всеки ли е изправен пред същия проблем, уведомете ме да повдигна този проблем, за да увелича OTP(Code) сървърите за 1win, за да разреша този проблем
is every facing the same issue let me know to raise this issue to increase OTP(Code) servers for 1win to solve this issue
за любезна информация 1win използва система за удостоверяване за теглене на средства, които използват нашата поща като второ потвърждение чрез изпращане на код, за това говоря
for kind information 1win uses a auth system to withdraw funds that they use our mail as a second confirmation by send a code i am talking about that
Така че правилно ли разбирам, че имате някакъв баланс в 1win, но за да го изтеглите, трябва да добавите код, който са ви изпратили на имейла, но кодът никога не идва или идва твърде късно?
Опитвали ли сте също да проверите вашите раздели Промоции и Социални в Gmail? Често намирам имейли от казино точно там. Разбира се, трябва да проверите и вашия спам файл.
So do I understand it correctly that you have some balance in 1win, but in order to withdraw it, you need to add a code that they sent to your e-mail, but the code never comes or it comes too late?
Have you also tried checking your Promotions and Social tabs in Gmail? I often find e-mails from casino right there. Of course, you should also check your Spam file.
Здравейте,
опитайте се да проверите папката си със спам, както и всяка друга имейл папка, наречена „промоция" или „кошче".
Смятам, че трябва да поискате допълнителна помощ от поддръжката на казиното. Трябва да има някакъв начин как да се реши това.
Попитайте казиното и ни уведомете.
Hello,
try to check your spam folder as well as any other email folder called "promo" or "trash".
I feel that you should ask the casino's support for further help. There must be some way how to solve this.
Ask the casino and let us know.
Имам абсолютно същия проблем, реши ли се при вас?
Няма нищо в папката за нежелана поща или където и да е другаде, свързах се с поддръжката и те искаха да сменя имейл адреса си. За да променят пощата ми, им трябваше прекалено много информация. Например номер на картата ми, екранна снимка на разписка за последния ми депозит от моята банка и т.н. Казаха ми, че промяната ще отнеме от 5 до 24 часа. Вече минаха повече от два дни и нищо не се е променило.
На директен въпрос дали това е често срещан проблем те отговориха, като затвориха чата. Така че да, направете от това каквото желаете.
I have the exact same problem did it get solved for you?
There's nothing in the spam folder or anywhere else, I've been in contact with support and they wanted me to change my mail address. To change my mail they needed an excessive amount of information. For example my card number, a screenshot of a receipt of my latest deposit from my bank etc. They told me the change would take 5 to 24 hours. It has now been over two days and nothing has changed.
When asked directly if this is a common problem they responded by closing the chat. So yeah make of that what you wish.
Бих искал да предложа нещо полезно, но предполагам, че и двамата смятаме, че това е „игралната площадка" на казиното 🙁.
Благодаря ви, че поставихте този проблем в общността. Говорейки за това, чудя се дали подобен проблем може да се намери сред наскоро подадените жалби.
Струва ли си да се провери?
https://casino.guru/complaints/in_progress
Бях сигурен, че го видях някъде - същият проблем:
https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues
https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to
Какво мислите за това?
I'd love to suggest something useful, but I guess we both feel this is the casino's "playground" 🙁.
I thank you for bringing this issue to the community. Speaking of which, I wonder whether a similar issue can be found among recently submitted complaints.
Worth checking?
https://casino.guru/complaints/in_progress
I was sure I saw that somewhere - the same issue:
https://casino.guru/1win-casino-player-is-experiencing-withdrawal-issues
https://casino.guru/1win-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due-to
What do you think of that?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.