НачалоФорумКазинаИгнишън казино - обща дискусия

Игнишън казино - обща дискусия

 от hlcoleman1987
|
3 742 преглеждания 15 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Игнишън казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Ударих джакпот малко след като се присъединих към казиното. Откакто се опитах да изтегля средствата си, се натъкнах на различни проблеми. Сега акаунтът ми е деактивиран. Не мога да получа обслужване на клиенти в чата и имейлите са кратки и не ми дават причини защо е така или кога мога да получа достъп до печалбите си. Това продължава от 24.02.2023 г

Автоматичен превод:
hlcoleman1987

Забелязах, че вече сте подали жалба по този въпрос. Не бих те обвинявал за това, тъй като чакаш вече 2 седмици. За съжаление казиното не е много добро, когато става въпрос за справяне с оплаквания на играчи, така че се надявам, че ще бъде решен и ще получите печалбите си.

Автоматичен превод:

Надявам се

Автоматичен превод:

Ignition casino е измама, спечелих джакпот от 125 000 и те деактивираха акаунта ми, когато се опитах да изтегля пари. Току-що прочетох всичките им отзиви за Trust Pilot, те са ограбили много хора!!!

Автоматичен превод:
051673072470aj

Това наистина е въпрос, който си заслужава да бъде проучен.

Бихте ли любезно споделили цялата история по-отблизо с допълнителни подробности? Искам да кажа, че може би има шанс да ти помогна. Но за момента чувствам, че мога да използвам по-дългата версия.

Казиното обясни ли ви действията си?


Автоматичен превод:
  1. Играех тяхната игра с барабани. Няколко залагания в ударих марката от 125 000, бях толкова шокиран, че дори го снимах, ще го прикача към това, ако това е начин. на колелото пишеше 125 000, но ми даде само 25 долара в баланса ми. Залагах само 0,25 цента, но нямаше диаграма или ръководство, а само числата на колелото, които се приземиха на 125 000. След като писаха на поддръжката, те отговориха и казаха, че са намерили въртенето и след това описаха какво има на въртенето, аз казах не, че не е въртенето. Така че след това прикачих снимката си и им показах въртенето. Писаха обратно, че акаунтът ми е деактивиран, ще прикача всички имейли, които са ми изпратили и аз тях. Разбирам, че с различни суми на залагане печелите съответно по-малки или по-големи суми, но обикновено това е промяна в сумите на колелото или завъртанията в зависимост от това какво залагате. Тази игра нямаше това и аз бях
  2. опустошен и много разстроен, когато деактивираха акаунта ми. Опитах се да намеря имейлите и нямах късмет, че можеха да бъдат изтрити, докато почиствах имейла си, но продължавам да търся! file
Автоматичен превод:
051673072470aj

Здравейте.

Позволете ми да започна с най-важната част - Ако сте убедени, че печелившото завъртане не е добавено точно към баланса ви, вярвам, че трябва да се възползвате от безплатната функция, която предлагаме, за да подкрепим играчи в нужда!

Запознайте се с Casino Guru Resolution Center, а именно жалби: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Предполагам, че трябва да намерите всички имейли, свързани с тази ситуация, за да подкрепите твърдението си.

Гледам снимката, която добавихте, но никъде не мога да намеря числото 125 000. Има само джакпот, но стойностите в таблицата с печалбите не се четат напълно, бих казал.

Обратно към жалбата, как ви звучи?


Автоматичен превод:

Извинете ме, че сгреших за сумата, тя беше $127 953, мисля, че вероятно просто я закръглях наум. 125 000 е много по-лесно да се каже от $127 953! Първо искам да ви кажа, благодаря ви за помощта с това. Оценявам всичко, което правите, за да помогнете! Да, имам всички имейли. Сега ще щракна върху линка, който изпрати!

С уважение Анджела Р.

Автоматичен превод:

Скъпа Радка, опитвам се да прикача четирите имейла, които имам с ignition casino, но не ми позволява да ги прикача към формуляра за оплакване, мога ли да ти ги изпратя по имейл, не съм разбираем в технологиите

Анджела


Автоматичен превод:

Освен това в моя акаунт в Casino Guru не съм сигурен защо съм посочен като живеещ в Тексас, аз живея в Орегон. Опитах се да променя това, но не виждам къде да го направя, но това няма никаква връзка с жалбата, хаха. Благодаря Анджела

Автоматичен превод:

Актуализация Здравей

Radka Нека прикача имейлите, надявам се да ми помогнете. Благодаря ти Анджела

Автоматичен превод:
051673072470aj

Здравейте, заповядайте и се радвам, че най-накрая успяхте да качите екранните снимки и предполагам, че сте изпратили и доказателствата на Petronella на имейла, който тя ви е изпратила във вашата жалба . Ще видим до къде ще стигне вашият случай и как ще се развие.

Както и да е, ако имате нещо ново да добавите тук във форума или в жалбата, не се колебайте да ни уведомите. Междувременно ще чакаме вашата актуализация.

Автоматичен превод:

Депозирах миналия петък, 22 септември, за трети път общо само $300, но нямах проблеми с депозирането на биткойни. Първите няколко депозита загубих и беше добре, повече късмет следващия път, нали?

и да, депозирах $70, след това $93, най-накрая започнах да печеля на блекджек от и след това на слотове, насочих баланса си до $1500 файлове за теглене на $1250. Продължи да играе и взе оставащите $250 до около $1180 и реши да плати за една вечер. Станете в събота сутринта, опитайте да влезете и ето, акаунтът ви е деактивиран, моля, свържете се с отдела за поддръжка на клиенти за подробности.

След това веднага започвам да изпращам имейли. Отдел за спорове, счетоводен отдел и поддръжка. 48 часа по-късно получавам автоматичен отговор от всичките 3, който казва едно и също нещо и ми предлага бонуси следващия път, когато депозирам, ако използвам биткойн. Wtf депозирах с биткойни, без да използвам никакви бонуси поради причината, че в случай че спечеля, мога да тегля без притеснение от игра или други фалшиви изисквания. Така или иначе мина почти седмица толкова много за времето за теглене на крипто биткойни от 24-48 часа. Това е само за да ви вкарат. Те отговориха отново днес, 26-ти, като казаха, че не могат да изпратят причината, поради която акаунтът е деактивиран, затова поискаха телефонния ми номер и подходящо време, за да ми се обадят, за да обсъдим проблема. Не разбирам какъв проблем имат. Може би това, че спечелих и се опитах да се оттегля.

така че чакането продължава през първите 24 часа от отговора на телефонното обаждане почти седмица, откакто спечелих и поисках теглене и акаунтът беше деактивиран. Все още не съм подавал жалба, но просто реших да споделя с други хора, ако играете в казино ignition и спечелите повече, отколкото харчите, изглежда, че като четете и други отзиви, те деактивират акаунта ви. Измама. Голяма измама е това, което мисля досега. Дори и в крайна сметка да ми платят, те излъгаха за бързото теглене чрез биткойн, защо депозирах и играх там на първо място. Много недоволен имах нужда от тези пари разчитах преди дни. Сега съм стресиран, че няма да получа нищо, защото те могат да измислят всякакви извинения, за да не платят. Както и да е, ще го актуализирам. Благодаря за четенето


Автоматичен превод:
swd4494123 deleted the post

Не трябва да се допуска да се случи, казиното трябва или вашите биткойни трябва да ви дадат код или нещо, което да въведете, за да ви попречи да направите това или грешката на казината. Надявам се, че ще намерите начин да го извлечете, не можете ли да отворите акаунт за кайт монети и да получите достъп до него по този начин?

Автоматичен превод:

Здравей. Съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация. Радваме се, че подадохте жалбата си до нашия екип, те със сигурност ще се опитат да ви помогнат с всичко, което е в тяхната компетентност. Разбира се, винаги зависи от казиното как и дали ще си сътрудничат. За съжаление тук можем да видим, че наистина е необходимо по-добро обслужване от страна на казината. Разбираме, че сте получили парите по начин, различен от избрания от вас, но освен казиното вероятно никой друг не може да вземе превантивни мерки, за да предотврати това да се случи отново. Това обаче е много ценен опит и ще се надяваме, че други играчи със същото развитие няма да излязат напред.🤞

Моля, бихте ли любезно актуализирали нашия екип за оплаквания, като отговорите на техните въпроси, за да могат да получат цялата необходима информация. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини