата поща като второ потвърждение чрез изпращане на код, за това говоря

Автоматичен превод:

има ли начин за теглене без код

Автоматичен превод:
vamsimohan75452

имам предвид теглене на средства

Автоматичен превод:

току-що поисках 1win да промени моя gmail, те казаха, че отнема 24 часа

Автоматичен превод:
vamsimohan75452

Така че правилно ли разбирам, че имате някакъв баланс в 1win, но за да го изтеглите, трябва да добавите код, който са ви изпратили на имейла, но кодът никога не идва или идва твърде късно?

Опитвали ли сте също да проверите вашите раздели Промоции и Социални в Gmail? Често намирам имейли от казино точно там. Разбира се, трябва да проверите и вашия спам файл.

Автоматичен превод:

има ли някой изправен пред същото като мен

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

file неподозирани причини и грешки, когато теглите средства от Индия 

file

Автоматичен превод:
Daniel

да

Автоматичен превод:
vamsimohan75452

Здравейте,

опитайте се да проверите папката си със спам, както и всяка друга имейл папка, наречена „промоция" или „кошче".

Смятам, че трябва да поискате допълнителна помощ от поддръжката на казиното. Трябва да има някакъв начин как да се реши това.

Попитайте казиното и ни уведомете.

Автоматичен превод:

Имам абсолютно същия проблем, реши ли се при вас?

Няма нищо в папката за нежелана поща или където и да е другаде, свързах се с поддръжката и те искаха да сменя имейл адреса си. За да променят пощата ми, им трябваше прекалено много информация. Например номер на картата ми, екранна снимка на разписка за последния ми депозит от моята банка и т.н. Казаха ми, че промяната ще отнеме от 5 до 24 часа. Вече минаха повече от два дни и нищо не се е променило.

На директен въпрос дали това е често срещан проблем те отговориха, като затвориха чата. Така че да, направете от това каквото желаете.

Автоматичен превод:
jollenry

Бих искал да предложа нещо полезно, но предполагам, че и двамата смятаме, че това е „игралната площадка" на казиното 🙁.

Благодаря ви, че поставихте този проблем в общността. Говорейки за това, чудя се дали подобен проблем може да се намери сред наскоро подадените жалби.

Струва ли си да се провери?

https://casino.guru/complaints/in_progress

Бях сигурен, че го видях някъде - същият проблем:

file

https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues

https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to

Какво мислите за това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини