ФорумКазинаGod Odds Casino - обща дискусия

God Odds Casino - обща дискусия

преди 2 години от fierychariot81
|
2928 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с God Odds Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Наскоро ми забраниха акаунта от само себе си със слабо извинение, че очевидно имам открит друг акаунт при тях. Смешно е, че когато губех и постоянно депозирах средства, сметката беше добре. Започвам да печеля доста и изведнъж акаунтът ми е забранен. Те не комуникират правилно по имейл, освен че казват, че съм забранен за цял живот.


Избягвайте като чумата

Автоматичен превод:
fierychariot81
преди 2 години

Здравейте,

за мен това не звучи като добре решена ситуация.

Означаваме това казино като свежо, така че е изключително полезно да научите повече за него.

Имате ли нещо против да подадете жалба?

Може да сме в състояние да помогнем и ако не, поне да предупредим играчите.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добро утро

Вече подадох жалба до вашия екип. Надявам се да го погледнат много скоро 🙂

Автоматичен превод:
fierychariot81
преди 2 години

Мога да си представя, че бихте искали да видите незабавни действия, но ви моля да вземете предвид факта, че не сте сами с оплакването си. 🙂

Нашият екип ще стигне до вас възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Наскоро се регистрирах в това казино, когато започнах да печеля пари, казиното ме забрани без основателна причина. явно за измама. Отвратен съм, че обслужването на клиентите вече не отговаря

Автоматичен превод:
Hihi
преди 2 години

Здравей,

в каква измама бяхте обвинени, чудя се? Не можах да го намеря във вашата тема за оплаквания . Намирам за много любопитно, че успяхте да спечелите €14k от €50 депозит. Във всеки случай трябва да получите някакво обяснение, за да получите шанс да се защитите.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

в каква измама бяхте обвинени, чудя се? Не можах да го намеря във вашата тема за оплаквания . Намирам за много любопитно, че успяхте да спечелите €14k от €50 депозит. Във всеки случай трябва да получите някакво обяснение, за да получите шанс да се защитите.


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте, единственото обяснение, което получих е, че не спазвам условията. и да, наистина, като депозирах 50 евро, имах шанса да стигна до 14 000 евро. късмет, който не продължи, тъй като акаунтът ми беше блокиран

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечели малко над £140, след като загуби около 50 паунда.


отидох да потвърдя сметката ми изпрати банковата ми карта, селфи с името на сайта за залагания, сметки за комунални услуги и снимка на паспорта, но те казват, че им трябва селфи с паспорта ми, което не мога да направя, тъй като изпратих това за подновяване .

получих имейл, в който се казваше, че сметките ми са затворени, тъй като не съм им изпратил необходимите документи и не се споменават средствата ми.

Автоматичен превод:
Dale123
преди 1 година

Здравей.

Предполагам, че вече сте се опитали да се свържете с казиното и да обясните ситуацията, нали?

Бих предложил да предоставите селфи, което показва, че държите документа за самоличност, или обаждане за проверка.

Казиното трябва да направи всичко възможно, за да разреши ситуацията и особено наречената проверка - ако е направена добре, може да разреши ситуацията.

Можете ли да помолите поддръжката? Бих искал да видя отговора.🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В момента паспортът ми е в паспортната служба, това е единственият документ за самоличност със снимка, който имам. Имах снимка на паспорта и изпратих отделно селфи, но те отхвърлиха това и затвориха акаунта ми.


сега те няма да отговарят на имейлите ми и казаха, че ще върнат само депозита ми.


моля, избягвайте този сайт

Автоматичен превод:
Dale123
преди 1 година

Извинете, но къде ви е личната карта? Имаш ли го? Разбрах, че паспортът е в офиса, но какво ще кажете за друг личен документ, имате ли личната карта?

Както и да е, смятам, че е време да подадете жалбата.

Използвайте тази връзка , създайте жалбата и добавете цялата необходима информация, екранни снимки, имейли от казиното.

Нашият екип за жалби ще се опита да ви помогне.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини