преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Nugget Online Casino MI - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
според мен казиното Golden nugget е най-доброто, което съм опитвал и е полезно и лесно, много удобно
in my opinion golden nugget casino is the best I have tried and it is useful and easy very handy
Вече отговорих на тези въпроси на 16 ноември. Защо акаунтът ми все още е ограничен? Това е повече от непрофесионално как се справя с тази ситуация. Опитах се да изтегля средства, които спечелих на 1 септември 2023 г. и Golden Nugget ограничи акаунта ми. Оттогава качих искани банкови извлечения и самоидентификация в центъра за качване НЯКОЛКО пъти и се съобразих с проучването за отговорен хазарт своевременно.
I already answered these questions on November 16th. Why is my account still restricted? This is beyond unprofessional how this situation is being handled. I attempted to withdraw funds I won on September 1st, 2023 and Golden Nugget restricted my account. Since then, I uploaded requested bank statements and self-identification to the upload center SEVERAL times and complied with the responsible gambling survey in a timely manner.
Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта и тегленето. Казиното даде ли ви причина защо е възникнала тази ситуация и защо документите все още не са проверени, за да можете да изтеглите парите?
Въпреки това, в този случай смятам, че би било най-добре даподадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.
Мислите ли, че си струва да опитате?
Hello, I see that you have a problem with account verification and withdrawal. Did the casino give you a reason why this situation occurred and why the documents are not yet verified so that you can withdraw the money ?
However, in this case I think it would be best if you file a complaint here on this link and our team will try to help you in your situation.
Do you think it's worth a try ?
Аз съм в началото на този процес и изпитвам същото. Вижте рецензиите в App Store, това е ПОСТОЯНЕН проблем, който се тушира под килима. Моля, уведомете ме, ако имате актуална информация за изплащането си.
I am at the beginning of this process & experiencing the same thing. Check out the reviews in the App Store, this is a CONSTANT issue that is brushed under the rug. Please let me know if you have any update on your payout.
Здравейте, когато казвате, че сте в същата ситуация, колко време е минало? Казиното също не ви каза нищо уместно и няма причина защо е възникнала тази ситуация?
Кажи ми.
Hello, when you say you are in the same situation, how long has it been ? The casino has also not told you anything relevant and no reason why this situation has arisen ?
Let me know.
Здравей Джаро,
Моля, игнорирайте отговора ми, тъй като отделът за обслужване на клиенти се свърза с мен тази вечер и потвърди, че заявките са проверени и обработени. Всичко и всичко, свърши доста добре без прекалено дълго забавяне за мен.
Hi Jaro,
Please ignore my response as customer service reached out to me that night and confirmed the requests were verified and processed. All & All, it ended up pretty well without too long of a delay for me.
Е, радвам се, че накрая всичко се оправи. Ще останете ли в това казино, защото се опита да отговори на вашите заявки? 🙂
Well, I'm glad it's all sorted out in the end. Are you going to stay with this casino because it tried to resolve your requests ? 🙂
Здравейте, все още няма нова информация от казиното или причината за възникването на тази ситуация?
Въпреки това, ако нищо не е решено, тогава препоръчвам да подадете жалба тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all , както обявих преди. Нашият екип ще се опита да ви помогне. Бихте ли му дали шанс?
Hello, still no new information from the casino or the reason why this situation arose ?
However, if nothing has been resolved, then I recommend to file a complaint here on this link: https://casino.guru/complaints/all as I announced before. Our team will try to help you. Would you give it a chance ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.