преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Igu Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо не мога да се свържа с казиното, без отговор в чата на живо за една седмица и без отговор на имейлите за една седмица… Все още не мога да стартирам игри, тъй като винаги ги влизам в забавен режим. Тогава се опитах да изтегля, тъй като не мога да играя, исках депозита си обратно. Заявката също е в процес на разглеждане от 5 дни...
Why I can’t reach the casino, no reply in live chat for one week and no reply on emails for one week… I still can’t launch games as I always enter them in fun mode. I tryed to withdraw then, as I can’t play I wanted my deposit back. Request also pending since 5 days…
Здравейте, не знам защо не сте получили отговор повече от седмица от чата на живо. Вашият акаунт беше ли вече потвърден, когато изпратихте своето теглене?
Ако казиното изобщо не реагира в този случай, бих препоръчал да изчакате малко, но ако проблемът продължава, ще пусна жалба, тъй като нямате информация от казиното защо имате такива проблеми. Бих искал да отбележа, че даваме на казиното 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето.
Ако междувременно получите някаква нова информация или ако успеете да получите отговор от чат на живо или имейл, моля, не се колебайте да ни уведомите.
Hi, I'm not sure why you haven't gotten a reply in over a week from live chat. Was your account already verified when you submitted your withdrawal ?
If the casino is not responding at all in this case, I would recommend to wait a little bit, but if the problem persists, I would file a complaint, since you have no information from the casino as to why you are having such problems. I would like to point out that we give the casino 14 days to resolve the withdrawal issue.
If you receive any new information in the meantime, or if you manage to get a response from live chat or email, please don't hesitate to let us know.
Здравейте,
Благодаря ви за вашето съобщение. Изплащането вече е в очакване от 7 дни.
За съжаление, никой не отговаря от казиното, нито по имейл, нито чрез поддръжка на живо.
Опитах се да се свържа с поддръжката на живо, без да съм влязъл, но получавате съобщение 24/7, че е офлайн.
Бих внимавал с това казино, там нещо не е наред.
Hello,
Thank you for your message. Payout has now been pending for 7 days.
Unfortunately, no one answers from the casino, not by email and not by live support.
I tried to reach the live support without being logged in, but you get the message 24/7 that it is offline.
I would be careful with this casino, something is wrong there.
Hallo,
vielen Dank für ihre Nachricht. Auszahlung ist nun seit 7 Tagen schwebend.
Leider antwortet von dem Casino niemand, nicht per Mail und nicht per Live Support.
Ich habe den live Support versucht auch ohne eingeloggt zu sein zu erreichen, allerdings bekommt man 24/7 die Nachricht, dass dieser offline ist.
Ich würde bei diesem Casino aufpassen, irgendetwas stimmt dort nicht.
Опитах се да стигна и до страницата на казиното, но не успях. Подозирам, като теб, че нещо може да се случи. Предадох тази информация на нашия екип за данни, който ще разгледа ситуацията, така че ако получа нова информация, ще я спомена.
Както и да е, ако случайно получите отговор от казиното, за което не съм сигурен, можете също да ни информирате, защото съм доста заинтересован от тази ситуация. Надявам се накрая да се получи добре и всичко да се нареди.
I tried to get to the casino page as well, but I was unsuccessful. I suspect, like you, that something might be going on. I have passed this information on to our data team who will look into the situation, so if I get any new information I will mention it.
Anyway, If you by any chance get a response from the casino, which I'm not sure about, you can update us as well, because I'm quite interested in this situation. I hope it will turn out well in the end and everything will be sorted out.
Здравейте!
Мисля, че си твърде строг към себе си. 🙂
Всъщност има оплакване за забавено плащане, което ме кара да се притеснявам малко за отзивчивостта на казиното.
Ще ми кажеш ли какво ти се случи? Екипът за оплаквания може дори да помогне.
Надявам се да споделите повече.
Hello!
I think you are being too harsh on yourself. 🙂
There is actually a complaint about delayed payment, which makes me a bit concerned about the casino's responsiveness.
Do you care to tell me what has happened to you? The Complaint Team may even help.
I hope you'll share more.
Депозирах 20 €, но е невъзможно да вляза в която и да е игра. Просто се отваря в режим FUN и няма начин да го превключите. Освен това изобщо не отговориха на молбата ми за теглене. Просто е висящо от 25 август.
Изглежда напълно изоставен и трябва да бъде маркиран като такъв.
I deposited 20€ but it's impossible to enter any game. It just opens in FUN mode and there is no way to switch it. They've also not responded at all to my withdrawal request. It's just pending since August 25th.
Seems to be totally abandonded and should be marked as such.
Здравейте, що се отнася до тегленето, даваме на казината 14 дни да обработят тази заявка. Но въпросът е дали казиното също така посочи защо тегленето все още предстои?
Що се отнася до факта, че не можете да играете никаква игра, освен в забавен режим, това е странно. Попитахте ли казиното какъв е проблемът в този случай, ако всеки път влизате само в забавния режим?
Hi, as far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to process this request. But the question is, did the casino also indicate why the withdrawal is still pending ?
As for the fact that you can't play any game except in fun mode, that's strange. Did you ask the casino what the problem is in this case if you only enter the fun mode each time ?
Те не отговарят, както "CasinoDino" описа по-горе. Чатът на живо има стандартно съобщение като „Ще се върнем тук или по имейл", но нищо не се случва, независимо колко дълго чакате. Както казах, напълно е изоставено.
They don't answer, as "CasinoDino" has described above. The live chat has a standard message like "We'll get back to here or via e-mail", but nothing happens, no matter how long you wait. As I said, it's completely abandoned.
разбира се Предадох вашата информация на нашия екип за данни и ще видим какво ще разберат в крайна сметка, но според последната информация нашият екип също не е получил отговор от казиното.
Що се отнася до оттеглянето, стига нищо да не се развива и не знаете нищо ново след споменатите 14 дни, бих препоръчал да подадете жалба.
Междувременно ще се радвам да продължите да ни информирате, ако има нова информация.
Sure got it. I've passed your information on to our data team and we'll see what they eventually find out, but according to the latest information, our team hasn't gotten a response from the casino either.
As far as the withdrawal is concerned, as long as nothing moves forward and you don't know anything new after mentioned 14 days, I would recommend filing a complaint.
In the meantime, I will be glad if you continue to update us if there is any new information.
Имам същия проблем като onecash, депозиран преди повече от 3 седмици, всички игри са налични само в "забавен режим". Изплащането не е обработено от 2 седмици.
I have the same problem as onecash, deposited over 3 weeks ago, all games are only available in "fun mode". The payout has not been processed for 2 weeks.
Ich habe das selbe Problem wie onecash, vor über 3 Wochen eingezahlt, alle Spiele sind nur im "Fun Modus" verfügbar. Die Auszahlung wird auch seit 2 Wochen nicht bearbeitet.
Здравейте, видях, че сте подали и жалба и смятам, че сте постъпили правилно. Когато поискахте теглене, акаунтът ви вече беше ли верифициран? Предполагам, че сте се опитали да попитате казиното защо можете да играете само в забавен режим. Казиното също ли не ви отговори?
Както и да е, в този случай просто ще трябва да изчакаме и да видим накъде ще тръгне ситуацията оттук нататък. Ще бъде ли възможно да се актуализира, когато нещо се промени?
Hi, I saw that you have also filed a complaint and I think you did the right thing. When you requested the withdrawal, was your account already verified ? I assume you also tried to ask the casino why you can only play in fun mode. Did the casino also not give you any answer ?
Anyway, in this case we will just have to wait and see where the situation goes from here. Would it be possible to update when something changes ?
Здравей Джаро, да, потвърден съм и вече имам тегления, IGU Casino просто е мъртво, нищо не се е случвало там поне от 18 август 2023 г. Без игра, без поддръжка по имейл, без поддръжка чрез чат, по нито една тема! И разбира се няма изплащане за 3 седмици. Смешно е, че никой не знае нищо за това, сигурно засяга много хора. Ще ви уведомя, ако нещо се промени, подозирам, че казиното просто няма да бъде достъпно много скоро.
Hello Jaro, yes I am verified and have already had withdrawals, the IGU Casino is simply dead, nothing has happened there since at least August 18, 2023. No playing, no support via email, no support via chat, on no topic! And of course no payout for 3 weeks. It's funny that no one knows anything about it, it must affect a lot of people. I'll let you know if anything changes, I suspect the casino will simply no longer be accessible very soon.
Hallo Jaro, ja ich bin verifiziert und hatte auch schon auszahlungen, das IGU Casino ist einfach Tod, seit mindestens 18. August 2023 passiert garnichts mehr dort. Kein Spielen, kein Support per Mail, kein support per Chat, zu keinem Thema! Und natürlich auch keine Auszahlung seit 3 Wochen. Komisch das niemand etwas darüber weiss, es muss doch viele Leute betreffen. Ich gebe Bescheid wenn sich was ändert, ich vermute das Casino wird einfach sehr bald garnicht mehr erreichbar sein.
Да, разбирам. Казиното вече е настроено като „зомби" тук на нашия уебсайт, тъй като нашият екип имаше същия опит и не получи отговор. Много ми е любопитно колко дълго ще продължи тази ситуация и също ме интересува оттеглянето, тъй като вече казахте, че са минали 3 седмици. Не искам да бъда скептичен, но не го виждам твърде розово. Дано греша.
Ще чакам актуализация
Yeah, I understand. The casino is already set up as a "zombie" here on our website as our team had the same experience and got no response. I'm very curious how long this situation will last and I'm also interested in the withdrawal since you already said it's been 3 weeks. I don't want to be skeptical but I don't see it looking too rosy. I hope I am wrong.
I'll wait for an update
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.