ФорумКазинаИмейл код 1win

Имейл код 1win

преди 1 година от vamsimohan75452
|
4118 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

1win изпраща код до пощата, за да потвърди тегленето, но аз не получавам код, получавам код след ден в 1% в 100%

Автоматичен превод:
преди 1 година

използвам iCloud поща и знаем, че е бърза

Автоматичен превод:
преди 1 година

всеки ли е изправен пред същия проблем, уведомете ме да повдигна този проблем, за да увелича OTP(Code) сървърите за 1win, за да разреша този проблем

Автоматичен превод:
vamsimohan75452
преди 1 година

за любезна информация 1win използва система за удостоверяване за теглене на средства, които използват нашата поща като второ потвърждение чрез изпращане на код, за това говоря

Автоматичен превод:
преди 1 година

има ли начин за теглене без код

Автоматичен превод:
vamsimohan75452
преди 1 година

имам предвид теглене на средства

Автоматичен превод:
преди 1 година

току-що поисках 1win да промени моя gmail, те казаха, че отнема 24 часа

Автоматичен превод:
vamsimohan75452
преди 1 година

Така че правилно ли разбирам, че имате някакъв баланс в 1win, но за да го изтеглите, трябва да добавите код, който са ви изпратили на имейла, но кодът никога не идва или идва твърде късно?

Опитвали ли сте също да проверите вашите раздели Промоции и Социални в Gmail? Често намирам имейли от казино точно там. Разбира се, трябва да проверите и вашия спам файл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

има ли някой изправен пред същото като мен

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file неподозирани причини и грешки, когато теглите средства от Индия 

file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

да

Автоматичен превод:
vamsimohan75452
преди 1 година

Здравейте,

опитайте се да проверите папката си със спам, както и всяка друга имейл папка, наречена „промоция" или „кошче".

Смятам, че трябва да поискате допълнителна помощ от поддръжката на казиното. Трябва да има някакъв начин как да се реши това.

Попитайте казиното и ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам абсолютно същия проблем, реши ли се при вас?

Няма нищо в папката за нежелана поща или където и да е другаде, свързах се с поддръжката и те искаха да сменя имейл адреса си. За да променят пощата ми, им трябваше прекалено много информация. Например номер на картата ми, екранна снимка на разписка за последния ми депозит от моята банка и т.н. Казаха ми, че промяната ще отнеме от 5 до 24 часа. Вече минаха повече от два дни и нищо не се е променило.

На директен въпрос дали това е често срещан проблем те отговориха, като затвориха чата. Така че да, направете от това каквото желаете.

Автоматичен превод:
jollenry
преди 1 година

Бих искал да предложа нещо полезно, но предполагам, че и двамата смятаме, че това е „игралната площадка" на казиното 🙁.

Благодаря ви, че поставихте този проблем в общността. Говорейки за това, чудя се дали подобен проблем може да се намери сред наскоро подадените жалби.

Струва ли си да се провери?

https://casino.guru/complaints/in_progress

Бях сигурен, че го видях някъде - същият проблем:

file

https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues

https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to

Какво мислите за това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини