ФорумКазинаGrandwin2.com опит / изплащания

Grandwin2.com опит / изплащания

преди 6 месеца от Rbuchs
|
1049 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Здравейте, някой има ли опит с онлайн казино Grandwin2.com?

Депозирах около 800 евро миналата седмица. Сега имам 53 000 евро...

Но не изглежда, че някога ще получа тази добра сума. Имам неплатено плащане от 2400 евро за 3 дни. Подадох всички документи за проверка, но нищо не се случи, дори отговор по имейл. В чата на живо продължават да казват, че го обработват.

Автоматичен превод:
Rbuchs
преди 6 месеца

Здрасти,

Обзалагам се, че говорите за този уебсайт:

file

( тази връзка вероятно няма да работи за вас, тъй като, поради германското законодателство, нелицензираните казина трябва да бъдат скрити за потребителите.)

Както и да е, въпреки първия поглед, бих казал, че три дни едва ли са достатъчно време, за да се уплашим. Какво ще кажете за проверката на акаунта, преминахте ли я вече без проблеми?

Мисля, че е най-добре да му отделите малко време. За да бъдем напълно честни с вас, ние от Casino Guru предоставяме на казината 14 пълни дни, за да финализират плащането и да изпратят парите, така че засега наистина препоръчвам да изчакате.

Кажете ми, когато нещо се промени, моля, и изчакайте.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, проверката на акаунта приключи. Сега казват, че трябва и нотариално заверено копие на личната ми карта. Те анулират изплащанията повече от седмица. Понякога казват, че има ограничение за изплащане от 5000 евро на седмица. След това казват, че са 500 на ден, а друг път казват, че са 20 000 на месец... както и да е, не мисля, че това казино някога ще изплати, но оставам упорит

Автоматичен превод:
Rbuchs
преди 5 месеца

Когато изхвърлят постоянно различна информация, и на мен не ми харесва.

Въпреки това е важно да се отбележи, че освен ако не преминете през целия процес на проверка, вероятно няма да ви бъде позволено да теглите и може би това е причината да има толкова много откази за тегления досега. Казвате, че все още трябва да потвърдите картата, така че ще се опитам да съдействам и да видя какво ще предложи казиното или дали ще получите парите.

Освен това видях, че Томас е отговорил на жалбата ви, така че можете да я проверите и да отговорите на въпросите му.

Просто щракнете тук . ⬅️

Надяваме се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро и най-накрая ще можете да кажете, че сте получили всичко в акаунта си. Ако имате нещо ново, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини