преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hejgo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Вчера направих сметка в това казино. След няколко опита за проверка. отначало не се случи, защото не приеха банковата ми сметка, тъй като имаха нужда от нещо, показващо както името, така и сметката поради надежден депозит. Всичко останало беше прието. След това след 4-ия път най-накрая беше правилният документ и бях напълно потвърден. В чата на живо казаха, че всичко е наред и тогава получих съобщението, че съм напълно потвърден. Сега днес получих друго писмо, в което тегленето беше отменено. След това се опитах да вляза и ми пише, че акаунтът е блокиран? След като бъде напълно проверен. Не знам дали е защото това е много ново казино, но никога не съм изпитвал нещо подобно преди и съм играл на над 20+ сайта. Моят gmail в акаунта е lancythura@gmail.com и името е mads lykkegaard. Това не може да е вярно, че мога да депозирам повече от 200 евро и не мога да изтегля 125 евро. Както можете да видите в качения документ, те продължават да казват едно и също нещо, но сега акаунтът е блокиран. Имам нужда от помощ, наистина ли този сайт не се доверява?
Hello. I've made an account yesterday on this casino. After several tries of getting verrified. it didnt happend at first because they didnt accept my bank account since they needed something showing both name and account because of trustly deposit. Everything else got accepted. Then after the 4 time, it was finally the right document and i got fully verified. The live chat said that it was fine, and then i got the message that i was fully verified. Now today, I got another mail where the withdrawal got cancelled. I then tried to log in, and the it says that the account is blocked? After getting fully verified. I Dont' know if its because this is a very new casino, but i have never experinced anything like this before and i have played on over 20+ sites. My gmail on the account is lancythura@gmail.com and name is mads lykkegaard. This cant be true that i can deposit more than 200 euros and cant withdraw 125 euros. As you can see on the document uploaded, they are keep saying the same thing, but now the account is blocked. I need help, is this site really not trusted?
Здравейте, според отзивите на потребителите този проблем не е обвързан само с вас. Продължавайте да натискате имейлите, бъдете упорити. Ако желаете, можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints
Каква е последната реакция от казиното, моля?
Hello, according to user reviews this problem is not bound to you only. Keep pushing through email, be persistent. If you feel like it, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
What is the latest reaction from the casino, please?
Казват, че съм проверен и се обработва. Проблемът е, че не мога да вляза в акаунта си и по-рано получих съобщение, че тегленето е отменено. Те казват едно и също отново и отново.
They are saying im verified and its being processed. The problem is, i cant log into my account, and earlier i got a message that the withdrawal was cancelled. They are saying the same over and over.
Обясниха ли ви защо блокираха акаунта ви?
So did they explain you why they blocked your account?
Те казаха, че съм се самоизключил от лиценз N1, но не знам защо не ми казаха, преди да се потвърдих напълно и да депозирам. Получавам депозита си за 110 евро обратно, така че ще загубя само около 15 евро. не искам да споря с тях, че няма смисъл и че на първо място не трябва да ме допускат в сайта. проблемът е отстранен след няколко часа и загубих 15 евро от него
They said that i have made self excluded myself from N1 license, but i dont freaking know why they didnt tell me before fully verified myself and deposited. Im getting my deposit for 110 euros back, so will only be loosing around 15 euros. dont want to argue with them that it doesnt make sense and that i shouldnt be allowed on the site in the first place. problem fixed after several hours and ive lost 15 euros from it
Струва ми се, че те изпълняват точна проверка и потребителска проверка само след като бъде поставена заявка за теглене. Нещо от рода на: Чувствайте се свободни да депозирате, в крайна сметка това е ваше решение... От друга страна, по-добре 15 €, отколкото нищо, което бих казал.
To me, it seems that they run an exact verification and user check only after a withdrawal request is placed. Something like: Feel free to deposit, it's your decision, after all... On the other hand, better 15€ than nothing I'd say.
Върнах се. Все още не са получили обещаното. Те повтарят едно и също нещо отново и отново
Im back. Still havent received whats promised. They keep saying the same thing over and over again
Здравейте, виждам, че екипът за жалби очаква реакцията ви. Бихте ли отговорили, моля? Благодаря ти.
Hello, I can see that the complaint team is waiting for your reaction. Would you please respond? Thank you.
Здравейте, може ли някой да сподели опита си с мен? Направих голяма печалба на 5 декември, след което изпратих заявка за теглене. Към момента моите тегления все още не са обработени. Много се притеснявам дали изобщо ще платиш? И колко време трябва да чакам? Може ли някой да ми помогне допълнително. Наскоро загубих много пари, най-накрая спечелих и трябва да чакам толкова дълго за изплащане. Наистина съм разочарован! Благодаря за помощта. Ле
Hello, can someone maybe share their experience with me? I made a big win on December 5th, after which I sent a withdrawal request. As of now my withdrawals are still not processed. I'm very worried about whether you would even pay out? And how long do I have to wait? Can someone help me further. I lost a lot of money recently, finally won and have to wait so long for a payout. I'm really disappointed! Thanks for the help. Le
Hallo, kann jemand mir vielleicht seine Erfahrung beibringen? Ich habe am 5.12 eine großen Gewinn gemacht, danach habe ich Auszahlungsanfrage gesendet. Bis jetzt sind meine Auszahlungen immer noch nicht bearbeitet. Ich mache mir große Sorgen ob Sie überhaupt auszahlen würden? Und wie lange muss ich noch warten? Kann jemand mir weiter helfen. Ich habe letzte Zeit auch viel Geld verloren, endlich Mal gewonnen und muss so lange auf Auszahlung warten. Ich bin echt enttäuscht! Danke für die Hilfe. Le
Здравейте, мисля, че една седмица все още не е толкова дълга, тъй като даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Опитвали ли сте обаче да попитате казиното защо отнема толкова време и каква е причината? Имате ли вече потвърдена казино сметка?
Ще чакам отговора.
Hi, I don't think a week is that long yet, as we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. However, have you tried asking the casino why it takes so long and what is the reason ? Do you already have a verified casino account ?
I will wait for the answer.
Няколко пъти писах на поддръжката на клиенти и винаги получавах един и същ отговор, че заявката ми ще бъде препратена към финансовия отдел. Последното изплащане беше направено на същия ден, така че се притесних. Вече напълно верифицирах акаунта си. Вече два пъти прехвърлихте пари по банковата ми сметка! Само че този път с голяма сума отнема толкова време. Благодаря за вашият отговор. Lg
I have written to customer support several times and have always received the same answer that my request will be forwarded to the finance department. The last payout was made on the same day, so I was worried. I have already fully verified my account. You have already transferred money to my bank account twice! Only this time with a large sum takes so long. Thanks for your answer. Lg
Ich habe schon mehr Mal bei Kunden Support angeschrieben, da habe ich immer gleiche Antwort bekommen, das Sie meine Anfrage an Finanzabteilung weiter geleitet werden. Letzte Auszahlung war aber gleiche Tag durchgeführt , deswegen habe ich mir Sorgen gemacht. Ich habe mein Konto schon vollständig verifizieret. Sie haben mir doch schon 2 Mal Geld auf mein Bankkonto überwiesen! Nur dieses Mal mit große Summe dauert so lange. Danke für deine Antwort. Lg
Здравейте, пак съм тук. Сега поддръжката на клиенти изобщо не ми отговаря. Не знам какво трябва да правя сега. Можете ли да ми кажете до кога да чакам още? Исках да си намеря адвокат. Lg. Ле
Hello, I'm here again. Now customer support doesn't answer me at all. I don't know what I have to do now. Can you tell me until when should I wait further? I wanted to get a lawyer. Lg. Le
Hallo, ich bin hier noch Mal. Jetzt antwortet das Kunden Support mich garnicht mehr. Ich weisse nicht was ich jetzt tun muss. Können Sie mir sagen bis wann soll ich noch weiter warten. Ich wollte schon Anwalt holen. Lg. Le
Здравейте, не сте теглили никакви пари при нас, тъй като ние не сме казино.
Ако обаче поддръжката не отговаря и все още не можете да разберете нищо ново, смятам, че във въздуха витае оплакване. Ако нищо не се промени през следващите няколко дни, препоръчвам ви даго отворите тук на тази връзка.
Надявам се всичко да се разреши и да си получите парите.
Hi, you didn't withdraw any money with us as we are not a casino.
However, if support is not responding and you still can't find out anything new, I feel that a complaint is in the air. If nothing changes in the next few days I recommend you to open it here on this link.
I hope everything will be resolved and you will get your money.
Това казино ще бъде в черния списък за постоянно!
Първо, те се рекламираха на първа страница на Google с ПЛАТЕНА реклама, както следва:
Ново напълно финландско казино!
25% кешбек
100 безплатни завъртания
Без регистрация.
Всички 100% лъжи! Пари към сметката на играта, без обещани безплатни завъртания.
Твърдяха също, че обявата не е тяхна.. Juupa juu. Кой друг би платил на Google за реклама освен тях самите.
Нищо общо с Финландия, само автоматичен преводач в чата.
Загубих €2200, които трябва да ми върнат €550. Е, няма да получа нито цент, защото бях теглил малко преди това, така че това е постоянна пречка за връщане на пари. Те го тълкуват като печеливш играч. Така че вие сте печеливш играч завинаги, дори ако загубите милион.
ЗАБЕЛЕЖКА! Дори едно евро (€1) е достатъчно, за да откажете завинаги връщане на пари!
Тегленето е много трудно и отнема много дни за прехвърлянето на парите.
Спечелих и €100 в състезанието за ежедневно падане на Pragmatic Play, печалбата от което Pragmatic Play изплаща в рамките на 72 часа. Парите не са получавани повече от седмица. В обслужването на клиенти това също трябваше да бъде изкривено няколко пъти и минаха часове в чата -> не знаем за какво говорите, имате ли някакво доказателство? 😂 Уау уау!
И да, тази регистрация тогава беше задължителна по най-дългата формула..
Изборът на игри е на ок ниво, но rtp на игрите е най-ниската възможна каста!
Обслужването на клиенти е гадно и винаги трябва да чакате много дълго време, преди някой да пристигне на линията. Не получих отговор на нито един от въпросите си от тях..
Сайтът е много елементарен и не можете да стигнете никъде без връзките на чатбота. Като портфейл и плащане. Те изобщо не са на сайта, но всъщност можете да ги получите само чрез чат от връзката! 😂
Че такова казино е хейго. Не препоръчвам на никого!
This casino will be permanently blacklisted!
First, they advertised themselves on the front page of google with a PAID ad as follows:
New completely Finnish casino!
25% cashback
100 free spins
No registration.
All 100% lies! Money to the game account, no promised free spins.
They also claimed that the ad is not theirs.. Juupa juu. Who else would pay Google for advertising but themselves.
Nothing to do with Finland, just an automatic translator in the chat.
I lost €2,200, which should get €550 cashback. Well, I won't get a cent because I had withdrawn a little before, so that is a permanent obstacle to any cashback. They interpret it as a winning player. So you are a winning player forever even if you lose a million.
NOTE! Even one euro (€1) is enough to permanently deny cashback!
Withdrawal is very difficult and it takes many days for the money to transfer..
I also won €100 in Pragmatic Play's daily drop competition, the winnings of which Pragmatic Play pays within 72 hours. The money was not received for more than a week. In the customer service, this also had to be twisted several times and hours went by in the chat -> we don't know what you are talking about, do you have any proof? 😂 Whoah whoah!
And yes, that registration was then mandatory according to the longest formula..
The selection of games is of an ok level, but the rtp of the games is the lowest possible caste!
Customer service sucks and you always have to wait a very long time before someone arrives on the lines. I didn't get an answer to any of my questions from them..
The site is very basic and you can't get anywhere without the chatbot's links. Like wallet and checkout. They are not on the site at all, but you can actually only access them via chat from the link! 😂
That such a casino is hejgo. I do not recommend to anyone!
Tämä kasino menee pysyvästi mustalle listalle!
Ensinnäkin, mainostivat itseään googlen etusivulla MAKSETULLA mainoksella seuraavasti:
Uusi täysin Suomalainen kasino!
25% cashback
100 ilmaiskierrosta
Ei rekisteröintiä.
Kaikki 100% valhetta! Rahaa pelitilille, ei luvattuja ilmaiskierroksia.
Väittivät myös ettei mainos ole heidän.. Juupa juu. Kukapa muukaan maksaisi googlelle mainonnasta kuin he itse.
Ei mitään tekemistä Suomen kanssa, chatissä vain automaattinen kääntäjä.
Hävisin 2200€ jolla pitäisi saada 550€ cashbackiä. No ei saa senttiäkään koska olin aiemmin kotiuttanut vähän niin se on pysyvä este millekään cashbackille. Voittavaksi pelaajaksi tulkitsevat. Eli olet voittava pelaaja ikuisesti vaikka häviäisit miljoonan.
HUOM! Yksikin euro (1€) riittää siihen että cashback evätään PYSYVÄSTI!
Kotiutus hyvin hankalaa ja rahojen siirtymisessä kestää monta päivää..
Voitin myös pragmatic playn daily drop kisassa 100€ jonka voitot pracmatic play maksaa 72h sisällä. Rahoja ei kuulunut yli viikkoon. Asiakaspalvelussa tästäkin täytyi vääntää useita kertoja ja tunteja meni chatissä -> emme tiedä mistä puhut, onko sinulla todisteita? 😂 Huh huh!
Ja kyllähän se rekisteröinti oli sitten pisimmän kaavan myötä pakollinen..
Pelivalikoima ok tasoa, mutta pelien rtp alhainta mahdollista kastia!
Asiakaspalvelu koppavaa ja joudut aina odottamaan hyvinkin pitkään ennen kuin joku saapuu linjoille. Yhteenkään kysymykseeni en heiltä saanut vastausta..
Sivusto hyvin alkeellinen ja sieltä et pääse mihinkään ilman chatbotin linkkejä. Kuten lompakko ja kotiutus. Niitä ei sivustolla ole laisinkaan vaan niihin pääsee tosiaan vain chatin kautta linkistä! 😂
Että sellainen kasino on hejgo. En suosittele kenellekään!
О, хей, виждам, че това вероятно не е най-доброто преживяване въз основа на това, което прочетох. Но ви поздравявам, че посочихте както плюсовете, така и минусите.
Що се отнася до връщането на пари, странно ми е, ако е както го описваш. Очевидно не бих бил доволен от това и не бих играл в такова казино. Въпреки това, не бих похарчил толкова много пари като начало, но първо бих направил депозит, за да проверя казиното.
Както и да е, имате ли продължаващ проблем в това казино, за който се нуждаете от помощ? Или просто искахте да изразите най-общо през какво сте преминали? 🤔
Така или иначе, надявам се, че следващият ви опит ще бъде само по-добър.
Oh hey, I can see that's probably not the best experience based on what I've read. But I commend you for pointing out both the pros and cons.
As for the cashback, I find it strange if it's like you describe. Obviously I would not be happy with that and would not play in such a casino. However, I wouldn't spend so much money to start with, but I would make a deposit first to check the casino.
Anyway, do you have any ongoing problem in this casino that you need help with ? Or did you just want to express in general what you went through ? 🤔
Either way, I hope your next experience will only be better.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.