преди 5 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gamix.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих отправил предупреждение към играчите тук. Казиното се държи измамно по време на KYC.
Те отхвърлят най-големия доставчик на енергия в Люксембург за сметка за комунални услуги. Те също така отхвърлят някои от най-големите банки в света. Когато им се наложи това, те просто казват „Не приемаме тази компания".
Този сайт изглежда мами хората
I would issue a warning to players here. The casino behaves fraudulently during KYC.
They reject the biggest energy supplier in luxembourg for a utility bill. They also reject some of the biggest banks in the world. When pushed on this they just say 'We do not accept this company'.
This site seems to be scamming people
Не разбирам напълно тази причина за отказ на документите ви, честно казано. Беше ли дадено друго обяснение?
Какви алтернативи обаче ти дадоха?
I don't fully understand this reason for rejecting your documents, to tell you the truth. Was any other explanation provided?
What alternatives they gave you, though?
Не посочиха причини.
Те заявиха, че приемат сметката ми от доставчика на интернет услуги. Все пак използвам askgamblers, за да улесня жалбата, преди да я предоставя.
They gave no reasons.
They stated they accept my internet service provider bill. I am using askgamblers to help facilitate the complaint before providing it though.
Е, ако имате нужда от намесата на нашия екип за оплаквания, ние сме насреща. Просто ни уведомете.
Оттегляли ли сте се от там преди или това е първият ви опит?
Проверете също дали причината е, че тези документи са били в грешен формат. 🤔
Well, if you need our complaint team to intervene, we're here for you. Just let us know.
Have you ever withdrawn from there before, or is this your first attempt?
Check also if perhaps the reason is that those documents were in the wrong format. 🤔
Хаха, можете да видите техните отговори по-горе. Документите бяха в правилния формат.
Просто казаха, че не приемат документи от тези фирми. Това наистина казва всичко.
Първо теглене, тествайки ги като ново казино. Те принадлежат към група, която фалира преди години, докато управляваше Vesper и открадна парите на играчите.
Lol you can see their responses above. The documents were the correct format.
They just said they don't accept documents from those companies. That says it all really.
First withdrawal, testing them as a new casino. They belong to a group that went bust years ago whilst running vesper and stole players money.
Е, Роми просто не прегледа екранните снимки, това е всичко. 🙂
Доста често срещаме банкови извлечения или сметки за комунални услуги от определени банки или компании, които са отхвърлени. Причината е, че тези документи са много лесно изфабрикувани и се продават и през интернет. Просто се чудя защо поддръжката не може да даде разумно обяснение; може би е някой без подходящо обучение... Само предполагам. Разбира се, ако индивидът изпълняваше работата с по-голямо внимание, това би било фантастично.
Well, Romi just didn't browse the screenshots, that's all. 🙂
Quite often we come across banking statements or utility bills from certain banks or companies being rejected. The reason is that these documents are very easily fabricated and are also sold through the internet. I just wonder why the support can't provide a reasonable explanation; perhaps it is someone without proper training... Just guessing. Of course, if the individual was performing the work with greater care, that would be fantastic.
Всяко банково извлечение и всяка комунална услуга могат да бъдат фалшифицирани.
Any bank statement and any utility can be faked.
Разбира се, можете да кажете това за всичко.
Но не всяка марка е толкова лесна за фалшификация. Някои казина вече са приложили списък с банки и компании, чиито документи са изключени от KYC процеса.
Казината също се опитват да бъдат в крак с измамниците.
Във всеки случай не казвам, че това може да е уловката тук. Ако само поддръжката на казиното можеше да ви обясни нещата. 🤷♂️ Надявам се скоро нещата да се обърнат към положителен резултат.
sure, you may say that for anything.
But not every brand is so easy to fake. Some casinos have already attached a list of banks and companies whose documents are excluded from the KYC process.
Casinos try to keep up with the scammers too.
In any case, I'm not saying this might the catch here. If only the casino support would be able to explain things to you. 🤷♂️ I hope things will turn to a positive outcome soon.
С AI сега и 3D принтери можете да фалшифицирате всичко.
Поисках от казиното списък с документи, които приемат и не приемат. Документът, който отхвърлиха, беше от най-големия енергиен доставчик в Лукс, банката, която отхвърлиха, беше четвъртата по големина в света.
Те са заявили, че ще приемат сметка за интернет от моя доставчик (което и двамата знаем, че е много по-лесно да се фалшифицира от горното). Въпреки това отидох да взема физическо копие.
With AI now and 3D printers you can fake anything.
I asked the casino for a list of documents they do and do not accept. The document they rejected was from the biggest energy provider in Lux, the bank they rejected was the fourt biggest in the world.
They have stated they will accept a internet bill from my provider (which we both know is far easier to fake then the above). However Ive gone to get a physical copy.
Със сигурност бих използвал IA и 3D принтер, за да фалшифицирам нещо подобно, особено за обикновени печалби. Въпреки колко много ми харесва това (без майтап), тук не става въпрос за отговор на нещо, което предлагам като възможност; става въпрос за намиране на това, което изглежда е проблемът за казиното.
Представете си, че се използват физически копия, когато не вярвате на електронната версия или плейъра. Още една добра новина обаче: caisno започва да напредва. Знам, че е малко неприятно, но все пак се надявам това да приключи щастливо и скоро!
I would surely use IA and a 3D printer to fake something like that, especially for common winnings. Despite how much I enjoy that (no kidding), this is not about having a response to anything I suggest as a possibility; it is about finding what seems to be the issue for the casino.
Imagine that physical copies are used when you do not believe the electronic version or the player. Another good news though: the caisno is starting to make progress. I know it ucks a bit, but still, I hope this will end happily and soon!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.