преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Giant Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Може ли някой друг да не потвърди акаунта, за да може да изтегли пари??? Изпратих имейл и никой, който се върна, няма да качи документите ми
Can anyone else not seem to verify account so they can lift money out ??? I've emailed and no one getting back it won't upload my documents
dСпоред рецензията, това е малко международно казино без чат на живо, бих искал да вярвам, че може просто да са претоварени по време на летните ваканции.
Честно казано, все още никой не е добавил потребителски отзиви и единственото открито оплакване е вашето. 🙁 Честно казано, няма много информация за предоставяне.
Нека да му дадем още няколко работни дни, казвам. Няма много за добавяне сега.
dAccording to the review, it is a small international casino without a live chat, I'd like to believe they might just be overwhelmed during the summer holidays.
Frankly, no one has yet added any user reviews, and the only open complaint is yours. 🙁 Not much information to provide to be honest.
Let's give it a few more working days, I say. Not much to add now.
Сега ме спряха да играя, казвайки, че трябва да отговоря на имейл, който дори не е изпратен толкова объркан и не мислете, че получавам парите, за съжаление дори не мога да депозирам
They have now stopped me from playing saying I need to reply to a email which hasn't even been sent so confused and don't think I'm getting the money unfortunately I can't even deposit
Опитвали ли сте обичайните неща? Проверявате файла за спам/промоции във вашия имейл клиент?
Have you tried the usual stuff? Checking the Spam/Promotions file in your email client?
Е, това е неприятна ситуация и разбирам, че сте разочарован. Но все още не е нужно да си мислите най-лошото.
Ще видим как ще се развие жалбата и нашият екип ще се опита да разреши вашата ситуация.
Както и да е, ако нещо се промени и имате нова информация, моля, не се колебайте да ни актуализирате тук във форума. Надявам се всичко да се нареди добре.
Well, that's an unpleasant situation and I understand that you're frustrated. But you don't need to think the worst just yet.
We will see how the complaint develops and our team will try to resolve your situation.
Anyway, If anything changes and you have any new information, please feel free to update us here on the forum. I hope everything will turn out well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.