преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hunt Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Оттеглянето се чака повече от 5 дни.
Дори и да попитате, това е една точка, която се разследва.
Вярно ли е най-бързото 30-минутно теглене в индустрията?
Бих искал да чуя за ситуацията, ако някой друг страда от същия проблем.
Withdrawal has been pending for more than 5 days.
Even if you inquire, it is one point under investigation.
Is the industry's fastest 30-minute withdrawal true?
I would like to hear about the situation if anyone else is suffering from the same problem.
出金が5日以上保留されています。
問い合わせても調査中の一点張りです。
業界最速30分出金は本当でしょうか?
他にも同じ被害にあわれている方がいれば状況を伺いたいです。
Мога ли да попитам дали вече сте преминали проверката KYC (познайте своя клиент)?
Питам, защото все още е една от най-честите причини за забавяне на плащанията.
Доколкото мога да кажа, казиното беше прегледано съвсем наскоро, няма отзиви. 🙁
May I ask whether you passed the KYC (know your customer) verification yet?
I'm asking because it is still one of the most common reasons for delayed payments.
As far as I can tell the casino was reviewed just recently, no feedback to be found. 🙁
В това казино няма KYC.
Те не искат KYC.
Дори и да им кажа, че ще изпратя лична информация, като моята карта за пребиваване и карта с номер, те просто казват: „Моля, изчакайте".
There is no KYC at this casino.
They don't ask for KYC.
Even if I tell them that I will submit personal information such as my resident card and my number card, they just say, "Please wait."
このカジノにはKYCはありません。
KYCを求めて来ません。
私が住民票やマイナンバーカードなどの個人情報を提出しますよと言っても、「お待ちください」と言ってくるだけです。
Знам, че звучи странно, но може да се наложи да изчакате. Изглежда, че просто са заети и след това дори не знаят какви документи им трябват от вас. Както и да е, ако чакате повече от 2 седмици, тогава бих ви препоръчал да подадете жалба, тъй като това е достатъчно време за обработка на всяко теглене.
I know it sounds strange, but you may just need to wait. It sounds like they're simply busy and then don't even know what kind of documents they need from you. Anyway, if you wait for more than 2 weeks, then I'd suggest you submitting a complaint since that's enough time for processing any withdrawal.
Депозитите и тегленията се извършват с помощта на виртуални валути.
Вчера сметката беше разследвана за съмнения за пране на пари.
Поради тази причина тегленията в момента са спрени.
KYC е завършен и общата сума е около $700.
Преди можех да изтегля по-голяма сума без проблем.
Не разбирам защо тегленето ми беше спряно този път.
Моля, помогнете, ако можете да го разрешите.
Deposits and withdrawals are made using virtual currencies.
Yesterday, the account was investigated for suspected money laundering.
For this reason, withdrawals are currently suspended.
KYC has been completed and the total amount is about $700.
I was able to withdraw a larger amount without any problems before.
I don't understand why my withdrawal was stopped this time.
Please help if you can solve it.
仮想通貨を使用して入出金を行っています。
昨日マネーロンダリングの疑いでアカウント調査
という理由で現在出金が停止されています。
KYCも完了しているし、金額も700ドルほどです。
以前もっと大きな額を出金した際は問題なく出来たのですが
今回出金が停止された理由が分かりません。
解決出来るならご協力お願いします。
здравей
Бих казал, че това е доста сериозен въпрос. Да разгледаме тази ситуация по-отблизо, моля?
За мен изглежда, че вашият акаунт е в процес на разследване; казиното ви подозира, но окончателната присъда не е произнесена. това правилно ли е
Бих казал, че имате две възможности.
Първо: можете да изчакате казиното да продължи с разследването, все още има шанс да се измъкнете без ограничения.
Второ: можете да обмислите подаването на безплатна жалба, чийто свързан процес е описан тук 👈 Въпреки това, считам, че все още е необходимо окончателно решение, за да се определи дали наистина ще се изисква разследване от нашите специалисти.
Предполагам, че това е много за обработка, така че не се колебайте да питате.
Hello,
I'd say this is quite a serious matter. Shall we look into this situation more closely, please?
To me, it seems your account is just under investigation; the casino is suspecting you, but the final verdict has not been made. Is this correct?
There are two options available for you, I'd say.
First: you may wait for the casino to proceed with the investigation, there is still a chance you will make it out without restrictions.
Second: you may consider submitting a free-of-charge complaint, whose associated process is described here 👈 However, I believe that a final decision is still necessary to determine whether our specialists' investigation will actually be required.
I imagine this is a lot to process, so feel free to ask away.
благодаря ви за отговора.
Както казахте, акаунтът ми в момента се разследва.
Вчера казаха, че проверката ще отнеме 1-3 дни, но не им вярвам особено.
А окончателната присъда предстои.
Вчера подадох жалба, но беше отхвърлена.
Бих искал да знам дали е възможно да се разгледа ситуацията.
thank you for your reply.
As you say, my account is currently under investigation.
They said yesterday that the investigation would take 1-3 days, but I don't really trust them.
And the final verdict is yet to be made.
I submitted a complaint yesterday but it was rejected.
I would like to know if it is possible to look into the situation.
返信ありがとうございます。
あなたの仰る通り、私のアカウントは現在調査中のようです。
昨日、調査には1~3日かかるとは言っていましたがあまり信用が出来ません。
そして、最終的な判決はまだ出ていません。
苦情に関しては昨日提出しましたが、却下されてしまいました。
もし状況を調べる事が可能であればお願いしたいです。
В този случай това не би трябвало да е дълго, така че бих изчакал окончателната им присъда.
Жалбата ви обаче беше отхвърлена, тъй като се отнася до спортни залагания, с които за съжаление ние от Casino.Guru не се занимаваме, тъй като нямаме експерти или клон.
Мога да препоръчам няколко сайта, които може да са в състояние да ви помогнат.
Разгледайте ги, ако се интересувате:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Освен това не се колебайте да ни уведомите как върви и какво сте открили, защото може да е полезно за други играчи в бъдеще. Възможно ли е това, моля?
Стискам палци всичко да мине добре и разследването да е наред и да си получите парите.
That shouldn't be long in this case, so I would wait for their final verdict.
However, your complaint was rejected because it concerns sports betting, which unfortunately we at Casino.Guru don't deal with, as we don't have any experts or a branch.
I can recommend a couple of sites that may be able to help you.
Check them out if you are interested:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Also, feel free to let us know how it goes and what you found out, because it might be helpful for other players in the future. Would that be possible please ?
I'll keep my fingers crossed that everything goes well and the investigation will be fine and you will get your money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.