НачалоФорумКазинаIenabet Casino - обща дискусия

Ienabet Casino - обща дискусия

преди 6 дни от mmgg33441
|
250 преглеждания 10 отговора |
|
преди 6 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ienabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 дни

Мислех, че не отговаря на ревюто, затова ще го напиша тук



Направих депозит, но няма да се отрази. Чатът също не реагира. (Може би е извън работното време?) Ако обаче е теглене, е съмнително депозитът да не се отрази повече от час

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Изминаха 24 часа от завършването на BTC депозита. Все още няма да се отрази в баланса на казиното. Също така няма отговор на запитвания по имейл, включително поддръжка в чат. Това също ли е измамно казино?

Лицензът в Кюрасао също реален ли е?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Тук, каквото и да се случи, ако играчът не се оплакваше, рейтингът на казиното нямаше да падне. Ще подам жалба, моля, направете го

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 4 дни

Наистина съжалявам да чуя за опита ви в това казино.

Успяхте ли да се свържете с поддръжката относно ситуацията досега?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

нищо.

Екранът за чат изглежда казва „В момента не съм тук, моля, пишете, ще отговоря по-късно". С мен обаче не са се свързали.

Чатът винаги е празен. И ми се струва, че в сайта няма информация за контакт

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 4 дни

Видях същия резултат, когато пробвах чата.

Нямате късмет да получите други помощници, за да се свържете, освен имейла, който вярвам, че сте опитали.. 🙁

support@IENABET.com

Също така съм убеден, че сте проверили адреса на портфейла, така че проблемът трябва да е от страна на получателя. добре. Надявам се скоро някой от казиното да е на разположение. След като е подадена жалбата, не остава нищо друго, освен да им дам още няколко работни дни, бих казал.

При късмет някой от казиното ще се свърже с вас! Поне се надявам да е така.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Редка, благодаря, че потърси в сайта. За първи път съм в италианско казино. Беше ми за първи път и бях наранен. Играчите са безпомощни, когато са игнорирани от казиното. Мисля, че това е тъмнината на онлайн казината. Следователно промените в оценката поради оплаквания трябва да се обработват бързо и ясно. Мисля, че е трудно да се управлява този сайт. Но фактът, че има приличен рейтинг тук, означава, че има хора, които му вярват и правят депозити. Не мислете, че хората, които вярват, са глупави. Толкова е тъжно. Просто когато направите грешка, бъдете твърди и бързо я поправете. Такива като мен си режат главите, за да предоставят информация. Не го оставяйте да отиде на вятъра. * Ако вие вземате такса за публикуване от казиното, това е различна история. Тогава това е ваша работа

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Не съм ги чувал. В такъв случай оценката трябва да бъде преразгледана незабавно. Вашите правила са от полза само за измамни казина. Да предположим, че веднъж казиното е в списъка с приличен рейтинг. Те могат да се държат свободно в продължение на няколко месеца. Ако вярвате в мен, трябва да действате решително. Те са убедени, че престъпниците са измамни казина. Като временна мярка рейтингът трябва да бъде 3 или по-малко. Да кажем, че те се свързват с вас сега. Все пак има големи недостатъци в тяхната система за поддръжка.




Има моменти, когато чувствам, че отговорът на Casino Guru на измамните казина е много скучен.



......Наистина ли получавате хонорар за публикация от тях?



Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 3 дни

здравей

Ситуацията е почти същата като в другия случай на друго казино. Така че, ако прочетете последния ми отговор за дискусията за Instant Casino, това ще бъде почти същото.

Индексът на безопасност е за изчисления; Мисля, че ще имате само полза, ако прочетете обяснението за това как преглеждаме казината 👈

Съсредоточете се върху аспектите, определящи безопасността на казиното, моля. Частта, в която се споменават оплакванията, също е много важна:

„Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали мислим, че казиното действително е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.) като се вземе предвид оспорваната сума във всяка жалба и гореспоменатата класификация, получаваме брой черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност."

Като се има предвид това, няма начин да се определи сериозността на проблема без подходящо разследване; за това сглобихме процеса на оплакване:

Стъпка 1 – Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 – Ние анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 – Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 – Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 – Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.


Колко време ще отнеме всичко?

Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.

Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:

Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново това варира много от една жалба до друга.

Ние правим всичко възможно, за да разрешим жалбите възможно най-бързо, но това не винаги е лесен процес. Моля, бъдете търпеливи и предоставете цялата необходима информация, за да ускорите нещата от ваша страна.


Това е основно как работи. Не е оптимално, но и вашето решение да депозирате в казино с „под средното" индекс на безопасност, например. Звучи ли 6,1 от 10, че трябва да ни се плаща за такъв по-нисък индекс на безопасност? Това е по-скоро съобщение, предоставящо предупреждение.

Отново разбирам, че имате за цел да подобрите начина, по който моите колеги коригират прегледите, но всъщност най-доброто, което можете да направите, е винаги да подавате жалбата незабавно.


Автоматичен превод:
преди 16 часове

Не смятахме, че 6.1 е рейтинг, при който играчите не трябва да депозират. Колко са ОК?

Във всеки случай, играчът е този, който избира казиното и прави депозит

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини