преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Park Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ПЪРВОКЛАСНИ КРАДЦИ. ТЕ ВИ КРАДАТ ПАРИТЕ
Пробвал съм много лицензирани букмейкъри в Испания и досега Goldenpark са единствените, които буквално ви крадат парите.
Не само, че ограничават залозите ви до минималната сума, че печелите нещо (по времето, когато спечелих няколко стотин, бях ограничен до €2), те също не ви позволяват да теглите!!
Задържат ме месеци за повече от 1300 евро, въпреки че съм проверил всичко, което са ми поискали! Лична карта, селфи с лична карта, сметки за ток, телефон и т.н., всичко, всичко, всичко!!
Сега ми казват, че завися от трети човек, защото са измислили, че са видели някаква връзка с друг акаунт, а аз нямам нищо общо с това! Просто се регистрирах, влязох и нищо повече! Казват ми, че ако другият не изпрати документите (нещо, което те напълно измислят като извинение), парите ми ще бъдат задържани за неопределено време.
Те не ми дават никакви данни, информация или каквото и да било, просто един и същ имейл: „докато другият човек изпрати документацията, ние ще задържим парите ви" и мога да продължа така до 2050 г.
Те са истински измамници. Никога не съм изпитвал нещо подобно в нито един букмейкър в Испания и съм регистриран в доста.
БЕЗСРАМНИК
FIRST CLASS THIEVES. THEY STEAL YOUR MONEY
I have tried a lot of licensed bookies in Spain, and by far, Goldenpark are the only ones that literally steal your money.
Not only are they limiting your bets to the minimum amount that you win something (at the time I won a couple of hundred, I was limited to €2), they also don't let you withdraw!!
They have been holding me back for months for more than €1,300 even though I have verified everything they have asked me for! ID, selfie with ID, electricity bills, telephone bills, etc., everything, everything, everything!!
Now they tell me that I depend on a third person because they have made up a story that they have seen some kind of relationship with another account, when I have nothing to do with it! I just registered, logged in and nothing else! They tell me that if the other person does not send the documents (something that they are totally making up as an excuse) my money will be held indefinitely.
They don't give me any data, information or anything, just the same email: "until the other person sends the documentation we will hold your money," and I can go on like this until the year 2050.
They are real scammers. I have never experienced anything like this in any bookie in Spain and I am registered with quite a few.
SHAMELESS
LADRONES DE PRIMERA CATEGORÍA. TE ROBAN TU DINERO
He probado un monton de bookies con licencia en España, y de lejos, goldenpark son los unicos que literalmente te roban tu dinero.
No conformes con limitarte las apuestas a la minima que ganas algo (en el momento que gané un par de cientos limitado a 2€), es que no te dejan retirar!!
Me tienen retenido desde hace meses mas de 1300€ cuando he verificado todo lo que me han pedido! DNI, selfie con DNI, facturas de luz, de telefono, etc todo todo todo!!
ahora me dicen que dependo de una tercera persona porque se han inventado que han visto noseke relacion con otra cuenta, cuando yo no tengo nada que ver! solo me registré, ingresé y nada mas! me dicen que si la otra persona no manda los documentos (cosa que se estan inventnado totalmente como excusa) mi dinero se quedará retenido de forma infinita.
No me dan ni datos, ni informacion ni nada, solamente el mismo email. "hasta que la otra persona no mande la documentacion retendremos tu dinero", y asi puedo estar hasta el año 2050.
Unos autenticos estafadores de manual. Jamas habia vivido nada igual en ninguna bookie en España y estoy registrado en bastantes.
SINVERGUENZAS
Здравейте, виждам, че най-големият проблем, който казиното вижда, е, че подозират множество акаунти. Това е често срещано нарушение на правилата на казиното, така че разбирам, че те вероятно се опитват да разберат колкото е възможно повече.
Но да държиш парите си с месеци и да не разбереш нищо е доста тъжно.
В този случай бих препоръчал да подадете жалба при нас, когато кажете, че не знаете, че имате други акаунти и че казиното е виновно според вас.
Ако се интересувате, просто щракнете върху тази връзка и опишете ситуацията си.
Какво мислите, ще го направите ли?
Hi, I see that the biggest problem the casino sees is that they suspect multiple accounts. This is a common violation of casino rules, so I understand that they are probably trying to find out as much as possible.
But to hold on to your money for months and not find out anything is pretty sad.
In this case, I would recommend filing a complaint with us when you say that you are not aware that you have any other accounts and that the casino is at fault according to you.
If you are interested just click on this link and describe your situation.
What do you think, will you go for it?
Страхотно, така че се надявам, че ще мога да ви помогна и всичко ще се оправи.
Ако имате новини, моля, уведомете ни. ☘️
Great, so I hope it will be possible to help you and everything will be sorted out.
If you have any news, please let us know. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.