ФорумКазинаGolddino Casino - обща дискусия

Golddino Casino - обща дискусия

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
1549 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golddino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на CasinoStreamer88 е изтрит
преди 1 година

Могат ли играчи от Сърбия да играят в това казино?

Автоматичен превод:
Публикация на CasinoStreamer88 е изтрит
Публикация на CasinoStreamer88 е изтрит
преди 1 година

Могат ли играчи от Сърбия да играят в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Последният път, когато проверихме казиното, бяха допуснати играчи от Сърбия, вижте прегледа .

Ако обаче получите обратния отговор, моля, използвайте функцията „актуализирайте ни". 🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравейте 🙂

И така, как свърши? Отговаряте ли на условията за бонус без депозит?

Така или иначе,

Бих казал, че отговорът, който получихте, е нещо като шаблонен отговор, който покрива и двете ситуации. Може да повиши съмнението, но смятам, че е по-вероятно просто страничен ефект.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е толкова вярно. Съгласен съм с casinostreamer88. Същото нещо се случи и с мен. Казаха ми „АКО ОТГОВАРЯМ". Ще получа бонуса без депозит, той ще бъде кредитиран след 12 часа и след изтичането на времето изпратих имейл за да попитам каква е причината, че не съм го получил, те отговарят в имейл, като копират и поставят 2 изречения от техните правила и условия. Вижте на екранната снимка това, което добавих file

Автоматичен превод:
Публикация на CasinoStreamer88 е изтрит
Публикация на CasinoStreamer88 е изтрит
преди 1 година

Това е толкова вярно. Съгласен съм с casinostreamer88. Същото нещо се случи и с мен. Казаха ми „АКО ОТГОВАРЯМ". Ще получа бонуса без депозит, той ще бъде кредитиран след 12 часа и след изтичането на времето изпратих имейл за да попитам каква е причината, че не съм го получил, те отговарят в имейл, като копират и поставят 2 изречения от техните правила и условия. Вижте на екранната снимка това, което добавих file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Като цяло казината могат да отнемат всеки бонус от всеки играч по всяко време, тъй като бонусът е нещо, което получавате безплатно. Най-важната част е относно опита и коректността на играчите, бих казал.

След като такава промоция ви накара да направите депозит, защото офертата казва, че трябва да получите някаква награда в замяна, очевидно казиното трябва да уважи офертата.

Много казина изпращат оферти по целия свят с малка забележка: важат всички условия - важно е да прочетете всички правила. Не е идеално, но стига да свикнем с факта, че всяка една реклама, показана по телевизията, е 50% лъжа - само мое мнение обаче - това наистина ли е толкова изненадващо? Вярвам, че честните казина се грижат да обяснят ясно, за съжаление играчът все още трябва да е нащрек 🙁, защото казината си запазват правата. Може би смятат, че не сте направили достатъчно депозити по-рано или сте по някакъв начин ограничени, добре, тук идва опитът. Казиното трябва да се интересува от вашето мнение, но вероятно не си струва бонуса...


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното е офлайн, попитах за поддръжка и ми казаха, че казиното е затворено за постоянно. Наистина тъжно, беше добър, имаше страхотни бонуси

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Здравейте, благодаря за информацията, ще я предам на нашия екип за данни, мисля, че е доста полезна информация.

Освен това как разбра, че е затворено? Имаме го вписан като в поддръжка. Имате ли екранна снимка на разговора може би?

Очевидно е жалко, че любимото ви казино завърши така. Но може би след време ще намерите еквивалент на него.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, съобщение казва, че има текуща поддръжка, но поддръжката казва, че казиното е окончателно затворено file

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

О, нашият екип откри същата информация като вас и казиното не знае дали ще отвори отново. Жалко, когато казвате, че е било хубаво казино. Както и да е, благодаря отново за предупреждението и ако имате нещо друго, уведомете ме.

Надяваме се, че ще можете да намерите казино със същите страхотни бонуси, които сте имали тук. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини