ФорумКазинаGriffon Casino - обща дискусия

Griffon Casino - обща дискусия

преди 1 година от danilolopes5959
|
1588 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Griffon Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Трябва да говоря за това колко зле се държи това казино. Хвърлят ме наоколо и се отнасят с мен като с мръсотия. Информирах тяхната група майка Karamba за моя проблем с хазарта на 15 април 2021 г. След това успях да депозирам 8900 евро на Griffon. Първо отказаха възстановяване по фалшиви причини, а сега забавят преоценката, лъжат за изпращане на дневници за чат и са открито груби, като ме изритват от чата, защото искам актуализации. Поведението им е изключително ужасяващо и не знам какво да правя. Потърсих правен съвет и подадох жалба при вас, но се чувствам наистина тъжна и ядосана от това как се отнасят с мен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че сте преминали през това. Но се страхувам, че когато става въпрос за изключване от казината, няма нищо като компания-майка или дъщерни сайтове. За да го направите ефективен, трябва да се самоизключите директно от всяко едно казино.

Въпросът е да се уверите, че изключването е направено правилно и вече няма да можете да играете.

Все пак не прочетох цялата жалба, но това е обичайният проблем в такива случаи. Да изчакаме правилната реакция на жалбата . 🤞

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Хей, кой би могъл да ти бъде адвокат, ако не е тайна? Аз самият имам нужда от него и реших да помоля за помощ. Проблемът е същият по природа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


В момента напредвам в услугата ADR ThePOGG. Но вече мина месец и половина и въпросът не е напреднал никъде. Не знам дали получавам някаква справедливост тук.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравейте, аз също имам случай с thepogg, който е висящ от 10 месеца и все още не е разрешен. Затова реших да си намеря адвокат.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега трябва да наема официален адвокат. Това изглежда е доста лоша компания. Casino Guru не помогна, ADR прие това сериозно.

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 9 месеца

Как си?


Преди няколко дни получих информация, че са съгласни да плащат. Нека да изчакаме и да видим колко дълго ще трябва да се бори самото плащане.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Измина повече от седмица, откакто ги информирах за цялата необходима информация за плащане. Няма следа от плащане. Чудя се дали някога ще го получа.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 8 месеца

Остава още един вариант. Да, жалбата. Да се надяваме, че няма да се наложи!🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вече преминах през ADR и те се справят с него, но ще видим как ще стане това.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 8 месеца

Сигурен съм, че знаете кога да го изпратите, така че засега ще изчакам актуализацията.

За съжаление, само няколко потребителски отзива ни дават известна представа за това казино, струва си да създадем такова, бих казал.


Автоматичен превод:
yoyeli
преди 8 месеца

Нищо ново. THEPOGG обработваше жалбата ми 1 година и 4 месеца и единственото нещо, за което получих актуална информация е, че thepogg трябва да се обърне към правния отдел, защото жалбата ми е много предизвикателна. По време на жалбата ми бяха решени много въпроси по отношение на оператора, за които се наложи да подам наказателна жалба, но наказателната жалба не се процедира, тъй като операторът не е съгласен да ми съобщи необходимата ми информация в заповед за започване на разследването. Накратко: операторът ме обвинява в множество регистрации на акаунти с различни лични данни. Поисках тази лична информация, помолих оператора да провери от кой адрес са регистрирани акаунтите, ip информация и т.н. Те отказаха да съдействат, като се позоваха на закона за gdpr. Но странно, тази информация беше споделена от thepogg. Моята „лична информация" е злоупотребена и това е кражба на самоличност и те не съдействат.

има МНОГО МНОГО други неща, за които съм напълно объркан, как работят лицензиращият орган и операторът. Мога да направя голям списък..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече преминах през ADR и те се справят с него, но ще видим как ще стане това.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Трябва ли да разбия фойерверките? Как протича?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Получих средствата си! Само преди няколко дни. Ура!

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 8 месеца

Ура! 😀 Толкова се радвам да го чуя! Удивително е, че някои казина могат да се справят с такива тегления за по-малко от няколко дни... Не това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини