преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GenzoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Даниел, можеш ли да актуализираш дисплея „Приема играчи от Германия"? Те не приемат играчи от Германия, имам открит случай по този въпрос и доказателства, че те предполагат, че немски играчи са разрешени, но също и доказателства от самото казино, че не е така. Не позволявайте на други играчи да си паднат!
Hello Daniel, can you update the "Accepts players from Germany" display? They don't accept players from Germany, I have an open case on this and evidence that they suggest German players are allowed, but also evidence from the casino itself that it isn't. Don't let other players fall for it!
Hallo Daniel, können Sie die Anzeige "Akzeptiert Spieler aus Deutschland " überarbeiten? Sie akzeptieren keine Spieler aus Deutschland, ich habe einen offenen Fall hierzu und Beweise, dass sie suggerieren, das deutsche Spieler erlaubt sind, aber auch den Nachweise vom Casino selbst, dass es nicht erlaubt ist. Nicht, dass noch weitere Spieler darauf reinfallen!
Здравей!
Благодарим ви, че отделихте време да ни информирате тук.
Тъй като жалбата все още се разглежда, смятам, че екипът за данни е запознат със случая. Прегледът ще бъде актуализиран съответно с текущото състояние. Току-що препратих бележката ви по-нататък.
Според мен казиното ви позволи да се регистрирате от ограничена държава, тъй като държавата липсва във формуляра за регистрация, както и Германия не се споменава като ограничена държава в правилата. Това наистина не е добре.
Hello there!
Thank you for taking the time to inform us here.
Since the complaint is still in progress, I believe the data team is aware of the case. The review will be updated accordingly with the current state. I just forwarded your note further.
The way I see it, the casino allowed you to register from a restricted country since the country is missing in the registration form, as well as Germany isn't mentioned as a restricted country in the rules. That's truly not good.
Въпреки че всички все още показват, че играчи от Германия са добре дошли, въз основа на вашата жалба, ние поставяме Германия като ограничена от съображения за безопасност.
Благодаря ви за бележката!
Although all still indicate players from Germany are welcome, based on your complaint, we set Germany as restricted for safety reasons.
Thank you for your note!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.