преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HeyCasino! - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Кога ще им промениш фалшивата оценка 8.0?
Все още чакам теглене на €2000, което първо ми таксуваха €6, за да поискам.
Те не отговарят на имейли или чат на живо.
Така че би било добре, ако действително актуализирате техния резултат до по-нисък резултат, подходящ за типично измамно казино като това.
When will you change their fake 8.0 score?
I am still waiting for a €2000 withdrawal, that they first of all charged me €6 to request.
They are not replying to emails or live chat.
So would be good if you actually updated their score to a lower score fitting a typical scam casino like this.
А, и сега кредитираха средствата обратно в акаунта ми на играч, както знаех, това беше „обработка на фалшиво теглене", те просто искат да играя и да загубя парите.
Няма как да не успеете да платите към IBAN, освен ако не го правите нарочно.
Типично измамно казино.
Ah, and now they've credited the funds back to my player account, as I knew, it was a "fake withdrawal processing" they just want me to play and lose the money.
You can't fail to pay out to an IBAN unless you do it on purpose.
Typical scam casino.
Кога ще им промениш фалшивата оценка 8.0?
Все още чакам теглене на €2000, което първо ми таксуваха €6, за да поискам.
Те не отговарят на имейли или чат на живо.
Така че би било добре, ако действително актуализирате техния резултат до по-нисък резултат, подходящ за типично измамно казино като това.
When will you change their fake 8.0 score?
I am still waiting for a €2000 withdrawal, that they first of all charged me €6 to request.
They are not replying to emails or live chat.
So would be good if you actually updated their score to a lower score fitting a typical scam casino like this.
Здравейте,
това е първата ви публикация относно проблема с това казино. Все още не сте подали оплакване, но вече очаквате да намалим оценката на казиното. Е, не става така.
Жалбата е първо, след това ние разследваме и едва след това можем да обмислим присъждането на казиното с черни точки.
Чувствайте се свободни да проверите репутацията на казиното, за да получите представа защо има 8,0 точки:
https://casino.guru/heycasino--review#tab=js-tab-reputation
Ако имате нужда от помощ, любезно изпратете жалбата .
Hello,
this is your first post concerning the problem with this casino. You have not submitted any complaint yet, but already expect us to lower the casino's rating. Well, this is not how it works.
The complaint goes first, then we investigate, and only after we may consider awarding the casino with black points.
Feel free to check the casino's reputation to get an idea of why it has 8,0 points:
https://casino.guru/heycasino--review#tab=js-tab-reputation
If you need help, kindly submit the complaint.
А, и сега кредитираха средствата обратно в акаунта ми на играч, както знаех, това беше „обработка на фалшиво теглене", те просто искат да играя и да загубя парите.
Няма как да не успеете да платите към IBAN, освен ако не го правите нарочно.
Типично измамно казино.
Ah, and now they've credited the funds back to my player account, as I knew, it was a "fake withdrawal processing" they just want me to play and lose the money.
You can't fail to pay out to an IBAN unless you do it on purpose.
Typical scam casino.
Препоръчвам това казино да понижи рейтинга. Безотговорно е да продължавате да популяризирате тази глупост
I recommend this casino downgrading the rating. It is irresponsible to continue promoting this piece of shit
Ich empfehle dieses Casino die Bewertung herabzusetzen. Es ist unverantwortlich diesen scheisshaufen weiter zu bewerben
Здравей Wibrak, радвам се да те видя отново във форума.
Какво ти се е случило?
Сигурен съм, че вече знаете, че първо се нуждаем от солидно доказателство, така че продължете и подайте жалбата , моля.
Hello Wibrak, it's nice to see you back on the forum.
What happened to you?
I'm sure you already know that we need solid proof first, so go ahead and submit the complaint, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.