преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Lady Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, колко бързи са изплащанията? 🤔
Намерих това предупреждение : „Играчите се оплакват от изключително дълги времена за теглене", така че бих искал да знам повече.
Hello, how fast the payouts are? 🤔
I found this warning: "Players complain about extremely long withdrawal times" so I would like to know more.
Направих теглене от 95 и не го получих и минаха 26 дни, така че си помислих, че ако направя обръщане и изиграя няколко ръце и опитам да тегля отново, ще минат 3 седмици, така че преди седмица се опитах да обърнете го отново и играйте и теглете отново, това е вече една седмица, винаги ми казват, че се работи по него или че съм следващата опашка и ще бъде възможно най-скоро и ми казват, че го ескалират и наистина съм уморен от това, наистина Трябва ми!!!!
I made a withdrawal of 95 and didn’t receive it and it had been 26 days so I thought if I did a reversal and play a couple hand’s and try to withdrawal again we’ll it’s been 3 weeks so a week ago I tried to reverse it again and play and withdrawal again that’s been a week now I always get told it’s being worked on or that I’m next queue and it’ll be ASAP and told that they escalate it and I’m really tired of it I really NEED it!!!!
Съжалявам, че го казвам, но какво ви кара да мислите, че казиното ще ви плати точно сега - предвид това, което вече сте изпитали?
Забелязахте ли това предупреждение, моля?
Пълният преглед е точно тук .
За съжаление, това казино не е лицензирано и имайки предвид това, което сте написали, трябва да помислите да си намерите много по-добро казино. Както и да е, предполагам, че сега е подходящият момент да подадете жалба - можете да го направите тук . Да се надяваме, че такова казино ще отговори.
Желая ти късмет!
I'm sorry to say that but, what makes you think that the casino will pay you just now - considering what you already experienced?
Have you noticed this warning, please?
The full review is right here.
Sadly, this casino is not licensed, and keeping what you wrote in mind, you should consider finding yourself a much better casino. Anyway, I guess now it's the right time to submit a complaint - you can do so here. Let's just hope that such a casino will respond.
I wish you the best of luck!
Е, все още не съм получил плащане и предполагам, че няма да ви моля, моля, не играйте в това казино, те ви ограбват на сляпо
което колкото и да е странно, получих имейл от тях, че ще платят добре, това беше преди малко и все още нищо
Well still haven’t gotten paid and I guess I’m not going to please please don’t play this casino they rob you blind
which oddly enough I did receive an email from them saying they were going to pay well that was awhile ago and still nothing
Минаха повече от 2 месеца, ако не се лъжа, нали?
Иска ми се да мога да кажа нещо успокояващо или обещаващо, но за съжаление нищо не ми идва наум.
Поне ти благодаря за честното предупреждение. 🙏
It has been more than 2 months if I'm not mistaken, right?
I wish I could say anything calming or promising, but sadly nothing comes to my mind.
At least I thank you for your honest warning. 🙏
Изтеглих 480,00 с Golden Lady Casino, но досега не съм получил никакъв отговор.
Определено се надявам да го получа тази седмица.
Обикновено получавате имейл, че заявката е получена, но засега нищо.
I did a withdrawal of 480.00 with Golden Lady Casino but so far I haven't had any response.
I certainly hope I get it this week.
Usually you get an email saying the request was received, but so far nothing.
Изтеглих 480,00 с Golden Lady Casino, но досега не съм получил никакъв отговор.
Определено се надявам да го получа тази седмица.
Обикновено получавате имейл, че заявката е получена, но засега нищо.
I did a withdrawal of 480.00 with Golden Lady Casino but so far I haven't had any response.
I certainly hope I get it this week.
Usually you get an email saying the request was received, but so far nothing.
Има ли вероятност забавянето да е причинено от международните банкови празници?
Кога подадохте тегленето, моля?
Any chance the delay is caused ba the international banking holidays?
When did you submit the withdrawal, please?
Това е лошо...
Няма отговор от поддръжката досега, предполагам?
Е, дай още една седмица, тогава ще е достатъчно за подаване на жалба.
Тази статия обяснява основите:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
That's bad...
No response from the support so far, I reckon?
Well, give it another week, then it would be enough for submitting a complaint.
This article explains the basics:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Бих опитал потребителските отзиви:
https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Между другото, общата оценка изглежда доста лоша. 🙁
Не ечудно:
Удивен съм, че продължавате да играете там дори след неразрешена жалба. Мога ли да знам какво те кара да останеш там? Искрено ми е интересно да знам.
I would try the user reviews:
https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews
By the way, the overall rating seems to be quite bad. 🙁
No wonder:
I'm amazed you keep playing there even after an unresolved complaint. May I know what makes you stay there? I'm honestly interested to know.
да Точно същото нещо ми се случи през юли. Имах предстоящо теглене, което беше заявено през октомври 2022 г.! Наскоро беше анулиран и средствата бяха обратно в моята сметка. След това подадох ДРУГА заявка и все още чакам плащане. Това е за $300. Започвам да вярвам, че никога няма да ми платят.
Yes! The same exact thing happened to me in July. I've had a pending withdrawal that was requested in October of 2022! Recently it was cancelled and the funds were back in my account. I have since submitted ANOTHER request and I'm still waiting on payment. It's for $300. I'm starting to believe I will never be paid.
Минаха десет месеца, нали? Твърде дълго. 🙁
Е, виждам също, че сте рискували с оплакването , чудя се какво носи това. Каквото и да става, стискам ти палци!
It has been ten months, right? Far too long. 🙁
Well, I also see you took a chance with the complaint, I wonder what it brings. No matter what, my fingers are crossed for you!
Оценявам го! Реших, че си струва да опитам. Говорих с тяхната поддръжка преди 1-2 дни и ми казаха, че очакват отговор от техния мениджър и ще се свържат с мен по имейл. Все още не съм получил кореспонденция от тях.
I appreciate it! I figured it was worth a try. I spoke with their support 1-2 days ago and was told they were awaiting a reply from their manager and would contact me by email. I have not received any correspondence from them yet.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.