преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Honey Money Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Виждам, че често го получаваш.
Защо обаче се случва всичко това? 🤷♀️
I see that you get that a lot.
Why is it all happening, though? 🤷♀️
Не толкова често. Играя в много различни казина. Обичам да играя в много казина едновременно. И разбирате отлично, че в този случай от около 50 казина, 5 казина определено ще са измамници! Например, това казино ме обвини в пране на пари! Това са пълни глупости! Направих около 3-4 залога на спорт и играх на около 5 различни слот машини! След това се опитах да направя минимално теглене! Но така и не видях парите си, защото сметката ми беше блокирана!
Not that often. I play in many different casinos. I like to play in many casinos at once. And you understand perfectly well that in this case, out of about 50 casinos, 5 casinos will definitely be scammers! For example, this casino accused me of money laundering! This is complete nonsense! I made about 3-4 bets on sports and played about 5 different slots! After that, I tried to make a minimum withdrawal! But I never saw my money because my account was blocked!
Жалбата ви все още е в ход, така че се надяваме, че скоро ще можем да се свържем с казиното по този въпрос.
Какво точно казаха обаче? Например, какво беше обвинението, или само пране на пари и не бяха предоставени други подробности?
Your complaint is still ongoing, so hopefully we'll be able to contact the casino regarding this issue soon.
What did they say exactly, though? Like, what was the accusation, or just money laundering and no other details provided?
Получих съобщение в имейла си, че акаунтът ми е блокиран. Без никакво обяснение. В чата за поддръжка ми казаха, че акаунтът ми е блокиран, защото съм участвал в измамни дейности и пране на пари. Такива глупости.
I received a message in my email that my account was blocked. Without any explanation. In the support chat they told me that my account was blocked because I was engaged in fraudulent activities and laundering money. Such nonsense.
Съжалявам, че се намирате в такава ситуация. Дали този проблем не се отнася до начина, по който сте играли? Искам да кажа, не всяка измама е свързана с пране на пари, особено когато говорим за стотици, дори не за хиляди... Казината понякога използват едно и също правило за справяне с необичайни, нискорискови или подозрителни залози. Не казвам, че сте направили нещо нередно, просто чувствам, че никой не пере 443 долара.
Във всеки случай, надявам се, че жалбата ще ни даде някои насоки по въпроса.
I'm sorry to see you in such a situation. Could this issue instead pertain to the way you played? I mean, not every fraud is about money laundering, especially when we are talking about hundreds, not even thousands... Casinos sometimes use the same rule for dealing with unusual, low-risk, or suspicious bets. I'm not saying you did something wrong, I just feel that no one launders $443.
In any case, I hope the complaint will give us some clues about that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.