НачалоФорумКазинаHugoBets Casino - обща дискусия

HugoBets Casino - обща дискусия

6 221 преглеждания 16 отговора |
преди 2 години
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HugoBets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Hello Das Happy Hugo не иска да изплати печалбите ми!

Автоматичен превод:
can_fuerlinger
преди 2 години

Въпреки рейтинга на казиното , какво ви кара да мислите така?

Споделете повече подробности, защото може би ситуацията е лесно разрешима.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Депозитът е направен, също е удържан от сметката, но никога не е получил кредитирани пари. Каза, че след 72 часа парите ще бъдат кредитирани в моята сметка или сметка. Нито едното, нито другото, сега ми искат списък с транзакциите. Тъй като беше само депозит от 20 евро, им казах да задържат парите и да затворят сметката ми. Което разбира се работи само чрез имейл.


Стойте далеч от казиното. Освен депозита беше скъпо и много кратко забавление.

Автоматичен превод:
ScamFever
преди 2 години

Това е просто лошо...

Благодарим ви, че отделихте време да споделите своя опит!

Бихте ли добавили каква опция за плащане сте използвали, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


плащането е извършено чрез кредитна или дебитна карта. Получих известие за директен дебит от моята банка след завършване на плащането. Методът беше използван преди и за съжаление отново след това, успешно в това казино.


Жалко, че има толкова много черни овце в този бранш. Следователно моята толерантност към лошо обслужване вече не съществува. Особено по отношение на плащането и последващата обработка от казиното, трябваше да направя това преживяване няколко пъти през последната година.

Автоматичен превод:
ScamFever
преди 2 години

Добре казано - всеки допълнителен коментар от моя страна би бил излишен.

Пожелавам ви успешен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 години

file току-що влязох. Получих имейл с бонус. казваш, че е затворено. Благодаря


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 години

Според последната ни информация от партньори, казиното трябва да бъде затворено. Въпреки това стигнах до сайта, така че благодаря ви за подробностите и ще ги предам на нашия екип за данни, който ще го разгледа и ще актуализира новата информация за казиното.

Както и да е, имали ли сте опит с това казино? Ако е така, можете ли да ни кажете какво е това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 години

Здравейте, не, по-добре да не бях плащал тогава. lg

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 години

Здравейте.

Мисля, че е разумно, въпреки въпроса за достъпността, бих искал да отбележа, че казиното беше "затворено" с нисък индекс на безопасност - заслужава да се спомене,..

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Hugobets - преди два дни заявката ми за теглене беше отхвърлена; трябва да заложа кешдропа веднъж - добре, готово - безкрайни дискусии с VIP мениджъра, който прави всичко възможно, НО сега никакви тегления не работят, нито един метод, нито кредитна карта, нито банков превод и т.н. - уж технически проблем от два дни - изведнъж уж са моите устройства или просто се опитват да предотвратят тегленето...?!? Някой друг изпитвал ли е това?

Автоматичен превод:
MoniMahoniS
преди 1 седмица

Здравей,

За съжаление, нямам потвърждение от ваша страна, но описанията ви до голяма степен съвпадат с най-предизвикателния проблем на казината тази година – доставчици на плащания от трети страни за държави със строги разпоредби. Възможно е също да е технически проблем или комбинация от двете.

Нека видим дали някои други играчи изпитват същото.

Е, представям си колко е досадно това, но казиното просто трябва да намери работещ начин да ви плати. Да се ​​надяваме, че няма да е нужно повече от необходимото.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Мога категорично да потвърдя, че това е абсолютно боклук казино. Депозирах повече от три пъти седмично, използвайки Litecoin.

Първо, много потребители съобщават, че тяхното KYC удостоверяване е многократно отхвърляно.

Моят KYC беше отхвърлян многократно, до степен на абсурд. Документите, които качих, се разменят навсякъде другаде. Превърна се в безкрайно обвързване; качвах цялата каша повече от шест пъти, с нови снимки и нови фактури. Разочароващото е колко невероятно дълго им отнема да отговорят. Качвате документите си и след това им отнема поне осем работни дни, за да реагират. Да, бях в чата на живо всеки ден, за да следя. Те са постоянно в отпуск или по друг начин не са на разположение.


Мисля, че моите 300 евро са изчезнали завинаги. Но не се отказвам. В последния имейл, преди две седмици, пишеше, че приемат документа ми за самоличност, но сега трябва да кача снимки на фактурата в PDF формат. Веднага качих три PDF файла – други фактури от компанията за комунални услуги и т.н. НЕ съм американски гражданин или нещо подобно. Знам как да направя KYC (познай своя клиент); правя го практически всеки ден. (Последното изречение изглежда е фрагмент и е пропуснато.)


Това е същата стара шарада като с Kingmaker. И двете казина имат лиценз за електронни игри от Кюрасао. С такива лицензи е най-добре да не депозирате нищо. Офшорни неща. Ако искате да загубите парите си бързо и да се молите за тях всеки ден, действайте. Но мога да се сетя за по-добри неща. Определено е казино измама. RTP на слотовете също се отклонява значително от оригиналите. Абсолютно не е добра идея. Направете си услуга и не депозирайте никакви пари тук.

Автоматичен превод:
Mausi00
преди 1 седмица

Със сигурност бих ви предложил да подадете жалба тук, ако това продължава толкова дълго и все още няма ясен отговор кога ще получите печалбите си.

Вярвам, че това е първото ви теглене от това казино, нали?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Да, това е първото ми теглене. Вчера завърших прехвърлянето на депозита си от €270 в слот машини и накрая получих €280. Казаха ми, че трябва да заложа депозираната сума на 100% отново, което вече направих. Вече минаха повече от три седмици. Просто не се движат. Всичко отнема невероятно дълго време и на практика трябва да бомбардирате екипа за поддръжка, защото те винаги се оправдават защо не са на разположение. Първоначално исках да отворя случай с AskGamblers, но те не работят с Hugobets; не можах да избера казиното в лентата за търсене. Благодаря за съвета; мисля, че ще подам жалба.


Мога само да посъветвам всички: Едно е да загубиш 300 евро някъде. Но да просиш парите си всеки ден в продължение на седмици – това е съвсем различно ниво. Ако искаме да играем хазарт, просто не искаме това главоболие и главоболие. Вече минаха четири седмици.

Автоматичен превод:
Mausi00
преди 1 седмица

Нашият екип по жалби със сигурност ще направи всичко възможно, за да намери отговори на всичко това.

Автоматичен превод:

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини