ФорумКазинаGrand Spin Casino - обща дискусия

Grand Spin Casino - обща дискусия

преди 1 година от 0934301990
|
2094 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Разбирам, че не е възможно да теглите пари тук?

Автоматичен превод:
0934301990
преди 1 година

Какво те кара да мислиш така? Въз основа на каква информация? Би било най-добре да обясните допълнително, не се колебайте, ние сме готови за почти всичко. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер. Разбирам също, че няма да мога да тегля средства и от Grand spin. Поддръжката ми пише, че трябва да заредя сметката 3 пъти за проверка. Кажете ми, някой изтеглил ли е средства?

Автоматичен превод:
Annaovs1992
преди 1 година

Здравей, от колко време продължава твоята ситуация? Фактът, че трябва да депозирате 3 пъти в сметката си, е последната стъпка от верификацията на сметката? Не ми звучи много достоверно.

Но виждали ли сте и индекса за безопасност на това казино? Това е 0, което вероятно говори само за себе си. Това казино също е в черния списък, което със сигурност не допринася за неговата надеждност.

Но в бъдеще поне ще внимавам и със сигурност няма да харча повече пари тук.

Надявам се, че има някой, който може да ви помогне, но не съм толкова сигурен.

Така че уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем, въпреки че вероятно няма да има много шанс.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да тегля пари, направих 3 депозита и ми поискаха и комисионна file Възможно ли е да изтеглите поне 3-те си депозита от 1500 гривни???

Автоматичен превод:
maks85484
преди 1 година

Здравей.

Проблемът изглежда е в различни валути, според екранната снимка (използвах Google Lens за превод) 19% от общата сума е комисионната, необходима за прехвърляне на парите от европейската сметка на казиното в предпочитаната от вас валута . Горещо ви съветвам да се консултирате допълнително с казиното.

Това трябва да се направи чрез поддръжката на казиното, ако имате проблеми.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини