преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Genesis Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Открих някои оплаквания относно забавено теглене: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I found some complaints about delayed withdrawals: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Здравейте, имах много лош опит с Genesis Casino. Начинът, по който се отнасят към новите си играчи след като спечелят 2300 zar, те потвърдиха, че банката на трета страна е потвърдена, сметката на съпругата ми и след това те казват, че тегленето ми е недействително. Бъдете внимателни, това е всичко, което казвам
MR.G
Hi I had a very bad exoerience with Genesis Casino. The way the treat their new players abd after winning 2300 zar they cinfirmed that a 3rd party bank has been verified, my wifes account and then they say that my withdrawal is rejectes null and void. Be carefull that is all im saying
MR.G
Здравейте,
за съжаление трябва да използвате метода на плащане, свързан лично с вас, в противен случай може да бъдете обвинени в нарушаване на правилата. Доколкото разбрах, с охота си използвал акаунта на жена си. Следващия път трябва да информирате казиното предварително и да попитате дали това е наред.
Hello,
sadly you are supposed to use the payment method associated with you personally, otherwise, you may be accused of breaching the rules. As far as I understand you willingly used your wife's account. Next time, you should inform the casino in advance and ask if this is ok.
Не знам дали разбирате южноафриканските банкови закони. Имам права на подпис в акаунта. Женен съм в рамките на общността на имущество. Сметката се финансира от моята заплата.
I dont know if you guys understand south african bank laws. I have signature rights on the account. I am married within community of property. The account is funded by my salary.
Разбирам, но все пак такова правило може да важи.
Не казвам, че е правилно във вашия случай, но ви дадох представа как обикновено работи.
Каква причина ви даде казиното, чудя се?
I see, but still, such a rule may apply.
I'm not saying that it's right in your case but I gave you an idea about how it usually works.
What reason did the casino give you I wonder?
Те казаха след ТЕЛЕФОННИ ОБАЗВАНИЯ, че не е вярно, че трета страна използва моя акаунт и цитирам извличането на имейл
Уважаеми Герхард Айберс,
Надяваме се този имейл да ви намери добре.
Съжаляваме да ви информираме, че след преглед на акаунта ви печалбите ви са анулирани поради нарушаване на нашите Общи условия.
От информацията, предоставена по време на разговорите и телефонните разговори, нашите записи ясно показват, че акаунтът се управлява от трета страна.
Това е явно нарушение на нашите условия.
В случай на нарушаване на която и да е клауза от нашите T&C, Genesis Global Ltd си запазва правото да спре или блокира акаунт на играч и да анулира всички печалби.
Каним ви да прочетете правилата и условията на нашите бонуси:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
по-специално клаузи номер 12 и 14.
Какъв бонус не получих бонус играх със собствени пари.
Какви телефонни обаждания.... лъжат из зъби
They said after PHONE CALLS that is not true that a third party uses my account and i quote the email extraction
Dear Gerhard Eybers,
We hope this email finds you well.
We regret to inform you that after reviewing your account your winnings have been voided due to breaching our Terms and Conditions.
From the information provided during the chats and phone calls our records clearly show that the account is being managed by a 3rd party.
This is a clear breach of our terms and conditions.
In the event of breaching any clause from our T&C, Genesis Global Ltd reserves the right to suspend or block a players’ account and void any winnings.
We invite you to read our bonus's terms and conditions:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
specifically clauses number 12 & 14.
What bonus i did not receive a bonus i played with my own money.
What phone calls....they are lying out of their teeth
Трябваше да получа бонус за нов играч, но не го получих. Това беше първият път, когато играх на този сайт за измама. Аз като играч нямам права и казината могат просто да вземат парите на хората. Аз съм зает с медийни платформи, ако не получа парите си, ще се погрижа живота си да разкрия тези казина
I was supposed to get a new player bonus never received it. It was the first time i played on this scam site. Myself as a player have no rights and casinos can just take peoples money. I am busy with media platforms if i dont get my money i am going to make it my lifes work to expose these casinos
Платете печалбите ми, както заслужавах с парите си и никога няма да се присъединя към тяхното казино и можем да го наречем деня. Преди това да се случи, ще започна кампания за информираност, която ще им струва повече пари от 100 паунда, обещавам ви това. В SA те няма да правят бизнес, когато свърша
Pay my winnings as i deserved with my money and i will not ever join their casino and we can call it the day. Before that happens i will start an awareness campaign that will cost them more money than a 100 pounds i promise you that. In SA theg will not do business when im finished
Първо се отнасяха към мен като престъпник, както когато бях добър гражданин на тази страна. Това не го оценявам и никой не им дава това право. Ще подам жалба в комисията по правата на човека, че мога да ви откажа. Те мислят, че могат да направят и да кажат на leoole каквото искат и на всичкото отгоре е как се отнасят към новите си клиенти
They firstly treated me lije a criminal as when i an an hones citizen of this country. I do not appreciate that and no one gives them that right. I will lay a complaint at the human rights commission that i can oromise you. They think they can do and say to leoole what they want and on top of it all is this how they treat their new customers
Проблемът е, че някак си мислеха, че не сте човекът, който играе във вашия акаунт. Ако дори са имали обаждане за проверка с вас, вярвам, че трябваше да се каже нещо, което им служи като доказателство.
Виждам, че вече сте отворили жалбата тук, така че нека изчакаме как ще се развие. Надявам се казиното да има запис на това обаждане. Това може да помогне да се изясни всичко.
The problem is that they somehow ended up thinking that you're not the person who played on your account. If they even had the verification call with you, I believe there had to be said something that serves them as a proof.
I can see you already opened the complaint here so let's wait how it develops. I hope the casino has a recording of that call. That could help to clarify it all.
Нека какво можем да научим за проблема ви по време на жалбата. Дори и да не могат да предоставят записа, можем да обсъдим други ключови точки, ако има такива, разбира се.
Let's what we can learn about your issue during the complaint. Even if they can't provide the recording we can debate other key points, if there will be any of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.