ФорумКазинаGolden Lady Casino - обща дискусия

Golden Lady Casino - обща дискусия

преди 1 година от cobra562
|
3318 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Lady Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

много хубав сайт и бързо изплащане

Автоматичен превод:
cobra562
преди 1 година

Здравейте, колко бързи са изплащанията? 🤔

Намерих това предупреждение : „Играчите се оплакват от изключително дълги времена за теглене", така че бих искал да знам повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих теглене от 95 и не го получих и минаха 26 дни, така че си помислих, че ако направя обръщане и изиграя няколко ръце и опитам да тегля отново, ще минат 3 седмици, така че преди седмица се опитах да обърнете го отново и играйте и теглете отново, това е вече една седмица, винаги ми казват, че се работи по него или че съм следващата опашка и ще бъде възможно най-скоро и ми казват, че го ескалират и наистина съм уморен от това, наистина Трябва ми!!!!

Автоматичен превод:
Candie
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но какво ви кара да мислите, че казиното ще ви плати точно сега - предвид това, което вече сте изпитали?

Забелязахте ли това предупреждение, моля?

file

Пълният преглед е точно тук .

За съжаление, това казино не е лицензирано и имайки предвид това, което сте написали, трябва да помислите да си намерите много по-добро казино. Както и да е, предполагам, че сега е подходящият момент да подадете жалба - можете да го направите тук . Да се надяваме, че такова казино ще отговори.

Желая ти късмет!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, все още не съм получил плащане и предполагам, че няма да ви моля, моля, не играйте в това казино, те ви ограбват на сляпо

което колкото и да е странно, получих имейл от тях, че ще платят добре, това беше преди малко и все още нищо

Автоматичен превод:
Candie
преди 1 година

Минаха повече от 2 месеца, ако не се лъжа, нали?

Иска ми се да мога да кажа нещо успокояващо или обещаващо, но за съжаление нищо не ми идва наум.

Поне ти благодаря за честното предупреждение. 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма проблем

просто се надявам да спася други от това нечестно място… !!!!

защото ако спечелиш НЕЩО, няма да го получиш

Автоматичен превод:
Candie
преди 1 година

Да, наричам глупости бързото изплащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изтеглих 480,00 с Golden Lady Casino, но досега не съм получил никакъв отговор.

Определено се надявам да го получа тази седмица.

Обикновено получавате имейл, че заявката е получена, но засега нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изтеглих 480,00 с Golden Lady Casino, но досега не съм получил никакъв отговор.

Определено се надявам да го получа тази седмица.

Обикновено получавате имейл, че заявката е получена, но засега нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Засега НИЩО

Автоматичен превод:
lavonne833
преди 1 година

Има ли вероятност забавянето да е причинено от международните банкови празници?

Кога подадохте тегленето, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Днес преди една седмица.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори не можах да направя обръщане!

НИКОГА ОТНОВО !!!

Автоматичен превод:
lavonne833
преди 1 година

Това е лошо...

Няма отговор от поддръжката досега, предполагам?

Е, дай още една седмица, тогава ще е достатъчно за подаване на жалба.

Тази статия обяснява основите:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой друг да е чакал месеци за заявка за теглене само за да разбере, че я е върнал обратно в акаунта си?

Автоматичен превод:
sarabeescutflowers
преди 8 месеца

Бих опитал потребителските отзиви:

https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews

Между другото, общата оценка изглежда доста лоша. 🙁

Не ечудно:

file

Удивен съм, че продължавате да играете там дори след неразрешена жалба. Мога ли да знам какво те кара да останеш там? Искрено ми е интересно да знам.

Автоматичен превод:
sarabeescutflowers
преди 8 месеца

да Точно същото нещо ми се случи през юли. Имах предстоящо теглене, което беше заявено през октомври 2022 г.! Наскоро беше анулиран и средствата бяха обратно в моята сметка. След това подадох ДРУГА заявка и все още чакам плащане. Това е за $300. Започвам да вярвам, че никога няма да ми платят.

Автоматичен превод:
Dsanchez87
преди 8 месеца

Минаха десет месеца, нали? Твърде дълго. 🙁

Е, виждам също, че сте рискували с оплакването , чудя се какво носи това. Каквото и да става, стискам ти палци!


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Оценявам го! Реших, че си струва да опитам. Говорих с тяхната поддръжка преди 1-2 дни и ми казаха, че очакват отговор от техния мениджър и ще се свържат с мен по имейл. Все още не съм получил кореспонденция от тях.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини