Здравейте, мога ли да попитам дали вашата ситуация е свързана с вашата жалба ? Бих искал да знам дали това е за Slot Plus Casino.
Въпреки това, според вашата жалба, вашата ситуация е от доста дълго време, така че мисля, че беше добър ход да я подадете. Разбира се, би било препоръчително да актуализирате жалбата, за да можем да продължим със случая и да се опитаме да получим необходимата информация.
Мога ли да ви попитам дали казиното също е посочило някаква причина защо все още не сте получили парите си? Уведомете ни, за да имаме малко повече представа за вашата ситуация.
Hi, can I ask if your situation relates to your complaint ? I would like to know if this is about Slot Plus Casino.
However, according to your complaint, your situation has been going on for quite a long time, so I think it was a good move to file it. Of course, it would be advisable to update the complaint so that we can pursue the case further and try to obtain the necessary information.
Can I ask you whether the casino also gave any reason why you still haven't received your money ? Let us know so that we have a little more insight into your situation.
Искам да благодаря на хората, които направиха възможно жалбата ми да бъде изслушана, благодаря на всички хора, които съставляват казино гуру.
I want to thank the people who made it possible for my complaint to be heard, thanks to all the people who make up casino guru.
Quiero agradecer a las personas que hicieron posible que mi queja se escuchará , gracias a toda la gente que conforma casino guru.
Помощ, идиотите в слотовете плюс ми казват, че за да продължа, трябва да имам бикойн или литкойн портфейл, но как, по дяволите, да направя един от тях, не знам какви са, по дяволите, мога ли да подам оплакване сега за bicoin и litcoin?
Help, the idiots at slots plus tell me that in order to continue I have to have a bicoin or litcoin wallet, but how the hell do I make one of those, I don't know what the hell they are, can I file a complaint now about bicoin and litcoin?
Auxilioooo, me dicen los imbéciles de slots plus que para poder continuar tengo que tener una billetera de bicoin o litcoin, pero como rayos hago una de esas, no se qué carajos son, puedo poner una queja ahora sobre bicoin y litcoin?
Здравейте, моля, следващия път обобщете информацията в един подреден пост, който е по-ясен, отколкото да напишете 10 от тях тук.
Относно 2-та метода, които казиното ви препоръча да изберете, казахте ли, че това не е възможно за вас или имат друга алтернатива?
Що се отнася до жалбата, разбира се, би било препоръчително да я актуализирате, за да можем да разгледаме допълнително случая и да се опитаме да получим необходимата информация. Не е необходимо да стартирате нов за bitcoin и litecoin, достатъчно е да добавите тази информация към този, който вече сте създали.
Надяваме се, че всичко ще бъде подредено и казиното ще ви помогне да намерите подходяща алтернатива.
Hi, please next time summarize the information into one tidy post, which is clearer than writing 10 of them here.
Regarding the 2 methods that the casino recommended for you to choose, did you say that this is not possible for you or do they have some other alternative ?
As for the complaint, of course it would be advisable to update it so that we can look into the case further and try to get the necessary information. You don't have to start a new one for bitcoin and litecoin, it is enough to add this information to the one you have already created.
Hopefully, everything will be sorted out and the casino will help you find a suitable alternative.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.