ФорумКазинаGolden Nugget Online Casino MI - обща дискусия

Golden Nugget Online Casino MI - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
1954 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Nugget Online Casino MI - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

според мен казиното Golden nugget е най-доброто, което съм опитвал и е полезно и лесно, много удобно




Публикация на abdimajid176996 Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вече отговорих на тези въпроси на 16 ноември. Защо акаунтът ми все още е ограничен? Това е повече от непрофесионално как се справя с тази ситуация. Опитах се да изтегля средства, които спечелих на 1 септември 2023 г. и Golden Nugget ограничи акаунта ми. Оттогава качих искани банкови извлечения и самоидентификация в центъра за качване НЯКОЛКО пъти и се съобразих с проучването за отговорен хазарт своевременно. filefilefilefile

Автоматичен превод:
lexiwitdalefty
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта и тегленето. Казиното даде ли ви причина защо е възникнала тази ситуация и защо документите все още не са проверени, за да можете да изтеглите парите?

Въпреки това, в този случай смятам, че би било най-добре даподадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Мислите ли, че си струва да опитате?

Автоматичен превод:
lexiwitdalefty
преди 4 месеца

Аз съм в началото на този процес и изпитвам същото. Вижте рецензиите в App Store, това е ПОСТОЯНЕН проблем, който се тушира под килима. Моля, уведомете ме, ако имате актуална информация за изплащането си.

Автоматичен превод:
dmixer12
преди 4 месеца

Здравейте, когато казвате, че сте в същата ситуация, колко време е минало? Казиното също не ви каза нищо уместно и няма причина защо е възникнала тази ситуация?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей Джаро,

Моля, игнорирайте отговора ми, тъй като отделът за обслужване на клиенти се свърза с мен тази вечер и потвърди, че заявките са проверени и обработени. Всичко и всичко, свърши доста добре без прекалено дълго забавяне за мен.

Автоматичен превод:
dmixer12
преди 4 месеца

Е, радвам се, че накрая всичко се оправи. Ще останете ли в това казино, защото се опита да отговори на вашите заявки? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Проблемът ми все още не е решен.

Автоматичен превод:
lexiwitdalefty
преди 4 месеца

Здравейте, все още няма нова информация от казиното или причината за възникването на тази ситуация?

Въпреки това, ако нищо не е решено, тогава препоръчвам да подадете жалба тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all , както обявих преди. Нашият екип ще се опита да ви помогне. Бихте ли му дали шанс?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини