преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с High 5 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте.
Няма нужда да се притеснявате, ние НЕ сме казино, така че не можете да депозирате или играете с реални средства тук 🙂.
Но ако сте загубили паролата си за казиното, опитайте функцията, наречена „забравена парола".
Достъпно ли е за вас? 🤔
Hello.
No need to worry, we are NOT a casino, so you can't deposit or play with real funds here 🙂.
But, if you lost your password to the casino, well try the feature called "forgotten pasword".
Is it available to you? 🤔
В началото на тази тема чета, че казиното е затворено, вярно ли е това? Питам само защото току-що излязох от него, след като спечелих големи пари и, добре, не ми изглеждаше затворен. Всъщност те добавят нови игри и провеждат турнири. Просто се чудя защо вашият екип ще хвърли затворения лейбъл на много хубаво място като High 5...
Въпреки че, ако е затворено и съм играл в призрачно казино, това също може да е доста добре 😜
At the top of this thread I'm reading that the casino is closed, is this true? I only ask because I just logged off of it after winning some big money and, well, it did not seem closed to me. In fact they've been adding new games and having tournaments. Just wondering why your team would slap the closed label to a very nice place like High 5...
Though if it is closed and I've been playing in a ghost casino, that could be pretty ok too 😜
Благодаря за забележката. Не е като да удряме нещо, по-вероятно казиното е забравило да ни актуализира, както трябва. Или просто сме остарели 😀, както виждате:
„Последна актуализация: 21 септември 2021 г."
Така че, благодаря отново - ще уведомя екипа за данни!
Thanks for the notice. It's not like we slap anything, more likely the casino forgot to update us as they should. Or simply we are outdated 😀, as you can see:
"Last updated: 21 Sep 2021"
So, thanks again - I'll notify the Data Team!
Ако някога срещнете нещо подобно, подскажете ни отново. Новите казина нарастват всеки ден, но броят ни е повече или по-малко същият, така че правим всичко възможно, за да сме в крак - това е доста предизвикателство 🙂.
Всяка актуализация е повече от оценена!
If you ever come across anything similar, give us a hint again. New casinos rising daily, but our numbers are more or less the same, so we do our best to keep up - it's quite a challenge 🙂.
Every update is more than appreciated!
Звучи като концертна работа. Има ли приложение за попълване 🤷🏻, защото щях да бъда нащрек.
Така или иначе, ако попадна на нещо, със сигурност мога да го публикувам. Това е най-добрият сайт, на който съм попадал с доста задълбочена информация. Вие и вашият екип сте много задълбочени и това е нещо, което се цени най-много. Благодаря ти.
Sounds like some gig work. Is there an app to fill out 🤷🏻 cause I'd be all ears.
Either way if I do come across anything I can for sure make it a point to post. This is the best site I've come across with some in depth information. You and your team are very thorough and that is something which is most appreciated. Thank you.
Сигурен съм, че мога да кажа, че всички сме благодарни за вашата признателност!
Всъщност има "формуляр за актуализиране"
Всеки преглед на казино предлага тази функция:
Просто превъртете надолу до края на страницата, той е в раздела за преглед.
Би било страхотно, ако можете да го използвате за всякакви актуализации. Но, разбира се, всички подобни актуализации могат да се обсъждат свободно във форума - няма нищо, което възнамеряваме да скрием. 😎
I'm sure I can say we are all grateful for your appreciation!
There is actually an "update form"
Each casino review offers this feature:
Just scroll down to the bottom of the page, it's in the overview tab.
It would be awesome if you could use it for any updates. But of course, all such updates can be discussed on the forum freely - there's nothing we intend to hide. 😎
Останах с впечатлението, че High 5 Casino позволява Skrill като опция за теглене. Но когато опитах, не се получи. Когато се появи опцията за въвеждане на информация за банковата ми сметка, тя поиска моето потребителско име и парола и продължи да казва, че това е невярна информация, което не беше вярно. Опитах се да се свържа с тях за това, но никой не ми отговори от известно време. Всяка помощ ще бъде оценена. В крайна сметка спечелих около 2 бона и взех всичко в подаръчни карти. Щях да се радвам на парите, но след няколко дни опитване на всичко просто се отказах.
I was under the impression that High 5 Casino allowed Skrill as a withdraw option. But when I tried it didn't work. When the option came up to enter my bank account info it asked for my user name and password and it kept saying that it was incorrect information which was not true. I tried contacting them about this but no one has replied for a good while now. Any help would be appreciated. I ended up winning about 2 grand and took it all in gift cards. I would have loved the money but after a few days of trying everything I just gave up.
Здравейте, в този случай исках да кажа, че бихме могли да използваме отговор от казиното защо не е възможно да теглите по този начин и защо вашите данни са неправилни, но виждам, че не сте получили отговор. Все още ли нямате нова информация защо се е стигнало до тази ситуация? Колко време продължава?
Уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, in this case I wanted to say that we could use an answer from the casino as to why it is not possible to withdraw this way and why your details are incorrect, but I see that you didn't get an answer. Do you still have no new information why this situation has arisen? How long has it been going on?
Let us know and we will try to help you.
Когато изтеглих $100, които спечелих (от ежедневните $.50), използвах Skrill. Лесен като всеки друг сайт. Така че не мога да ти помогна там. Споменатият ми опит имаше нула проблеми.
Все още нямам такъв.
Всъщност те актуализираха сайта с някои подобрения на функциите и общото качество в моите очи придобива страхотна форма.
Много ми харесва това казино. Съжалявам, че в крайна сметка имахте проблеми с тегленето, но аз също съм любопитен дали сте чули нещо от персонала по този въпрос. Дори и само за по-добра оценка на къщата, в която идвам да играя поне веднъж на ден, ако не и повече, хаха Надяваме се да ни уведомите.
Благодаря! 😊
When I cashed out the $100 I won, (from the daily $.50), I used Skrill. Easy as any other site. So I can't help you there. My mentioned experience held zero issues.
I've yet to have one.
In fact they have been updating the site with some feature improvements and overall quality is, in my eyes, taking on a great shape.
I very much enjoy this casino. Sorry you ended up having issues with your cashout, but I too am curious as to if you heard anything back from the staff on this. If only to better gage the house I come to play in at least once a day, if not more lol. Hope you let us know.
Thanks! 😊
Получих отговор за High 5 да използва имейла си, а не потребителското си име, когато въвеждам банковата си информация. Така че се опитвах да спечеля достатъчно, за да изтегля, но това беше много трудно този път, така че ще продължа да опитвам и се надявам, че ще проработи, когато успея да изтегля. Благодаря ви и се надявам денят ви да е добър за вас
I did get a reply for High 5 to use my email and not my user name when I enter my banking information. So I have been trying to win enough to cash out but that has been very hard this time around so I will keep trying and hopefully it will work when I am able to cash out. Thank You and I hope your day is kind to you
Здравейте, благодаря ви за отговора на въпроса ми, те наистина се свързаха и казаха, че трябва да използвам имейла си вместо потребителското си име, когато трябваше да въвеждам банковата си информация. Все още не съм успял да спечеля достатъчно, за да изтегля, но се надявам да работи. Бих искал да се отдалеча от Chumba и да се придържам към High 5. Харесва ми тяхното оформление, така че се надявам да работи следващия път, когато мога да изтегля пари.
Благодаря отново за отговора
Дано денят ви е мил за вас
Hi Thank you for your reply to my question, they did reach out and said I should use my email instead of my user name when it came to enter my banking information. I have not been able to win enough yet to cash out but I am hoping it works. I would like to move away from Chumba and stick with High 5. I do like they layout so I do hope it works next time I am able to cash out.
Thanks again for responding
Hope your day is kind to you
Опитвали ли сте Luckyland. Същата група, която прави Chumba, прави и Luckyland. Най-често ходя в казино. Имах много късмет да играя там. Благодаря ви за обратната връзка 🙂
Have you tried Luckyland. The same group that does Chumba also does Luckyland. It's my go to casino most the time. I've had very good luck playing there. Thank you for the feed back 🙂
Получих отговор за High 5 да използва имейла си, а не потребителското си име, когато въвеждам банковата си информация. Така че се опитвах да спечеля достатъчно, за да изтегля, но това беше много трудно този път, така че ще продължа да опитвам и се надявам, че ще проработи, когато успея да изтегля. Благодаря ви и се надявам денят ви да е добър за вас
I did get a reply for High 5 to use my email and not my user name when I enter my banking information. So I have been trying to win enough to cash out but that has been very hard this time around so I will keep trying and hopefully it will work when I am able to cash out. Thank You and I hope your day is kind to you
О, виждам. Жалко, че взехте предишните печалби в подаръчни карти, защото можехте да проверите дали всичко щеше да е наред, ако бяхте въвели своя имейл адрес вместо потребителското си име.
Както и да е, ако успеете да спечелите достатъчно, за да направите теглене, не се колебайте да ни уведомите как е минало. Ако отново имате проблеми, знаете къде да ни намерите.
Приятен ден. 🙂
Oh, I see. It's a pity that you picked up the previous wins in gift cards, because you could have checked if everything would have been fine if you had entered your email address instead of your username.
Anyway, if you manage to win enough to make a withdrawal, don't hesitate to let us know how it went. If you have problems again, you know where to find us.
Have a nice day. 🙂
Когато изтеглих $100, които спечелих (от ежедневните $.50), използвах Skrill. Лесен като всеки друг сайт. Така че не мога да ти помогна там. Споменатият ми опит имаше нула проблеми.
Все още нямам такъв.
Всъщност те актуализираха сайта с някои подобрения на функциите и общото качество в моите очи придобива страхотна форма.
Много ми харесва това казино. Съжалявам, че в крайна сметка имахте проблеми с тегленето, но аз също съм любопитен дали сте чули нещо от персонала по този въпрос. Дори и само за по-добра оценка на къщата, в която идвам да играя поне веднъж на ден, ако не и повече, хаха Надяваме се да ни уведомите.
Благодаря! 😊
When I cashed out the $100 I won, (from the daily $.50), I used Skrill. Easy as any other site. So I can't help you there. My mentioned experience held zero issues.
I've yet to have one.
In fact they have been updating the site with some feature improvements and overall quality is, in my eyes, taking on a great shape.
I very much enjoy this casino. Sorry you ended up having issues with your cashout, but I too am curious as to if you heard anything back from the staff on this. If only to better gage the house I come to play in at least once a day, if not more lol. Hope you let us know.
Thanks! 😊
Колко време ви отне да теглите, когато сте използвали Skrill? Хубаво е да видиш някой, който не е имал проблеми от другата страна. 😊
Надявам се, че ще бъде същото и за другия ни играч, когато се случи следващото оттегляне.
Пожелавам ви късмет ☘️
How long did it take you to withdraw when you used Skrill ? It's nice to see someone who hasn't had problems on the other side. 😊
I hope it will be the same for our other player when the next withdrawal happens.
Wish you good luck ☘️
Беше бързо, искам да кажа два дни. Но не мисля, че го помня правилно, може да е било по-рано. Но не повече от 2 дни.
It was quick, I want to say two days. But I don't think I'm remembering it right, it might have been sooner. No longer then 2 days though.
Не е лошо, бих казал. Имам предвид, че сме свикнали с доста дълги тегления. Благодаря за споделянето, винаги е приятно да видиш, че нещо работи! 🙌
Not bad, I'd say. I mean, we are used to quite lengthy withdrawals. Thanks for sharing, it's always nice to see something is working! 🙌
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.