преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ice.game Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Доста съм сигурен, че това е измама. Няма начин да се свържа с поддръжката. Депозирах около 80 USD, депозитът беше обработен, но не се показва в сметката ми.
Pretty sure this is a scam. There is no way to contact support. I deposited around 80 USD, deposit went through, but it's not appearing on my account.
Здравей, кога депозирахте в казиното и колко време чакате, преди да ви кредитират депозита? Що се отнася до поддръжката, те изобщо не отговориха. Опитахте ли чат на живо или имейл?
Hi, when did you deposit into the casino and how long do you wait before you get credited with your deposit? As far as support is concerned, they absolutely did not reply? Have you tried live chat or email?
Няма поддръжка. Няма имейл, няма бутон за чат. Всичко е счупено. Това е измама.
There is no support. There is no email, no chat button. Everything is broken. This is a fraud.
Да, това е моя вина... Всички линкове към социалните им мрежи са мъртви и водят към ice.game. Жалко, че Casino Guru не беше проучил това обстойно. Няма поддръжка, линкът за поддръжка не прави нищо. Няма имейли, нищо. Така че на практика загубих около 80 USDT, мислейки си, че това е истинско казино. Майната ми.
Yeah, this one is on me... All the links to their social medias are dead and lead to ice.game. I wish Casino Guru would have investigated this one thoroughly. There is no support, support link does nothing. No emails, nothing. So basically lost roughly 80 USDT thinking this was a real casino. F me.
Ще го разгледаме отново, ако казваш, че е така. На мен ми прилича на зомби казино, ако наистина е така.
Все още ли имаш това, което си депозирал там, в сметката си на играча?
We'll give it another look if you say it's like this. It looks like a zombie casino to me if that's really the case.
You still have what you deposited there on your players account?
Благодаря.
Не, депозирах преди час и половина и максималното време за превод на USDT Ethereum, което отнема 10 минути, е 10 минути. Депозирах и в друго крипто казино едновременно и транзакцията се появи за 2 минути, което обикновено е така навсякъде. Това е зомби казино и измама.
Освен това почти няма игри. Жалко, че не бях по-щателен. Означих това като измама с моя крипто портфейл. Вероятно няма да си получа парите обратно, но за бъдещи справки.
Thanks.
Nope, I depoe'd an hour and a half ago, and the maximum USDT Ethereum transfers take tho show up is 10 minutes. I depoe'd to another crypto casino simultaneously and the transaction showed up in 2 minutes, which is usually the case everywhere. This is a zombie casino and a scam.
Also, there are barely any games either. Wish I'd been more thorough. I flagged this as fraud with my crypto wallet. Probably won't get the money back but for future reference.
Затова се опитайте да проверите през следващите няколко дни дали ще получите парите в казиното или не. Понякога може да се появят малко късно. Любопитен съм да видя дали нещо ще се промени или не, но ще се радвам, ако е наред. 😕
So try to check in the next few days whether you will get the money in the casino or not. Sometimes it might show up a little late. I'm curious to see if anything changes or not but I'll be glad if it's okay. 😕
Съвсем ясно е, че парите са загубени. РЕДАКЦИЯ: Съвсем очевидно е измамна витрина.
Pretty clear that it's money gone. EDIT: It's quite clearly a fraudulent storefront.
Моля, актуализирайте информацията по този въпрос, за да не се хванат и други хора.
Те имат само игри на PGSoft, въпреки че изброяват и други доставчици, а уебсайтът едва функционира.
Please update the info about this so other people don't fall for it.
They only have PGSoft games despite listing other providers and the website is barely functional.
Още едно доказателство, че съобщенията не могат да бъдат доставени. Моля, за бога, маркирайте това като измама или зомби казино, за да не се хванат други. 🙁 
Further proof that messages can not be delivered. Please, for the love of god mark this as a scam or zombie casino so others don't fall for it. 🙁
Водя текущо разследване за измама с доставчика на портфейла си срещу тези измамници. Също така поисках информация от властите в Анжуан дали изобщо имат лиценз. Предполагам, че нямат.
I have an ongoing fraud investigation with my wallet provider against these scammers. I have also requested info from the Anjouan authority as to whether they are even licensed. My guess is that they are not.
Моят доставчик заключи, че не може да възстанови средствата, данни. Моля, маркирайте това като измама или зомби казино - бях толкова глупав, колкото бях, заради рейтинга на Гуруто. Надявам се никой друг да не се хване на тези глупости.
My provider concluded they cannot recover the funds, figures. Please mark this as a scam or zombie casino - I was as stupid as I was due to the Guru rating. I hope no one else falls for this crap.
Виждам, че имейлът не работи, вече уведомих нашия екип, разбира се, това не е единственото искане, трябва да бъдем малко търпеливи. Надявам се скоро да се справят с него. Жалко е, че нищо не можа да се реши с доставчика на плащания.
Също така, когато едно казино е ново, то винаги ще бъде внимателно. В повечето случаи, освен ако не установим, че нещо наистина не е наред, с времето се оказва, че играчите имат лошо преживяване. Лично аз вероятно бих искал предварително да знам какъв вид казино е и ако не мога да намеря много, вероятно не бих го пробвал.
I see that the email is not working, I have already notified our team, of course this is not the only request, we have to be a bit patient. I hope they will get to it soon. It's a pity that nothing could be resolved with the payment provider.
Also, whenever a casino is new, it will always be careful. Most of the time, unless we find out that something is really wrong, it turns out to be over time when players have a bad experience. Personally, I'd probably want to know what kind of casino it is beforehand, and if I couldn't find much, I probably wouldn't try it.
Разбира се.
На уебсайта им беше посочен имейл адрес. И той не работеше и не можеха да се изпращат имейли.
Sure.
There was an email listed on their website. That one did not work either and no emails could be sent.
Разбирам, надявам се скоро да разбера повече.
И ако е така, ще го покажем в преглед.
I understand, I hope to find out more soon.
And also if it is so, we will display it in review.
Очевидно все още няма следа от депозита.
Obviously still no sign of the deposit.
Тъжно е, че това е може би една от най-лошите ситуации, когато депозитът не дойде и нямате какво друго да направите, освен да чакате. Ако изобщо не дойде, вероятно бих помислил за връщане на сумата, но понякога това може да причини повече проблеми, отколкото полза.
Sad, this is probably one of the worst situations when the deposit doesn't come and you have nothing to do but wait. If it doesn't come at all, I would probably think about a chargeback, but that can sometimes do more problems than good.
Опитах това. Доставчикът ми на крипто портфейл не може да възстанови средствата.
I tried that. My cryptowallet provider can not recover the funds.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.