преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Какво те кара да мислиш така? Въз основа на каква информация? Би било най-добре да обясните допълнително, не се колебайте, ние сме готови за почти всичко. 🙂
What makes you think so? Based on what information? Would be best to explain further, do not hesitate we are ready for almost everything. 🙂
Добър вечер. Разбирам също, че няма да мога да тегля средства и от Grand spin. Поддръжката ми пише, че трябва да заредя сметката 3 пъти за проверка. Кажете ми, някой изтеглил ли е средства?
Good evening. I also understand that I will not be able to withdraw funds from Grand spin either. Support writes to me that I need to top up the account 3 times for verification. Tell me, has someone withdrawn funds?
Доброго вечора. Я так тоже розумію що вивести кошти з Grand spin я також не зможу. Мені підтримка пише, що треба поповнити рахунок 3 рази для верифікації. Підскажіть, хтось вивів кошти?
Здравей, от колко време продължава твоята ситуация? Фактът, че трябва да депозирате 3 пъти в сметката си, е последната стъпка от верификацията на сметката? Не ми звучи много достоверно.
Но виждали ли сте и индекса за безопасност на това казино? Това е 0, което вероятно говори само за себе си. Това казино също е в черния списък, което със сигурност не допринася за неговата надеждност.
Но в бъдеще поне ще внимавам и със сигурност няма да харча повече пари тук.
Надявам се, че има някой, който може да ви помогне, но не съм толкова сигурен.
Така че уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем, въпреки че вероятно няма да има много шанс.
Hi, how long has your situation been going on ? The fact that you have to deposit 3 times to your account is the last step in the account verification ? Doesn't sound like a very credible thing to me.
But have you also seen the safety index of this casino? It's 0, which probably speaks for itself. This casino is also on the blacklist, which certainly doesn't add to its trustworthiness.
However, in the future at least I would be careful and certainly not to spend more money here.
I hope there is someone who can help you, but I'm not so sure.
So let us know so we can try to help you even though there probably won't be much chance.
Не мога да тегля пари, направих 3 депозита и ми поискаха и комисионна Възможно ли е да изтеглите поне 3-те си депозита от 1500 гривни???
I can't withdraw money, I made 3 deposits and they also asked me to pay a commission Is it possible to withdraw at least your 3 deposits of 1500 hryvnias???
Не можу вивисти гроші, зробив 3 депозита і вони запросили ще щоб я заплатив комісію Можливо вивисти хоч свої 3 депозита 1500грн???
Здравей.
Проблемът изглежда е в различни валути, според екранната снимка (използвах Google Lens за превод) 19% от общата сума е комисионната, необходима за прехвърляне на парите от европейската сметка на казиното в предпочитаната от вас валута . Горещо ви съветвам да се консултирате допълнително с казиното.
Това трябва да се направи чрез поддръжката на казиното, ако имате проблеми.
Hello there.
The problem seems to be in different currencies, according to the screenshot (I used Google Lens for translation) 19% of the total sum is the commission needed to transfer the money from the casino's European account to your preferred currency. I strongly advise you to consult with the casino further.
This should be handled through the casino support if you struggle.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.