преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golddino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей.
Последният път, когато проверихме казиното, бяха допуснати играчи от Сърбия, вижте прегледа .
Ако обаче получите обратния отговор, моля, използвайте функцията „актуализирайте ни". 🙏
Hello there.
The last time we checked the casino, players from Serbia were allowed, check the review.
However, if you get the opposite answer, kindly use the "update us" feature. 🙏
Здравейте 🙂
И така, как свърши? Отговаряте ли на условията за бонус без депозит?
Така или иначе,
Бих казал, че отговорът, който получихте, е нещо като шаблонен отговор, който покрива и двете ситуации. Може да повиши съмнението, но смятам, че е по-вероятно просто страничен ефект.
Hello 🙂
So, how did it end up? Are you eligable for the no deposit bonus?
Anyway,
I'd say the reply you got was kind of a template reply to cover both situations. It may raise suspocioin, but I feel it's more likely just a side effect.
Това е толкова вярно. Съгласен съм с casinostreamer88. Същото нещо се случи и с мен. Казаха ми „АКО ОТГОВАРЯМ". Ще получа бонуса без депозит, той ще бъде кредитиран след 12 часа и след изтичането на времето изпратих имейл за да попитам каква е причината, че не съм го получил, те отговарят в имейл, като копират и поставят 2 изречения от техните правила и условия. Вижте на екранната снимка това, което добавих
This is so true.i agree with casinostreamer88.the same thing happened to me.i was told 'IF I QUALIFY ' .I will receive the no deposit bonus it would be credited in 12 hours and after the time passed,I sent an email to ask what the reason was that I didn't get it,they respond in an email by copy and pasting 2 sentences from their terms and conditions.see in the screenshot the that I added
Това е толкова вярно. Съгласен съм с casinostreamer88. Същото нещо се случи и с мен. Казаха ми „АКО ОТГОВАРЯМ". Ще получа бонуса без депозит, той ще бъде кредитиран след 12 часа и след изтичането на времето изпратих имейл за да попитам каква е причината, че не съм го получил, те отговарят в имейл, като копират и поставят 2 изречения от техните правила и условия. Вижте на екранната снимка това, което добавих
This is so true.i agree with casinostreamer88.the same thing happened to me.i was told 'IF I QUALIFY ' .I will receive the no deposit bonus it would be credited in 12 hours and after the time passed,I sent an email to ask what the reason was that I didn't get it,they respond in an email by copy and pasting 2 sentences from their terms and conditions.see in the screenshot the that I added
Като цяло казината могат да отнемат всеки бонус от всеки играч по всяко време, тъй като бонусът е нещо, което получавате безплатно. Най-важната част е относно опита и коректността на играчите, бих казал.
След като такава промоция ви накара да направите депозит, защото офертата казва, че трябва да получите някаква награда в замяна, очевидно казиното трябва да уважи офертата.
Много казина изпращат оферти по целия свят с малка забележка: важат всички условия - важно е да прочетете всички правила. Не е идеално, но стига да свикнем с факта, че всяка една реклама, показана по телевизията, е 50% лъжа - само мое мнение обаче - това наистина ли е толкова изненадващо? Вярвам, че честните казина се грижат да обяснят ясно, за съжаление играчът все още трябва да е нащрек 🙁, защото казината си запазват правата. Може би смятат, че не сте направили достатъчно депозити по-рано или сте по някакъв начин ограничени, добре, тук идва опитът. Казиното трябва да се интересува от вашето мнение, но вероятно не си струва бонуса...
In general, casinos are able to strip any bonus from any player at any time, since the bonus is something you are given for free. The most important part is about players' experience and fairness, I'd say.
Once such a promotion makes you make a deposit because the offer says you should get some reward in return, obviously the casino should honor the offer.
Many casinos send offers worldwide with a tiny note: all terms apply - it is important to read all rules. It is not ideal, but as long as we get used to the fact that every single advert shown on TV is 50% lie - just my opinion though - is this truly so surprising? I believe that honest casinos care to explain clearly, sadly the player should still be on guard 🙁 because casinos reserve the rights. Maybe they feel you have not made enough deposits earlier or you are somehow restricted, well, here comes the experience. The casino should care about your opinion, but possibly it's not worth the bonus...
Казиното е офлайн, попитах за поддръжка и ми казаха, че казиното е затворено за постоянно. Наистина тъжно, беше добър, имаше страхотни бонуси
The casino is offline, asked support about it and I was told the casino is closed permanently. Really sad, it was a good one, it had great bonuses
Здравейте, благодаря за информацията, ще я предам на нашия екип за данни, мисля, че е доста полезна информация.
Освен това как разбра, че е затворено? Имаме го вписан като в поддръжка. Имате ли екранна снимка на разговора може би?
Очевидно е жалко, че любимото ви казино завърши така. Но може би след време ще намерите еквивалент на него.
Hi, thanks for the info, I'll pass it on to our data team, I think it's pretty useful information.
Besides, how did you know it was closed? We have it listed as in maintenance. Do you have a screenshot of the conversation maybe ?
It's obviously a shame your favourite casino ended up like this. But maybe you'll find an equivalent to it in time.
Да, съобщение казва, че има текуща поддръжка, но поддръжката казва, че казиното е окончателно затворено
Yes, a message says there is an ongoing maintenance but support says the casino is permanently closed
О, нашият екип откри същата информация като вас и казиното не знае дали ще отвори отново. Жалко, когато казвате, че е било хубаво казино. Както и да е, благодаря отново за предупреждението и ако имате нещо друго, уведомете ме.
Надяваме се, че ще можете да намерите казино със същите страхотни бонуси, които сте имали тук. 🙂
Oh, our team found out the same information as you and the casino doesn't know if it will open again. Too bad when you say it was a nice casino. Anyway, thanks again for the warning and if you have anything else, let me know.
Hopefully you'll be able to find a casino with the same great bonuses you had here. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.