Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаGrand Spin Casino - обща дискусия

Grand Spin Casino - обща дискусия

 от 0934301990
|
3 075 преглеждания 6 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Разбирам, че не е възможно да теглите пари тук?

Автоматичен превод:
0934301990

Какво те кара да мислиш така? Въз основа на каква информация? Би било най-добре да обясните допълнително, не се колебайте, ние сме готови за почти всичко. 🙂

Edited
Автоматичен превод:

Добър вечер. Разбирам също, че няма да мога да тегля средства и от Grand spin. Поддръжката ми пише, че трябва да заредя сметката 3 пъти за проверка. Кажете ми, някой изтеглил ли е средства?

Автоматичен превод:
Annaovs1992

Здравей, от колко време продължава твоята ситуация? Фактът, че трябва да депозирате 3 пъти в сметката си, е последната стъпка от верификацията на сметката? Не ми звучи много достоверно.

Но виждали ли сте и индекса за безопасност на това казино? Това е 0, което вероятно говори само за себе си. Това казино също е в черния списък, което със сигурност не допринася за неговата надеждност.

Но в бъдеще поне ще внимавам и със сигурност няма да харча повече пари тук.

Надявам се, че има някой, който може да ви помогне, но не съм толкова сигурен.

Така че уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем, въпреки че вероятно няма да има много шанс.

Автоматичен превод:

Не мога да тегля пари, направих 3 депозита и ми поискаха и комисионна file Възможно ли е да изтеглите поне 3-те си депозита от 1500 гривни???

Автоматичен превод:
maks85484

Здравей.

Проблемът изглежда е в различни валути, според екранната снимка (използвах Google Lens за превод) 19% от общата сума е комисионната, необходима за прехвърляне на парите от европейската сметка на казиното в предпочитаната от вас валута . Горещо ви съветвам да се консултирате допълнително с казиното.

Това трябва да се направи чрез поддръжката на казиното, ако имате проблеми.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини