НачалоФорумКазинаIgu Casino - обща дискусия

Igu Casino - обща дискусия

преди 1 година от CasinoDino
|
2 248 преглеждания 14 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Igu Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Защо не мога да се свържа с казиното, без отговор в чата на живо за една седмица и без отговор на имейлите за една седмица… Все още не мога да стартирам игри, тъй като винаги ги влизам в забавен режим. Тогава се опитах да изтегля, тъй като не мога да играя, исках депозита си обратно. Заявката също е в процес на разглеждане от 5 дни...

Автоматичен превод:
CasinoDino
преди 1 година

Здравейте, не знам защо не сте получили отговор повече от седмица от чата на живо. Вашият акаунт беше ли вече потвърден, когато изпратихте своето теглене?

Ако казиното изобщо не реагира в този случай, бих препоръчал да изчакате малко, но ако проблемът продължава, ще пусна жалба, тъй като нямате информация от казиното защо имате такива проблеми. Бих искал да отбележа, че даваме на казиното 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето.

Ако междувременно получите някаква нова информация или ако успеете да получите отговор от чат на живо или имейл, моля, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте,

Благодаря ви за вашето съобщение. Изплащането вече е в очакване от 7 дни.

За съжаление, никой не отговаря от казиното, нито по имейл, нито чрез поддръжка на живо.

Опитах се да се свържа с поддръжката на живо, без да съм влязъл, но получавате съобщение 24/7, че е офлайн.

Бих внимавал с това казино, там нещо не е наред.

Автоматичен превод:
CasinoDino
преди 1 година

Опитах се да стигна и до страницата на казиното, но не успях. Подозирам, като теб, че нещо може да се случи. Предадох тази информация на нашия екип за данни, който ще разгледа ситуацията, така че ако получа нова информация, ще я спомена.

Както и да е, ако случайно получите отговор от казиното, за което не съм сигурен, можете също да ни информирате, защото съм доста заинтересован от тази ситуация. Надявам се накрая да се получи добре и всичко да се нареди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че казиното е мъртво, но отказват да го затворят, защото идиоти като мен продължават да депозират 🙂 разочароващо

Автоматичен превод:
onecash
преди 1 година

Здравейте!

Мисля, че си твърде строг към себе си. 🙂

Всъщност има оплакване за забавено плащане, което ме кара да се притеснявам малко за отзивчивостта на казиното.

Ще ми кажеш ли какво ти се случи? Екипът за оплаквания може дори да помогне.

Надявам се да споделите повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах 20 €, но е невъзможно да вляза в която и да е игра. Просто се отваря в режим FUN и няма начин да го превключите. Освен това изобщо не отговориха на молбата ми за теглене. Просто е висящо от 25 август.


Изглежда напълно изоставен и трябва да бъде маркиран като такъв.

Автоматичен превод:
onecash
преди 1 година

Здравейте, що се отнася до тегленето, даваме на казината 14 дни да обработят тази заявка. Но въпросът е дали казиното също така посочи защо тегленето все още предстои?

Що се отнася до факта, че не можете да играете никаква игра, освен в забавен режим, това е странно. Попитахте ли казиното какъв е проблемът в този случай, ако всеки път влизате само в забавния режим?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Те не отговарят, както "CasinoDino" описа по-горе. Чатът на живо има стандартно съобщение като „Ще се върнем тук или по имейл", но нищо не се случва, независимо колко дълго чакате. Както казах, напълно е изоставено.

Автоматичен превод:
onecash
преди 1 година

разбира се Предадох вашата информация на нашия екип за данни и ще видим какво ще разберат в крайна сметка, но според последната информация нашият екип също не е получил отговор от казиното.

Що се отнася до оттеглянето, стига нищо да не се развива и не знаете нищо ново след споменатите 14 дни, бих препоръчал да подадете жалба.

Междувременно ще се радвам да продължите да ни информирате, ако има нова информация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам същия проблем като onecash, депозиран преди повече от 3 седмици, всички игри са налични само в "забавен режим". Изплащането не е обработено от 2 седмици.

Автоматичен превод:
scalpi
преди 1 година

Здравейте, видях, че сте подали и жалба и смятам, че сте постъпили правилно. Когато поискахте теглене, акаунтът ви вече беше ли верифициран? Предполагам, че сте се опитали да попитате казиното защо можете да играете само в забавен режим. Казиното също ли не ви отговори?

Както и да е, в този случай просто ще трябва да изчакаме и да видим накъде ще тръгне ситуацията оттук нататък. Ще бъде ли възможно да се актуализира, когато нещо се промени?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, да, потвърден съм и вече имам тегления, IGU Casino просто е мъртво, нищо не се е случвало там поне от 18 август 2023 г. Без игра, без поддръжка по имейл, без поддръжка чрез чат, по нито една тема! И разбира се няма изплащане за 3 седмици. Смешно е, че никой не знае нищо за това, сигурно засяга много хора. Ще ви уведомя, ако нещо се промени, подозирам, че казиното просто няма да бъде достъпно много скоро.

Автоматичен превод:
scalpi
преди 1 година

Да, разбирам. Казиното вече е настроено като „зомби" тук на нашия уебсайт, тъй като нашият екип имаше същия опит и не получи отговор. Много ми е любопитно колко дълго ще продължи тази ситуация и също ме интересува оттеглянето, тъй като вече казахте, че са минали 3 седмици. Не искам да бъда скептичен, но не го виждам твърде розово. Дано греша.

Ще чакам актуализация

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини