ФорумКазинаИграчите Южна Африка от Spinaway могат да теглят внезапно само с крипто портфейл

Играчите Южна Африка от Spinaway могат да теглят внезапно само с крипто портфейл

преди 10 месеца от Beast777
|
1550 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Здравейте всички ,


Неочаквано се сблъсках с този проблем. Аз съм щастлив играч от това казино и също имах някои печалби. Винаги съм използвал банковата си карта. Изведнъж, когато исках да изтегля печалби, беше само с крипто портфейл. Никога не съм бил информиран. Също така направих депозит с моята дебитна карта. Сега изведнъж имам нужда от портфейл, за да получа печалбите си. Те изпратиха парите след много имейли, защото не съм запознат с крипто. Сега парите ми са изплатени, но са заредени с крипто портфейл Coinomi. Така че предполагам, че никога повече не виждам моите 8500 ранда.


ако го направих сега на форхенд, нямаше да играя. За тези, които не са запознати с криптовалутата, е много неприятно.


така че ако сте от Южна Африка, моля, имайте предвид.



Автоматичен превод:
Beast777
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох какво сте написали. Много съжалявам, че трябваше да изберете криптовалута и тя изобщо не ви подхожда. Особено когато не си бил информиран за това. Мисля, че вероятно трябва да сте още по-внимателни сега и да проверите методите за теглене в казината или понякога е хубаво да попитате поддръжката как е и дали можете да използвате същия метод за теглене, който използвате за депозиране.

Все пак благодаря за информацията, защото ще е полезна и за други играчи.

Ако има други проблеми, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


Те са много глупави за това. И обикновено там е толкова бързо с плащане и приятно казино. За сега няма да играя... Портфейлът, който те поддържат, все още не ми даде каквито и да било монети ... жалко, че не са му казали предварително. Освен това и причината, поради която приеха моята южноафриканска банкова карта. Но да, може би повече хора имат този проблем?


Благодаря, че се върна при мен....




Автоматичен превод:
Beast777
преди 10 месеца

Няма за какво и се радвам, че успях да стигна до вас. Такава информация винаги е полезна и може да помогне на играчите. Така че благодаря отново, че го споменахте.

Както и да е, мислите ли, че ще се върнете в казиното, ако решат този проблем? Споменахте, че това е доста хубаво казино и тегленията не са били проблем тук. Жалко, че е малко променен.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


те се върнаха при мен и имаха нужда от информация за неща, които наистина не знам. Екранни снимки и т.н. те ще започнат разследване. Ако го решат, бих се върнал само ако знам, че тегленето не е така.


това е работата.... Казиното и обслужването са наистина приятни и добри за южноафриканско казино. Така че да, ако го решат със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


казиното се върна. Но без извинения за неудобството относно ситуацията. Сега това е мой проблем… те просто казват да отидете при третата страна, която сега е отговорна. Тъй като наистина все още нямам монетите/парите. Трябва да сте експерт в това, за да разрешите проблема. Така че няма да се върна в казиното. Сега ме принудиха да попадна в тази ситуация. Платиха да ... но портфейлът ми все още е празен. Така че сега трябва да намеря някого и най-вероятно да платя, за да реша проблема.

Автоматичен превод:
Beast777
преди 10 месеца

Е, съжалявам, че разследването се разви по този начин. Ако все още имате проблеми можете да се обърнете към нас и да подадете жалба, но не знам как щеше да завърши в този случай.

Колкото до факта, че вероятно няма да се върнете в това казино, не съм изненадан, защото ако не сте доволни от тегленето, вероятно е най-добре да намерите друго.

Ако обаче успеете да го оправите, определено ме уведомете. Ще се радвам ако успеете.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


благодаря за отговора. Проблемът с крипто откривам сега, това е толкова деликатно плащане, че е много лично. Ако не обичате или сте начинаещ с крипто, тогава избягвайте казино. Самото казино беше толкова хубаво ... Казах им, че ще сложа нещо на guru. Те трябва да пуснат хората

SA знаят предварително. Може би можете да коригирате това в системата на гуру? Тъй като депозирах с банкова карта, вие предполагате, че използвате картата. Но да, отново си уча уроци....


Поздрави,

Автоматичен превод:
Beast777
преди 10 месеца

Абсолютно и както казахте, жалко, че не сте разбрали по-рано. Отсега нататък вероятно е по-добре винаги да питате в казиното дали можете да теглите по подходящ за вас метод и ако не, знаете, че няма да си губите времето там. Още повече срам, ако казиното е добре за вас.

Що се отнася до това дали не може да се коригира, мога да попитам за това, но не мисля, че тук ще е така. Имаме изброени методи на плащане и винаги е добре да попитате предварително. Ако обаче повече играчи се сблъскат с това и имат подобни проблеми, ще видим какво може да се направи. Както и да е, определено можете да помогнете на някого с вашата информация, така че благодаря.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


Реших да подам оплакване, но все още нямам достъп до моите крипто монети. Третата страна, която подкрепят. Виждам тези пари като загубени. 😞

Автоматичен превод:
Beast777
преди 10 месеца

Не е проблем. Ако е възможно да ви помогнем, нашият екип със сигурност ще се опита да го направи. Надявам се да се оправи, за да имате парите си.

Ще стискам палци и ако имате актуализация, уведомете ме. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече най-добри пожелания за вас, момчета !!!!!

Автоматичен превод:
Beast777
преди 10 месеца

И на теб, страхотна нова година. 🎉😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


най-накрая някой ми каза как да го направя! Снощи получих парите си …….. но никога повече крипто. Благодаря за всичко

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини