преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HugoBets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Въпреки рейтинга на казиното , какво ви кара да мислите така?
Споделете повече подробности, защото може би ситуацията е лесно разрешима.
Despite the casino's rating, what makes you think that please?
Share more details, because maybe the situation can be easily solved.
Депозитът е направен, също е удържан от сметката, но никога не е получил кредитирани пари. Каза, че след 72 часа парите ще бъдат кредитирани в моята сметка или сметка. Нито едното, нито другото, сега ми искат списък с транзакциите. Тъй като беше само депозит от 20 евро, им казах да задържат парите и да затворят сметката ми. Което разбира се работи само чрез имейл.
Стойте далеч от казиното. Освен депозита беше скъпо и много кратко забавление.
Deposit made, was also deducted from the account, but never received any money credited. It said after 72h that money would be credited to my account or account. Neither happened, now they want a list of transactions from me. Since it was only a €20 deposit, I told them to keep the money and close my account. Which of course only works via email.
Stay away from the casino. Apart from the deposit, it was an expensive and very short fun.
Einzahlung getätigt, wurde auch vom Konto abgebucht, jedoch nie Geld gutgeschrieben bekommen. Es hieß nach 72h würde dass Geld auf meinem Konto oder Account gutgeschrieben werden. Beides ist nicht passiert, nun wollen die eine Liste von Transaktionen von mir haben. Da es sich nur um eine 20€ Einzahlung handelt, hab ich denen gesagt die sollen das Geld behalten und Mein Konto schließen. Was natürlich auch nur via email geht.
Finger weg von dem Casino. War abgesehen von der Einzahlung ein teuerer und sehr kurzer Spaß.
Това е просто лошо...
Благодарим ви, че отделихте време да споделите своя опит!
Бихте ли добавили каква опция за плащане сте използвали, моля?
That's just bad...
Thank you for taking the time to share your experience!
Could you just add what payment option you used, please?
Здравей Радка,
плащането е извършено чрез кредитна или дебитна карта. Получих известие за директен дебит от моята банка след завършване на плащането. Методът беше използван преди и за съжаление отново след това, успешно в това казино.
Жалко, че има толкова много черни овце в този бранш. Следователно моята толерантност към лошо обслужване вече не съществува. Особено по отношение на плащането и последващата обработка от казиното, трябваше да направя това преживяване няколко пъти през последната година.
Hello Radka,
the payment was made via credit card or debit card. Received a direct debit notification from my bank after completing the payment. The method was used before and unfortunately again afterwards, successfully in this casino.
It's a pity that there are so many black sheep in this industry. My tolerance for bad service is therefore no longer existent. Especially in terms of payment and the subsequent handling by the casino, I have had to make this experience several times in the past year.
Hallo Radka,
die Zahlung wurde via Kreditkarte bzw. Debitkarte durchgeführt. Habe direkt nach Abschluss der Zahlung eine Benachrichtigung über die Abbuchung von meiner Bank erhalten. Die Methode wurde davor und leider nochmal danach, erfolgreich in diesem Casino verwendet.
Es ist schade, dass sich soviel schwarze Schafe in dieser Industrie herumtreiben. Meine Toleranz gegenüber schlechten Service ist daher nicht mehr existent. Gerade in Sachen Zahlung und der anschließenden Handhabung seitens des Casinos habe ich im vergangenen Jahr mehrmals diese Erfahrung machen müssen.
Добре казано - всеки допълнителен коментар от моя страна би бил излишен.
Пожелавам ви успешен ден!
Well said - any additional comment from my side would be unnecessary.
I wish you a lucky day!
току-що влязох. Получих имейл с бонус. казваш, че е затворено. Благодаря
just logged in. I got an email with a bonus. you say it's closed. Thanks
habe mich gerade eingeloggt. habe ein mail mit bonus bekommen. bei euch steht, daß es geschlossen ist. danke
Според последната ни информация от партньори, казиното трябва да бъде затворено. Въпреки това стигнах до сайта, така че благодаря ви за подробностите и ще ги предам на нашия екип за данни, който ще го разгледа и ще актуализира новата информация за казиното.
Както и да е, имали ли сте опит с това казино? Ако е така, можете ли да ни кажете какво е това.
According to our latest information from affiliates, the casino should be closed. However, I also got to the site, so thank you for the details and I will pass them on to our data team who will look into it and update the new casino info.
Anyway, have you had any experience with this casino ? If so, can you let us know what it is.
Здравейте, не, по-добре да не бях плащал тогава. lg
Hello, no, I better not have paid in then. lg
hallo, nein ich habe dann besser nicht einbezahlt. lg
Здравейте.
Мисля, че е разумно, въпреки въпроса за достъпността, бих искал да отбележа, че казиното беше "затворено" с нисък индекс на безопасност - заслужава да се спомене,..
Hello.
I think it's wise, despite the question of accessibility, I'd like to point out that the casino was "closed" with a low safety index - it's worth mentioning,..
Hugobets - преди два дни заявката ми за теглене беше отхвърлена; трябва да заложа кешдропа веднъж - добре, готово - безкрайни дискусии с VIP мениджъра, който прави всичко възможно, НО сега никакви тегления не работят, нито един метод, нито кредитна карта, нито банков превод и т.н. - уж технически проблем от два дни - изведнъж уж са моите устройства или просто се опитват да предотвратят тегленето...?!? Някой друг изпитвал ли е това?
Hugobets - two days ago my withdrawal request was rejected; I have to wager the cash drop once - fine, done - endless discussion with the VIP manager, who's doing everything he can, BUT now no withdrawals are working, not a single method, neither credit card nor bank transfer, etc. - supposedly a technical problem for two days - suddenly it's supposedly my devices or they're just trying to prevent the withdrawal...?!? Has anyone else experienced this?
Hugobets - vor 2 Tagen wurde mir eine Auzahlung abgelehnt, ich muss den Cashdrop einmal umsetzen - fein, erledigt - unendliche Diskussion mit dem VIP Mananger, der alles gibt, ABER es funktioniert jetzt keine Auszahlung mehr, keine einzige Art, weder Kreditkarte noch Bank Transfer etc - angeblich technisches Problem seit 2 Tagen - plötzlich soll es an meinen Geräten liegen oder man will einfach die Auszahlung verhindern...?!? Wer hat das auch?
Здравей,
За съжаление, нямам потвърждение от ваша страна, но описанията ви до голяма степен съвпадат с най-предизвикателния проблем на казината тази година – доставчици на плащания от трети страни за държави със строги разпоредби. Възможно е също да е технически проблем или комбинация от двете.
Нека видим дали някои други играчи изпитват същото.
Е, представям си колко е досадно това, но казиното просто трябва да намери работещ начин да ви плати. Да се надяваме, че няма да е нужно повече от необходимото.
Hello,
I have no confirmation for you, I'm afraid, but your descriptions pretty much align with this year's most challenging casino problem—third-party payment providers for countries with strict regulations. Could also be a technical problem or a mix of both.
Let's see whether some other players are experiencing the same.
Well, I imagine how annoying that feels, but the casino simply must find a working way to pay you. Hopefully it won't take more than necessary.
Мога категорично да потвърдя, че това е абсолютно боклук казино. Депозирах повече от три пъти седмично, използвайки Litecoin.
Първо, много потребители съобщават, че тяхното KYC удостоверяване е многократно отхвърляно.
Моят KYC беше отхвърлян многократно, до степен на абсурд. Документите, които качих, се разменят навсякъде другаде. Превърна се в безкрайно обвързване; качвах цялата каша повече от шест пъти, с нови снимки и нови фактури. Разочароващото е колко невероятно дълго им отнема да отговорят. Качвате документите си и след това им отнема поне осем работни дни, за да реагират. Да, бях в чата на живо всеки ден, за да следя. Те са постоянно в отпуск или по друг начин не са на разположение.
Мисля, че моите 300 евро са изчезнали завинаги. Но не се отказвам. В последния имейл, преди две седмици, пишеше, че приемат документа ми за самоличност, но сега трябва да кача снимки на фактурата в PDF формат. Веднага качих три PDF файла – други фактури от компанията за комунални услуги и т.н. НЕ съм американски гражданин или нещо подобно. Знам как да направя KYC (познай своя клиент); правя го практически всеки ден. (Последното изречение изглежда е фрагмент и е пропуснато.)
Това е същата стара шарада като с Kingmaker. И двете казина имат лиценз за електронни игри от Кюрасао. С такива лицензи е най-добре да не депозирате нищо. Офшорни неща. Ако искате да загубите парите си бързо и да се молите за тях всеки ден, действайте. Но мога да се сетя за по-добри неща. Определено е казино измама. RTP на слотовете също се отклонява значително от оригиналите. Абсолютно не е добра идея. Направете си услуга и не депозирайте никакви пари тук.
I can absolutely confirm, it's an absolute garbage casino. I deposited more than three times a week using Litecoin.
First of all, many users are reporting that their KYC is repeatedly rejected.
My KYC was rejected repeatedly, to the point of absurdity. The documents I uploaded go through everywhere else. It's become an endless back-and-forth; I've re-uploaded the whole mess more than six times, with new pictures and new invoices. The frustrating thing is how incredibly long they take to respond. You upload your documents, and then it takes at least eight business days for them to react. Yes, I've been in the live chat every single day following up. They're constantly on vacation or otherwise unavailable.
I think my €300 are gone forever. But I'm not giving up. The last email, two weeks ago, said they accepted my ID, but now I should upload pictures of the invoice in PDF format. I immediately uploaded three PDFs – other invoices from the utility company, etc. I am NOT an American citizen or anything like that. I know how to do KYC; I do it practically every day. (The last sentence appears to be a fragment and is omitted.)
This is the same old charade as with Kingmaker. Both casinos have a Curacao eGaming license. With licenses like these, it's best not to deposit anything at all. Offshore stuff. If you want to lose your money quickly and beg for it every day, go for it. But I can think of better things. It's definitely a scam casino. The RTP of the slots also deviates significantly from the originals. Absolutely not a good idea. Do yourself a favor and don't deposit any money here.
Kann ich absolut bestätigen absolutes Dreckscasino. Habe vor mehr als 3x woche eingezahlt via litecoin.
Erst einmal viele Nutzer berichten davon das ihr KYC immer wieder rejected wird.
Meine KYC wurde ebenso bis zur besinnungslosigkeit rejected immer und immer wieder. Die dokumente die ich geuploaded habe gehen überall sonst durch. Ein ewiges Hin und her ist entbrannt ich habe den mist schon mehr als 6x re uploaded, neue bilder, neue Rechnungen. Das fiese ist das sie sich so irre lange zeit lassen um zu antworten. Du lädst deine dokumente hoch und dann dauert es mindestens 8x Werktage bis die reagieren. Ja ich war jeden tag im livechat und habe nachgehakt. Dauernd sind sie im Urlaub oder sonstwie nicht erreichbar.
Ich denke meine 300 EUR sind weg auf nimmer wiedersehen. Ich gebe aber trotzdem nicht auf. Die letzte email vor 2x wochen war das sie ausweis akzeptiert haben ich jz aber die bilder von der Rechnung im pdf format hochladen soll. Ich habe gleich 3x pdf geuploadet andere Rechnungen Stadtwerke usw. Ich bin KEIN Amerikanischer staatsbürger oder ähnliches. Ich weiß wie man KYC macht mache das jeden tag gefühlt. Ecken sichtbar usw.
Das ist der gleiche Affentanz wie bei Kingmaker. Beide Casinos haben Curacao eGaming Lizenz. Bei solchen lizenzen besser gar nichts einzahlen. Offshore zeug. Wenn ihr euer geld schnell los sein wollt und auch noch eklig darum betteln wollt jeden tag, dann los. Aber ich kann mir schöneres vorstellen. Ist auf jeden fall ein scam casino. Die RTP von den Slots weichen auch stark von den Originalen ab. Absolutes Nogo tut euch ein gefallen und zahlt hier nicht ein.
Със сигурност бих ви предложил да подадете жалба тук, ако това продължава толкова дълго и все още няма ясен отговор кога ще получите печалбите си.
Вярвам, че това е първото ви теглене от това казино, нали?
I would surely suggest you file a complaint here if it has been going on for so long and there is still no clear answer to when you will get your winnings.
I believe that it is your first withdrawal from this casino, right?
Да, това е първото ми теглене. Вчера завърших прехвърлянето на депозита си от €270 в слот машини и накрая получих €280. Казаха ми, че трябва да заложа депозираната сума на 100% отново, което вече направих. Вече минаха повече от три седмици. Просто не се движат. Всичко отнема невероятно дълго време и на практика трябва да бомбардирате екипа за поддръжка, защото те винаги се оправдават защо не са на разположение. Първоначално исках да отворя случай с AskGamblers, но те не работят с Hugobets; не можах да избера казиното в лентата за търсене. Благодаря за съвета; мисля, че ще подам жалба.
Мога само да посъветвам всички: Едно е да загубиш 300 евро някъде. Но да просиш парите си всеки ден в продължение на седмици – това е съвсем различно ниво. Ако искаме да играем хазарт, просто не искаме това главоболие и главоболие. Вече минаха четири седмици.
Yes, this is my first withdrawal. Yesterday I completed the rollover in slots on my €270 deposit and ended up with €280. They said I had to wager my deposited amount 100% again, which I've now done. It's been more than three weeks already. They're just not moving. Everything takes an incredibly long time, and you practically have to bombard support because they're always making excuses about why they're unavailable. I initially wanted to open a case with AskGamblers, but they don't deal with Hugobets; I couldn't select the casino in the search bar. Thanks for the tip; I think I'll file a complaint.
I can only advise everyone: It's one thing to lose €300 somewhere. But to beg for your money every single day for weeks on end – that's a whole different level. If we want to gamble, we simply don't want this headache and hassle. It's already been four weeks.
Ist meine erste Auszahlung ja. Gestern habe ich den Rollover in Slots von mein 270 EUR geschafft bin bei 280 EUR wieder rausgekommen. Sie haben gesagt ich muss mein eingezahlten Betrag nochmal 100% umsetzen dass hab ich jetzt auch gemacht. Es sind schon mehr als 3x Wochen. Die bewegen sich halt nicht. Alles dauernd irre lange, den support muss man regelrecht belagern weil dort dauernd irgendwelche Entschuldigungen stehen warum sie gerade wieder nicht da sind. Bei Askgamblers wollte ich erst einen Fall eröffnen aber die haben mit Hugobets nichts am Hut, ich konnte das Casino nicht in der Maske auswählen. Danke für den Tipp ich denke ich werde eine Beschwerde einreichen.
Ich kann nur jedem raten : Es ist eine Sache 300 EUR irgendwo zu verlieren. Aber viele Wochen lang, jeden Tag um sein Geld zu betteln. Das ist nochmal ein ganz anderes Level. Wenn wir spielen wollen, dann wollen wir diese Kopfschmerzen und den Ärger einfach nicht. Es ist ja jz schon die vierte Woche.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.