преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gooal24 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелих играта на рулетка на 30 декември 2022 г., когато изтеглих парите в размер на 122 динара, които не са пристигнали и до днес. Моля, помогнете ми. Не намерих никакви опции за връзка с отдела за обслужване на клиенти.
I won the roulette game on December 30 2022, when I withdrew the money amounting to 122 dinars, and it has not arrived to this day. Please help me I didn't find any options to contact customer service.
Здравей,
от пръв поглед това казино изглежда като сайтът, който трябва да избягвате 🙁. Съжалявам, опитах се да намеря някакъв контакт и намерих това:
Е, доста смешно, като се има предвид, че няма чат на живо. Трябва да спомена, че това казино има лоша репутация и също така предупреждаваме играчите, че също няма поддръжка по имейл.
Съжалявам, че сте играли на такъв сайт, любезно вземете това като пример и винаги отделяйте време, за да направите малко проучване за казината, в които планирате да играете. 🙏
Въпреки че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и изплащането, предполагам, че няма да навреди да ви предложим тази стъпка – за да подадете жалба, просто щракнете/докоснете тази връзка, моля .
За да научите повече за целия процес, прочетете това ръководство за оплаквания , може да ви бъде полезно.
Да се надяваме, че ще можем да помогнем.🤞
Hello there,
from the first glimpse, this casino looks like the site you should avoid 🙁. I'm sorry, tried to find any contact and found this:
Well, quite a funny thing considering that there is no live chat to be found. I need to mention that this casino has a bad reputation and we also warn players that there is no email support either.
I'm sorry that you played on such a site, kindly take that as an example and always take your time to do some research about the casinos you plan to play in. 🙏
Even though we allow casinos 14 full days to proceed with the verification and payout, I guess that it would not hurt to offer you this step - to submit a complaint, just click/tap this link, please.
To learn more bout the whole process, read this guide about complaints, you may find it useful.
Let's hope that we will be able to help.🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.