преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gemini Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както можете да видите в прегледа, по-специално в плюсовете и минусите на това казино, то все още е сравнително ново и не е доказано от времето. Така че може би това може да обясни въпроса ви. По-късно ще се промени съответно.
Натрупахте ли някакъв опит, играейки в това казино, който бихте искали да споделите?
As you can see in the review, specifically in the pros and cons of this casino, it is still relatively new and not proven by time. So, perhaps, that can explain your question. It will change accordingaly later on.
Have you gained some experience playing at this casino that you would like to share?
не си логичен в твърденията си. писах ти служебно, как може да има толкова висок рейтинг за казино без лиценз? може би трябва да се повиши само след опита на други играчи?
you are not logical in your statements. i wrote to you on business, how can there be such a high rating for a casino without a license? maybe it should grow higher only after the experiences of other players?
Понякога казино решава да не купува лиценз, защото не иска да бъде контролирано. Така че, ако те са добре да плащат на клиентите си, ние не виждаме нещо лошо, че те не притежават никакви лицензи. Винаги информираме играчите за това и те могат да решат дали да играят там или не.🤷♀️
Мога да кажа, че индексът на безопасност може да се променя в зависимост от това как действа казиното. Имаме страхотна статия за това как работи целият процес и можете да я прочетете тук 👈, ако желаете. Надявам се, че ще ви помогне да го разберете по-добре.
Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да ги зададете.
Sometimes a casino decides not to buy a licence because they don't want to be controlled. So if they are okay with paying their customers, we do not see it as something wrong that they don't own any licenses. We always inform players about it and they can decide whether play there or not.🤷♀️
The safety index can change accordingly to how the casino acts, I could say. We have a great article about how the whole process works, and you can read it here 👈 if you wish. I hope it'll help you understand it better.
If you have any questions, do not hesitate to ask.
Харесвам това казино, много добро казино. Харесва ми начина, по който и когато го правите, когато те действително депозират парите ви веднага, вместо да чакат седмица и половина, за да ви получат парите, и веднага говорят с вас. Това е много добро казино.
Love this casino very good casino. I love the way how and whenever you do when they actually deposit your money right away instead of waiting a week and a half to get your money and they talk to you immediately. It’s a very good casino.
Приятно е да го чуя. Ако искате, ето връзката за вас, където можете да пишете за това преживяване в потребителска рецензия.😉
От колко време играете там и какъв метод на плащане използвате?
It is nice to hear that. If you'd like, here's the link for you where you can write about this experience in a user review.😉
How long have you been playing there, and which payment method do you use?
не е лошо, че казиното пише рецензии за себе си
its not bad that the casino writes reviews for itself
Роми отговаряше на играч и не мисля, че това би било потребителско мнение от казиното. Освен това, доколкото видях, играчът дори още не го е публикувал. И така, какъв е смисълът на вашия коментар? Със сигурност не е подходящо казино да пише потребителски отзиви и разбира се, ние се опитваме да уловим всички подобни опити.
Romi was responding to a player and I don't think this would be a user review from the casino. Also, as far as I have seen, the player hasn't even posted it yet. So what is the point of your comment ? It's certainly not appropriate for a casino to write user reviews and of course we try to catch all such attempts.
Благодаря ви за тази информация. Ще го предам на нашия екип за данни, за да провери това и съответно да редактира прегледа.
Спортувал ли си там преди?
Thank you for this information. I will pass it on to our data team to check that out and edit the review accordingly.
Did you play sports there before?
хей Нашият екип за данни коригира информацията в нашия преглед сега.
Благодарим ви за помощта и следващия път, ако намерите нещо подобно, можете да използвате и раздела в долната част на всяка рецензия, за да ни информирате за това:
Спортувахте ли там между другото или просто ви направи впечатление, че имаме грешна информация в нашия преглед?
Hey. Our data team corrected the information in our review now.
Thank you for your help, and next time if you find anything like this you can use also the tab on the bottom of each review to inform us about it:
Did you used to play sports there, by the way, or it just hit you that we had wrong information in our review?
Просто търсих спортове, но ги нямаше
I was just looking for sports but they weren't there
просто искал спорт, но там его не было
Да, сега е коригирано в нашия преглед, благодарение на вас. 👌😉
Yeah, now it is corrected in our review, thanks to you. 👌😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.