преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GW Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Даниел, играех на този сайт, имах успешни тегления и никакви проблеми. Сега взех бонуса за безплатни игри и се опитах да тегля, така че те ми отговориха и казаха, че максималното теглене от безплатни игри е $100. Но сега влизам и страницата не работи.?? Работеше ли преди 12 часа?? Това е адресът, който опитах: www.gwcasino265.com Имате ли друг адрес за влизане в този сайт. Когато го потърся в Google, той ме отвежда до страницата за влизане на blue leo, а не на GW casino. Играя от Австралия. Изпратих имейл и в момента чакам отговор. Можете ли да ми помогнете. Благодаря, Кирсти
Hi Daniel, I was playing this site, had successful withdrawals and no issues. Now I took the free games bonus and tried to withdraw so they wrote back and said maximum withdrawal from free games is $100. But now I go to log in and page does not work.?? Was working 12 hours ago?? This is the address I tried: www.gwcasino265.com Do you have another address to log into this site. When I google it it takes me to the log in page of blue leo, and not GW casino. I am playing from Australia. I have sent an email and currently waiting for reply. Are you able to assist me. Thanks, Kirsty
Здравей Кирсти, виждам, че имаме друга връзка за казиното: https://www.gwcasino310.com/
Така или иначе и този линк не ми върши работа. Тогава намерих този сайт. Изглеждам като уебсайт, който трябва да ви помогне да стигнете до правилната страница на казиното, но показва точно връзката, която не работи за мен https://helpgwcasino.com/
Hi Kirsty, I can see we have another link for the casino: https://www.gwcasino310.com/
Anyway, that link doesn't work for me either. Then I found this site. I looks like a website that should help you to get to the right casino page, but it shows exactly the link that doesn't work for me https://helpgwcasino.com/
Здравей Даниел,
първият линк ми свърши работа. Вторият иска да въведа имейла си и след това прави "геотърсене" и ме отвежда до blue leo. Така че оттогава ме уведомиха, че въпреки че 100 могат да се теглят, минималното теглене е 200..... така че те искат да депозирам. винаги уловка. много благодаря за помощта. Кърсти
Hi Daniel,
the first link worked for me. The second one wants me to enter my email and then does a "geosearch" and takes me to blue leo. So I have since been advised that although the 100 is withdrawable the minimum withdrawal is 200..... so they want me to deposit. always a catch. much thanks for your help. Kirsty
Здравей Кирсти.
Изглежда, че възможността за изтегляне означава нещо съвсем различно за това казино. 🙂 Не е смешно, знам.
Току-що проверих резултата на казиното и, честно казано, звъни предупредително. Хубаво е да чуя, че преди това сте изтеглили печалбите. И все пак, наречете ме скептичен, бих бил много предпазлив.
Кажете ми как върви, искам да съм сигурен, че всичко е минало, да кажем добре накрая.
Hi Kirsty.
Seems like withdrawable means something completely different to this casino. 🙂 It's not funny, I know.
Just checked the casino's score, and honestly, rings a warning bell. It's good to hear you have previously withdrawn the winnings. Still, call me skeptical I would be very cautious.
Let me know how it goes, I want to be sure all went let's say well in the end.
Измамник казино! те не плащат, ако заложите и спечелите голяма сума ($5000~$10,000), те ще продължат да изискват много документи и ще ви отнемат времето. В крайна сметка всичките ми пари бяха анулирани!
Scammer casino! they don't pay if you bet and win large amount ($5000~$10,000), they will keep ask for plenty of documents and drag your time. In the end all my money has been voided!
Здравей, можеш ли да ми кажеш какво ти каза казиното и защо анулират пари?
Доколкото разбирам, все още не сте завършили успешно проверката, която е достатъчно важна, за да може казиното да изпрати печалбите. Няма да получите парите, докато не го преминете. И така, какъв беше проблемът там?
Уведомете ме и ще видим дали можем да ви помогнем.
Hi, can you tell me what the casino told you and why they void money ?
From what I understand you have not yet successfully completed the verification which is important enough for the casino to send the winnings. You won't get the money until you pass it. So what was the problem there ?
Let me know and we'll see if we can help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.