Здравейте, не намерих това казино в нашата база данни, така че вероятно би било най-добре, ако ми дадете URL адреса на казиното. Ще разгледам и ако не намеря нищо, ще дам казиното на нашия екип да направи преглед.
Както и да е, защо питаш дали си играл тук и имаш теглене или решаваш дали искаш да играеш там?
Hi, I didn't find this casino in our database so it would probably be best if you gave me the url of the casino. I'll take a look and if I don't find anything then I'll give the casino to our team to do a review.
Anyway, why do you ask, have you played here and have a withdrawal or are you deciding if you want to play there?
Отворих го на компютъра си и не изглежда много добре, за да ви кажа честно.
Както и да е, играхте ли вече там и имате ли теглене или какво е, моля?
I opened it on my computer and it doesn't look too good to tell you the truth.
Anyway, have you played there yet and do you have a withdrawal or what's it like please?
Добре, и на какво основание смятате, че казиното е измамно? Можете ли да го опишете малко повече, за да мога да ви помогна?
Okay, and on what basis do you think the casino is fraudalent? Can you describe it a bit more so that I can help you?
Започнах да играя миналия месец и имам добра сума пари в играта, но те не са изплатили, откакто започнах, единствената сума, която са пуснали за теглене, е 10 $ и това е.
I started playing last month and I have a good amount of money in the game but they haven't paid out since I started the only amount they've released for withdrawal is 10$ and that's it.
Eu comecei jogar mês passado estou com uma boa quantia em no jogo mais eles não paga desde que comecei o único valor que eles libero pra saque foi 10$ e mais nada
Добре, а играхте ли с някакъв бонус тук? Кога точно направихте своето теглене и какво ви каза казиното, когато ви изпратиха само $10? В противен случай все още имате ли пари в акаунта си на играч?🤔
Okay, and did you play with any bonus here? When exactly did you make your withdrawal and what did the casino say to you when they only sent you $10? Otherwise, do you still have money in your player account?🤔
Да, започнах да играя с бонуси, след което получих 10 000,00, когато отидох да изтегля, пуснаха само 10 $, а сега всеки ден се появява съобщението, че вече е достигнал разрешения лимит за теглене и не пуска нищо друго, поддръжката им не работи, там в канала на телеграма, нито пристига съобщение за тях, нито как да се свържа с платформата, имам много пари, спечелени там
Yes I started playing with bonuses then I got 10,000.00 when I went to withdraw it only released 10$ then now every day the message appears that it has already reached the allowed withdrawal limit and does not release anything else, their support does not work, there in the telegram channel nor does a message arrive for them nor how to contact the platform, I have a lot of money won there
Sim comecei jogando com bônus aí consegui 10.0000,00 quando fui sacar só liberou 10$ aí agora todos os dias aparece a mensagem que já atingiu o limite permitido de saque e não libera mais nada, o suporte deles não funciona, lá no canal do telegram nem chega mensagem pra eles não nem como entrar em contato com a plataforma, eu eu tenho muito dinheiro ganho lá
Добре, бихте ли ми показали с какъв бонус сте играли или какви изисквания трябва да изпълните? Според това, което сте получили от казиното, то е имало максимално теглене, което може да е причината, поради която сте получили само толкова, колкото сте получили.
Възможно ли е да ми покажете условията?
Well, could you please show me what bonus you played with or what requirements you had to fulfill? According to what you got from the casino it had a maximum cashout which may be the reason why you only got as much as you got.
So would it be possible to show me the conditions?
Не го показва, единственото нещо, което е там, е историята на тегленията, няма история на депозитите, показва съобщението, че вече сте достигнали лимита за теглене, така че можете да отидете до ниво 2 и да станете vip 2, така че да можете да теглите, след това не можете да промените нивата и дори вече не мога да получа парите, които депозирах.
It doesn't show it, the only thing that's there is the withdrawal history, there's no deposit history, it shows the message that you've already reached the withdrawal limit, so that you can go up to level 2 and become vip 2 so that you can withdraw, then you can't change levels and I can't even get the money I deposited anymore.
La não mostra a única coisa que tem tem lá é o histórico de saque, nem histórico de depósito tem, mostra a mensagem que já atingiu o limite saque, pra fazer depoisito pra poder subir pro nível 2 e se tornar vip 2 para poder fazer saque aí depois não mude de nível e nem o dinheiro que eu depositei consigo pegar mais
Разбирам, така че е доста тъжно, че казиното е подходило по този начин. Виждам, че се опитваме да ви помогнем, но не изглежда добре. Чудя се дали казиното ще го отпише или не.
I see, so it's pretty sad that the casino has approached it that way. I can see that we're trying to help you, but it doesn't look good. I wonder if the casino will write it off or not.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.