ФорумКазинаHejgo Casino - обща дискусия

Hejgo Casino - обща дискусия

преди 2 години от madsthura
|
3074 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hejgo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

filefile

Здравейте. Вчера направих сметка в това казино. След няколко опита за проверка. отначало не се случи, защото не приеха банковата ми сметка, тъй като имаха нужда от нещо, показващо както името, така и сметката поради надежден депозит. Всичко останало беше прието. След това след 4-ия път най-накрая беше правилният документ и бях напълно потвърден. В чата на живо казаха, че всичко е наред и тогава получих съобщението, че съм напълно потвърден. Сега днес получих друго писмо, в което тегленето беше отменено. След това се опитах да вляза и ми пише, че акаунтът е блокиран? След като бъде напълно проверен. Не знам дали е защото това е много ново казино, но никога не съм изпитвал нещо подобно преди и съм играл на над 20+ сайта. Моят gmail в акаунта е lancythura@gmail.com и името е mads lykkegaard. Това не може да е вярно, че мога да депозирам повече от 200 евро и не мога да изтегля 125 евро. Както можете да видите в качения документ, те продължават да казват едно и също нещо, но сега акаунтът е блокиран. Имам нужда от помощ, наистина ли този сайт не се доверява?

Автоматичен превод:
madsthura
преди 2 години

Здравейте, според отзивите на потребителите този проблем не е обвързан само с вас. Продължавайте да натискате имейлите, бъдете упорити. Ако желаете, можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

Каква е последната реакция от казиното, моля?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

filefile

Казват, че съм проверен и се обработва. Проблемът е, че не мога да вляза в акаунта си и по-рано получих съобщение, че тегленето е отменено. Те казват едно и също отново и отново.

Автоматичен превод:
madsthura
преди 2 години

Обясниха ли ви защо блокираха акаунта ви?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те казаха, че съм се самоизключил от лиценз N1, но не знам защо не ми казаха, преди да се потвърдих напълно и да депозирам. Получавам депозита си за 110 евро обратно, така че ще загубя само около 15 евро. не искам да споря с тях, че няма смисъл и че на първо място не трябва да ме допускат в сайта. проблемът е отстранен след няколко часа и загубих 15 евро от него

Автоматичен превод:
madsthura
преди 2 години

Струва ми се, че те изпълняват точна проверка и потребителска проверка само след като бъде поставена заявка за теглене. Нещо от рода на: Чувствайте се свободни да депозирате, в крайна сметка това е ваше решение... От друга страна, по-добре 15 €, отколкото нищо, което бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Върнах се. Все още не са получили обещаното. Те повтарят едно и също нещо отново и отново

Автоматичен превод:
madsthura
преди 2 години

Здравейте, виждам, че екипът за жалби очаква реакцията ви. Бихте ли отговорили, моля? Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, може ли някой да сподели опита си с мен? Направих голяма печалба на 5 декември, след което изпратих заявка за теглене. Към момента моите тегления все още не са обработени. Много се притеснявам дали изобщо ще платиш? И колко време трябва да чакам? Може ли някой да ми помогне допълнително. Наскоро загубих много пари, най-накрая спечелих и трябва да чакам толкова дълго за изплащане. Наистина съм разочарован! Благодаря за помощта. Ле

Автоматичен превод:
sophia290620
преди 5 месеца

Здравейте, мисля, че една седмица все още не е толкова дълга, тъй като даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Опитвали ли сте обаче да попитате казиното защо отнема толкова време и каква е причината? Имате ли вече потвърдена казино сметка?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няколко пъти писах на поддръжката на клиенти и винаги получавах един и същ отговор, че заявката ми ще бъде препратена към финансовия отдел. Последното изплащане беше направено на същия ден, така че се притесних. Вече напълно верифицирах акаунта си. Вече два пъти прехвърлихте пари по банковата ми сметка! Само че този път с голяма сума отнема толкова време. Благодаря за вашият отговор. Lg

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, пак съм тук. Сега поддръжката на клиенти изобщо не ми отговаря. Не знам какво трябва да правя сега. Можете ли да ми кажете до кога да чакам още? Исках да си намеря адвокат. Lg. Ле

Автоматичен превод:
sophia290620
преди 5 месеца

Здравейте, не сте теглили никакви пари при нас, тъй като ние не сме казино.

Ако обаче поддръжката не отговаря и все още не можете да разберете нищо ново, смятам, че във въздуха витае оплакване. Ако нищо не се промени през следващите няколко дни, препоръчвам ви даго отворите тук на тази връзка.

Надявам се всичко да се разреши и да си получите парите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това казино ще бъде в черния списък за постоянно!

Първо, те се рекламираха на първа страница на Google с ПЛАТЕНА реклама, както следва:

Ново напълно финландско казино!

25% кешбек

100 безплатни завъртания

Без регистрация.

Всички 100% лъжи! Пари към сметката на играта, без обещани безплатни завъртания.

Твърдяха също, че обявата не е тяхна.. Juupa juu. Кой друг би платил на Google за реклама освен тях самите.

Нищо общо с Финландия, само автоматичен преводач в чата.

Загубих €2200, които трябва да ми върнат €550. Е, няма да получа нито цент, защото бях теглил малко преди това, така че това е постоянна пречка за връщане на пари. Те го тълкуват като печеливш играч. Така че вие сте печеливш играч завинаги, дори ако загубите милион.

ЗАБЕЛЕЖКА! Дори едно евро (€1) е достатъчно, за да откажете завинаги връщане на пари!

Тегленето е много трудно и отнема много дни за прехвърлянето на парите.


Спечелих и €100 в състезанието за ежедневно падане на Pragmatic Play, печалбата от което Pragmatic Play изплаща в рамките на 72 часа. Парите не са получавани повече от седмица. В обслужването на клиенти това също трябваше да бъде изкривено няколко пъти и минаха часове в чата -> не знаем за какво говорите, имате ли някакво доказателство? 😂 Уау уау!

И да, тази регистрация тогава беше задължителна по най-дългата формула..

Изборът на игри е на ок ниво, но rtp на игрите е най-ниската възможна каста!

Обслужването на клиенти е гадно и винаги трябва да чакате много дълго време, преди някой да пристигне на линията. Не получих отговор на нито един от въпросите си от тях..

Сайтът е много елементарен и не можете да стигнете никъде без връзките на чатбота. Като портфейл и плащане. Те изобщо не са на сайта, но всъщност можете да ги получите само чрез чат от връзката! 😂


Че такова казино е хейго. Не препоръчвам на никого!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
sevensteve
преди 2 месеца

О, хей, виждам, че това вероятно не е най-доброто преживяване въз основа на това, което прочетох. Но ви поздравявам, че посочихте както плюсовете, така и минусите.

Що се отнася до връщането на пари, странно ми е, ако е както го описваш. Очевидно не бих бил доволен от това и не бих играл в такова казино. Въпреки това, не бих похарчил толкова много пари като начало, но първо бих направил депозит, за да проверя казиното.

Както и да е, имате ли продължаващ проблем в това казино, за който се нуждаете от помощ? Или просто искахте да изразите най-общо през какво сте преминали? 🤔

Така или иначе, надявам се, че следващият ви опит ще бъде само по-добър.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини