преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с God Odds Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наскоро ми забраниха акаунта от само себе си със слабо извинение, че очевидно имам открит друг акаунт при тях. Смешно е, че когато губех и постоянно депозирах средства, сметката беше добре. Започвам да печеля доста и изведнъж акаунтът ми е забранен. Те не комуникират правилно по имейл, освен че казват, че съм забранен за цял живот.
Избягвайте като чумата
I have recently had my account banned by themselves with a weak excuse that I apparently have another account opened with them. It's funny that when I was losing and constantly depositing funds the account was fine. I start to win quite a bit and all of a sudden my account is banned. They don't communicate properly via email other than saying I am banned for life.
Avoid like the plague
Здравейте,
за мен това не звучи като добре решена ситуация.
Означаваме това казино като свежо, така че е изключително полезно да научите повече за него.
Имате ли нещо против да подадете жалба?
Може да сме в състояние да помогнем и ако не, поне да предупредим играчите.
Hello,
to me, it does not sound like a well-handled situation.
We mark this casino as fresh so it is extremely useful learning more about it.
Would you mind submitting a complaint?
We may be able to help and if not warn the players at least.
Добро утро
Вече подадох жалба до вашия екип. Надявам се да го погледнат много скоро 🙂
Good morning
I have already submitted a complaint to your team. I hope they look at it very soon 🙂
Мога да си представя, че бихте искали да видите незабавни действия, но ви моля да вземете предвид факта, че не сте сами с оплакването си. 🙂
Нашият екип ще стигне до вас възможно най-скоро.
I can imagine you'd like to see immediate action, but I ask you to get into your consideration the fact, that you are not alone with your complaint. 🙂
Our team will get to you as soon as they can.
Наскоро се регистрирах в това казино, когато започнах да печеля пари, казиното ме забрани без основателна причина. явно за измама. Отвратен съм, че обслужването на клиентите вече не отговаря
I recently registered on this casino, when I started to win money the casino banned me for no valid reason. apparently for fraud. I'm disgusted customer service no longer responds
Здравей,
в каква измама бяхте обвинени, чудя се? Не можах да го намеря във вашата тема за оплаквания . Намирам за много любопитно, че успяхте да спечелите €14k от €50 депозит. Във всеки случай трябва да получите някакво обяснение, за да получите шанс да се защитите.
Hello there,
what kind of fraud were you accused of, I wonder? I could not find it in your complaint thread. I find it very curious that you were able to win €14k out of a €50 deposit. In any case, you should get some explanation to get a chance to defend yourself.
Здравей,
в каква измама бяхте обвинени, чудя се? Не можах да го намеря във вашата тема за оплаквания . Намирам за много любопитно, че успяхте да спечелите €14k от €50 депозит. Във всеки случай трябва да получите някакво обяснение, за да получите шанс да се защитите.
Hello there,
what kind of fraud were you accused of, I wonder? I could not find it in your complaint thread. I find it very curious that you were able to win €14k out of a €50 deposit. In any case, you should get some explanation to get a chance to defend yourself.
здравейте, единственото обяснение, което получих е, че не спазвам условията. и да, наистина, като депозирах 50 евро, имах шанса да стигна до 14 000 евро. късмет, който не продължи, тъй като акаунтът ми беше блокиран
hello, the only explanation I got is that I didn't respect the terms and conditions. and yes indeed, by depositing 50 euros, I had the chance to go up to 14,000 euros. luck that did not last since my account was blocked
Спечели малко над £140, след като загуби около 50 паунда.
отидох да потвърдя сметката ми изпрати банковата ми карта, селфи с името на сайта за залагания, сметки за комунални услуги и снимка на паспорта, но те казват, че им трябва селфи с паспорта ми, което не мога да направя, тъй като изпратих това за подновяване .
получих имейл, в който се казваше, че сметките ми са затворени, тъй като не съм им изпратил необходимите документи и не се споменават средствата ми.
Won just over £140 after losing about 50 pounds.
went to verify my account sent my bank card, selfie with name of betting site, utility bills and photo of passport but they are saying they need a selfie with my passport which I am unable to do as I’ve sent this off to be renewed.
received email saying my accounts been closed as I didn’t send them required documents and no mention of my funds.
Здравей.
Предполагам, че вече сте се опитали да се свържете с казиното и да обясните ситуацията, нали?
Бих предложил да предоставите селфи, което показва, че държите документа за самоличност, или обаждане за проверка.
Казиното трябва да направи всичко възможно, за да разреши ситуацията и особено наречената проверка - ако е направена добре, може да разреши ситуацията.
Можете ли да помолите поддръжката? Бих искал да видя отговора.🤔
Hello there.
I guess, you have already tried to contact the casino and explain the situation, haven't you?
I would suggest providing a selfie showing you holding the ID or a verification call.
The casino should try its best to solve the situation, and especially the verification called - if done well, can resolve the situation.
Could you ask the support? I'd love to see the answer.🤔
В момента паспортът ми е в паспортната служба, това е единственият документ за самоличност със снимка, който имам. Имах снимка на паспорта и изпратих отделно селфи, но те отхвърлиха това и затвориха акаунта ми.
сега те няма да отговарят на имейлите ми и казаха, че ще върнат само депозита ми.
моля, избягвайте този сайт
My passport is currently at the passport office, this is the only photo ID I have. I had a photo of the passport and sent a seperate selfie but they rejected this and closed my account.
they now won’t respond to my emails and said they will only return my deposit.
please avoid this site
Извинете, но къде ви е личната карта? Имаш ли го? Разбрах, че паспортът е в офиса, но какво ще кажете за друг личен документ, имате ли личната карта?
Както и да е, смятам, че е време да подадете жалбата.
Използвайте тази връзка , създайте жалбата и добавете цялата необходима информация, екранни снимки, имейли от казиното.
Нашият екип за жалби ще се опита да ви помогне.
Pardon me, but where is your ID? Do you have it? I understand the passport is in the office, but what about another personal document, do you have the ID?
Anyway, I believe it's time to submit the complaint.
Use this link, create the complaint, and add all relevant info, screenshots, emails from the casino.
Our Complaint Team will try to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.