преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с High Flyer Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в това казино преди около 2 месеца, направих малък депозит, докато имаха лиценз в Онтарио,,,вчера получих 20 бонус завъртания по имейл, играх и спечелих 11 CAD в бонус завъртания, след това успях да спечеля 500 CAD, когато се опитах да теглене казаха, че трябва да заложа 3300 CAD...но в техните T&C пише, че бонусът трябва да бъде заложен 35X.
Но в този случай трябва да заложите 300X11=3300, свързах се с поддръжката, но така или иначе няма възможен начин да споря с тях, винаги има някакво извинение... така или иначе успявам да заложа тази сума и имам положителен баланс от 300 CAD, поискано тегленето позволява да видя колко време ще отнеме, за да получа печалбите си, защото чакащото време е 72 часа LOL
I registered with this Casino about 2 months ago made small deposit while they licensed in Ontario,,,yesterday I received 20 bonus spins via email, I played and won 11 Cad in bonus spins, after that i manage to win 500 CAD when tried to withdraw they said i have to wager 3300 CAD...but in their T&C it says bonus has to be wagered 35X.
But in this case you need to wager 300X11=3300, I contacted support but anyway there is no possible way to argue with them always some kind excuse...anyway I manage to wager that amount and I have positive balance of 300 CAD, requested withdrawal lets see how long it is going to take to get my winnings, because pending time is 72 hours LOL
Успяхте ли да го заложите? Какъв късмет, бих казал. Какво възможно извинение даде казиното, ако правилата посочват различни изисквания за залагане, както споменахте?
Ще чакам напредъка, нетърпелив да видя колко време ще отнеме. 🤞🤞🤞
Did you manage to wager that? What a stroke of luck, I'd say. What possible excuse did the casino provide if the rules state different wagering requirements as you mentioned?
I'll wait for the advancement, eager to see how long it will take. 🤞🤞🤞
Здравей Радка,
Току-що получиха плащане днес, но определено са объркали правилата, когато става въпрос за залагане в техните T&C.
Например, ако направих депозит от 50 $ и загубих до нула преди няколко месеца и след това получих безплатни завъртания преди няколко дни, те казват, че трябва да заложа последния си депозит + печалбите от тези безплатни завъртания, няма смисъл изобщо.
Hello Radka,
Just got paid today, but definitely they have messed up rules when it comes to wagering in their T&C.
For example if I made deposit of 50 $ and lost down to zero few months ago and than received free spins few days ago, they are saying that I have to wager my last deposit + the winnings of those free spins, it does not make sense at all.
Здравей Boss78,
Една добра новина за днес е изплащането. За останалото звучи като лоша шега. Надявам се, че това е изключителна човешка грешка. Бъдещето ще покаже, предполагам.
Hello Boss78,
One good news for today - is the payout. For the rest, sounds like a bad joke. I hope this was just an exceptional human error. The future will tell, I guess.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.