ФорумКазинаGenesis Casino - обща дискусия

Genesis Casino - обща дискусия

преди 3 години от Matiseli
|
4674 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Genesis Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Мисля, че чатът на живо е достъпен, но само след регистрация. Предлага се от 08:00 до полунощ, мисля

Автоматичен превод:
преди 3 години

Някой имал ли е проблем с тегленето?

Автоматичен превод:
Oscar66
преди 3 години

Открих някои оплаквания относно забавено теглене: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 2 години

тази публикация ще бъде изтрита

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имах много лош опит с Genesis Casino. Начинът, по който се отнасят към новите си играчи след като спечелят 2300 zar, те потвърдиха, че банката на трета страна е потвърдена, сметката на съпругата ми и след това те казват, че тегленето ми е недействително. Бъдете внимателни, това е всичко, което казвам

MR.G

Автоматичен превод:
eybersgerhard1
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление трябва да използвате метода на плащане, свързан лично с вас, в противен случай може да бъдете обвинени в нарушаване на правилата. Доколкото разбрах, с охота си използвал акаунта на жена си. Следващия път трябва да информирате казиното предварително и да попитате дали това е наред.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не знам дали разбирате южноафриканските банкови закони. Имам права на подпис в акаунта. Женен съм в рамките на общността на имущество. Сметката се финансира от моята заплата.

Автоматичен превод:
eybersgerhard1
преди 2 години

Разбирам, но все пак такова правило може да важи.

Не казвам, че е правилно във вашия случай, но ви дадох представа как обикновено работи.

Каква причина ви даде казиното, чудя се?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Те казаха след ТЕЛЕФОННИ ОБАЗВАНИЯ, че не е вярно, че трета страна използва моя акаунт и цитирам извличането на имейл


Уважаеми Герхард Айберс,


Надяваме се този имейл да ви намери добре.


Съжаляваме да ви информираме, че след преглед на акаунта ви печалбите ви са анулирани поради нарушаване на нашите Общи условия.


От информацията, предоставена по време на разговорите и телефонните разговори, нашите записи ясно показват, че акаунтът се управлява от трета страна.


Това е явно нарушение на нашите условия.


В случай на нарушаване на която и да е клауза от нашите T&C, Genesis Global Ltd си запазва правото да спре или блокира акаунт на играч и да анулира всички печалби.



Каним ви да прочетете правилата и условията на нашите бонуси:


https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions

по-специално клаузи номер 12 и 14.


Какъв бонус не получих бонус играх със собствени пари.


Какви телефонни обаждания.... лъжат из зъби

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябваше да получа бонус за нов играч, но не го получих. Това беше първият път, когато играх на този сайт за измама. Аз като играч нямам права и казината могат просто да вземат парите на хората. Аз съм зает с медийни платформи, ако не получа парите си, ще се погрижа живота си да разкрия тези казина

Автоматичен превод:
преди 2 години

Платете печалбите ми, както заслужавах с парите си и никога няма да се присъединя към тяхното казино и можем да го наречем деня. Преди това да се случи, ще започна кампания за информираност, която ще им струва повече пари от 100 паунда, обещавам ви това. В SA те няма да правят бизнес, когато свърша

Автоматичен превод:
преди 2 години

Първо се отнасяха към мен като престъпник, както когато бях добър гражданин на тази страна. Това не го оценявам и никой не им дава това право. Ще подам жалба в комисията по правата на човека, че мога да ви откажа. Те мислят, че могат да направят и да кажат на leoole каквото искат и на всичкото отгоре е как се отнасят към новите си клиенти

Автоматичен превод:
eybersgerhard1
преди 2 години

Проблемът е, че някак си мислеха, че не сте човекът, който играе във вашия акаунт. Ако дори са имали обаждане за проверка с вас, вярвам, че трябваше да се каже нещо, което им служи като доказателство.

Виждам, че вече сте отворили жалбата тук, така че нека изчакаме как ще се развие. Надявам се казиното да има запис на това обаждане. Това може да помогне да се изясни всичко.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Те не това е проблемът за тях

Автоматичен превод:
eybersgerhard1
преди 2 години

Нека какво можем да научим за проблема ви по време на жалбата. Дори и да не могат да предоставят записа, можем да обсъдим други ключови точки, ако има такива, разбира се.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини