ФорумКазинаGoldwin няма да потвърди сметката ми за теглене

Goldwin няма да потвърди сметката ми за теглене

преди 8 месеца от moonflagmaker87
|
2854 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца

Здравейте, имах такова главоболие с Goldwin. Депозирах няколко пъти без проблем, спечелих добра сума и поисках теглене и ме помолиха да изпратя документи. Загубих банковата карта, с която се регистрирах. Изпратих снимки на картите отпред и отзад от моето банково приложение, изпратих всичките си банкови извлечения, показващи депозитите, направени към тях от същата сметка. Изпратих доказателство за адрес и шофьорската си книжка. Изпратих доказателство за депозити и всички банкови извлечения чрез pdf и ясно показва моята сметка. Говорих с чат на уебсайта 12 пъти. Всеки от тях ми каза, че не могат да изключат екранните снимки, тъй като не е виртуална карта, но това беше изключено, преди да се докаже тази карта. Казват, че трябва да отида до банката и да поискам да ми изпратят pdf, доказващ, че имам картата. От банката казват, че не мога да направя това. Goldwin заявяват, че банковите извлечения не показват, че картата ми е използвана за депозит, дори транзакциите могат да се видят в тяхното казино. Сега съм на края на акъла си. Седмици наред се опитвах да подредя това. Не мога да намеря картата. Имам екранни снимки на чата, ако е необходимо. Те имат данните за моята карта, тъй като ги имат от депозитите, които съм направил. Моля, можете ли да помогнете?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Голдуин е известен с това, че прави всичко възможно, за да отложи тегленията колкото е възможно повече. Имах потвърден акаунт при тях и все пак им отне повече от месец да обработят тегленето ми, защото искаха да потвърдя отново акаунта си и продължаваха да отхвърлят документите, които изпращах по произволни причини.

Те също много обичат да анулират тегленето ви, така че да се изкушите да играете повече, така че каквото и да правите, не продължавайте да играете.

Според моя опит те в крайна сметка изплащат печалбите ви, ако продължавате да им изпращате това, което искат. Те обаче далеч не са честно казино и никога повече няма да депозирам нито цент в това казино.

За съжаление, нямам предложение за вас във вашата конкретна ситуация. Мисля, че ако нямате физическата карта, трябва да спрете да я използвате за депозиране навсякъде и просто да поръчате нова.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ви за съвета 🙂 да, новата карта е поръчана, а старата анулирана. Беше толкова разочароващо с тях

Дадох всичко, което поискаха, но без картата ми казаха, че не мога да верифицирам сметката. Никога не съм имал толкова проблеми с някое казино. Изпратих екранна снимка на банково извлечение на друг сайт и лична карта със снимка и всички с изключение. Тези хора са като окървавени от камък. Толкова е разочароващо! Благодаря ви много за съвета 🙂, оценявам го 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Посъветваха ме, че мога да отида в банката и да получа доказателство за собственост на въпросната карта. Надявам се, че това ще проработи, но като чета опита на други хора, се опасявам, че след това ще поискат нещо друго 😕 Стискам палци това главоболие да е краят! Ще получа печалбите си и ще закрия сметката!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Няма проблем. Надяваме се скоро да получите плащането си!

Автоматичен превод:
moonflagmaker87
преди 8 месеца

Да, има голям шанс да продължат да искат неща. В крайна сметка те ще ви платят, така че просто продължавайте да им давате това, което искат, и след това стойте далеч от това място.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Посъветваха ме, че мога да отида в банката и да получа доказателство за собственост на въпросната карта. Надявам се, че това ще проработи, но като чета опита на други хора, се опасявам, че след това ще поискат нещо друго 😕 Стискам палци това главоболие да е краят! Ще получа печалбите си и ще закрия сметката!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това трябва да работи, според мен. Извинявам се за намесата, но е изключително важно да демонстрирате, че сте използвали само собствените си методи на плащане и да представите подкрепящо банково извлечение, в което се посочват съответните депозити.

Въпреки че може да изглежда странно, това е рутинен процес.

Ако това не помогне, предлагам да подадете жалба. Тази статия е доста добър източник на информация 👈

С късмет няма да се наложи! 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вече са получили 3 различни пълни банкови извлечения от мен, надявам се, че влизането в клона ще разреши всичко това и ще спре това главоболие. Иска ми се да бях прочел отзивите за тях, преди да се регистрирам! Благодаря ви за съвета, много благодаря 🙂

Автоматичен превод:
moonflagmaker87
преди 8 месеца

Също така се надявам, че предоставените от вас документи вече ще са достатъчни за казиното и всичко ще е наред. Не забравяйте да ни уведомите дали проверката е била успешна.

Освен това се учите от ситуации като тази и следващия път със сигурност ще направите малко проучване за казиното, преди да отидете там, за да депозирате.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Така че актуализирайте, не съм сигурен дали това е проблем в моя край, но всичко е много подозрително и се радвам, че направих екранни снимки.

Не ми позволи да вляза в приложението. Така че влязох през Chrome. Забелязах, че предстоящото теглене се е преместило в долния раздел с надпис „предстоящо" с червен „X" до него.

Влязох в чата на живо и попитах какво означава това. Те потвърдиха, че имам предстоящо теглене, потвърдиха сумата на споменатото теглене и статуса на акаунта ми „нуждае се от проверка".

Питам за червения 'x', за да ми кажат, че може би е проблем/бъг. Батерията на телефона ми падна 😕 Знам си лошото! Но влизайки отново и какво знаете, сайтът изобщо не е достъпен! На всичко!

Възможно ли е да ме блокират по този начин, за да нямам достъп дори до тях от Google? Или просто реагирам прекалено, след като бях много чувствителен (кръвта кипи от думите „злато" или „спечели" споменат банкомат! Ха! )

Моля, ако някой може да ми даде представа, опасявам се, че съм загубил тези пари 🙁

Много благодаря предварително и така сагата продължава 😕

Автоматичен превод:
moonflagmaker87
преди 8 месеца

Страховете се потвърдиха, обслужването на клиенти за goldwin също ме блокира да им изпращам имейли. Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
moonflagmaker87
преди 8 месеца

Мисля, че най-добре ще е да отговорите на жалбата на Вероника и да опишете какво се е случило и с нея, тъй като тя отговаря за вашия случай. Възможно ли е това?

Колкото до факта, че не можете да стигнете до страницата, все още ли продължава? Качих се без проблеми, затова питам.

Не сте научили нищо ново за проверката?

Както и да е, надявам се, че всичко ще се разреши и нашият екип ще може да ви помогне във вашата ситуация.

Не забравяйте да ме държите в течение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Golwin са добре корумпирани, ако депозирате с виза, ще видите, че плащанията отиват към различни видове компании всеки път, когато депозирате. Имате късмет, че спечелихте!! За много пари ли беше? Обикновено имате достъп до сайта, той просто казва, че нямате достъп до него, ако са ви блокирали. Получавах пари от тях, когато печелех, но това беше преди време, но все пак трябваше да чакам 10 дни и бях VIP. Надявам се да си получиш парите.

Автоматичен превод:
moonflagmaker87
преди 8 месеца

Червеният x е там, за да покаже, че можете да отмените тегленето, така че няма нищо подозрително в това.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Golwin са добре корумпирани, ако депозирате с виза, ще видите, че плащанията отиват към различни видове компании всеки път, когато депозирате. Имате късмет, че спечелихте!! За много пари ли беше? Обикновено имате достъп до сайта, той просто казва, че нямате достъп до него, ако са ви блокирали. Получавах пари от тях, когато печелех, но това беше преди време, но все пак трябваше да чакам 10 дни и бях VIP. Надявам се да си получиш парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Аз наистина не играя в казина, така че по-скоро адресирах мнението си към страната на играча, за да се опитам да помогна и да разбера малко повече за ситуацията. Така че не спечелих пари тук.

Що се отнася до тегленията, които сте имали тук, виждам, че са продължили 10 дни. Какъв метод използвахте за теглене? През Visa ли беше? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Червеният x е там, за да покаже, че можете да отмените тегленето, така че няма нищо подозрително в това.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако играчът не се е сблъсквал с него преди, това може да предизвика някои съмнения, но виждам, че вече имате опит в това казино с тегления. Прав ли съм ?

Успяхте ли да изтеглите и тук? Ако да, колко време ви отне?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Споменах това в публикация по-горе. Те винаги се опитват да забавят тегленията колкото е възможно повече, за да загубите парите. Отне ми месец, за да получа тегления от тях, дори ако преди това съм потвърдил акаунта си. Искаха да се верифицирам отново, което беше първото за всяко казино, в което съм играл.

Автоматичен превод:
Mkhitaryan27
преди 8 месеца

С това се извинявам, не забелязах, че вече сте го написали. Както и да е, благодаря ти, че все пак отдели време да пишеш.

Що се отнася до тегленето, това е много време, ако трябва да съм честен и един месец би бил твърде много за мен. Вероятно не бих играл повече тук.

Що се отнася до проверката на сметката, обичайно е понякога казиното да иска документи за допълнителна проверка, така че не бих имал проблем с това.

Както и да е, благодаря отново за прозрението. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Идеята беше да поискат същите документи като първия път. За първи път бях напълно потвърден около март 2023 г., получих малко теглене от тях и след това през декември 2023 г. те искаха отново напълно да верифицират моя акаунт, включително идентификационен номер, адрес и всичко това. Обърнете внимание, че им отне повече от 10 дни от момента, в който поисках оттеглянето си, до момента, в който казаха, че трябва да изпратя нови документи. За мен това е просто начин да забавят тегленето ми в опит да ме накарат да загубя средствата.

Автоматичен превод:
Mkhitaryan27
преди 8 месеца

Благодаря ви, притесних се, че означава нещо друго, казиното потвърди, че е това, което сте заявили, много благодаря за отговора ви 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини