ФорумКазинаGamblestakes.com

Gamblestakes.com

преди 1 година от Karadzhata
|
2319 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

здравейте имам въпрос за сайта защо е спрян

Karadzhata
преди 1 година

Здравейте,

за това казино ли питаш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да

Karadzhata
преди 1 година

Току-що проверих уебсайта и изглежда, че работи за мен. Имате ли проблеми с достъпа до казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

да сър file

Автоматичен превод:
Karadzhata
преди 1 година

Дори се опитах да използвам българския VPN и сайтът все още работи за мен. Можете ли да опитате друг интернет браузър и след това друго устройство за достъп до уебсайта (да кажем друг компютър, таблет или телефон)?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратете снимка как сте логнати в сайта ?????

Karadzhata
преди 1 година

Здравейте,

Опитах се да се регистрирам на този уебсайт. Имейлът за потвърждение е необходим за завършване на регистрацията и все още не съм го получил. Вероятно имат някакъв вътрешен бъг/проблем. Пробвал ли си да пишеш на тяхната поддръжка на клиенти? 🙂

Техният имейл за поддръжка: support@gamblestakes.com. Обещават отговор до около 24 часа.


Автоматичен превод:
преди 1 година

да казаха ми че сайта е в меинтенс и ддо там така от 2 месеца

Karadzhata
преди 1 година

Също така не съм получил имейла за потвърждение. Това е странно. Ако са затворени, определено трябва да актуализираме тази информация на нашия уебсайт. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, но не сте й отговорили в продължение на една седмица, така че таймерът беше удължен с още една седмица. Моля, уверете се, че ще отговорите на него, в противен случай случаят ще бъде отхвърлен автоматично.

Автоматичен превод:
преди 1 година

отговарям

Karadzhata
преди 1 година

Това е добре. Просто се опитайте да поддържате връзка с оплакването, става ли? 🙂

Да се надяваме, че отборът скоро ще успее да постигне някакъв резултат.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Още нямам врьска с тях

Karadzhata
преди 1 година

Страхувам се, че не се разбираме много добре в момента. Това, което ме тревожи най-много, е, че изглежда много подобно в темата за оплакване.

По принцип, за да продължим, трябва да отговорите на това:

„Тъй като уебсайтът работи добре от моя страна, бихте ли могли да препратите подходящи екранни снимки и да опитате да изчистите кеша и бисквитките? Моят имейл адрес е petronela.k@casino.guru . Вашият акаунт беше ли успешно потвърден в миналото? Опитвали ли сте други устройства за достъп до вашия акаунт?"

Можете ли да го направите, моля?

Щракнете или докоснете тази връзка, за да получите незабавен достъп до жалбата си .


Автоматичен превод:
преди 1 година

https://casinogurubg.com/gamblestakes-casino-izglezhda-uebsaytt-na-kazinoto-1


ето друг подобен на моя случай

Karadzhata
преди 1 година

Това е страхотно, но най-вече се нуждаем от вашето сътрудничество.

Според актуализацията, която направихте, изглежда, че отново имате достъп до акаунта си, така ли е?

Трябва да отговорите и на този:

Вашият акаунт бил ли е успешно потвърден в миналото?

Моля, отговорете на жалбата , като използвате тази връзка .

Благодаря ви 🙂



Автоматичен превод:
преди 1 година

Не нямям това са стари снимки вижте датата

Karadzhata
преди 1 година

Извинете. Това ми липсваше.

Както и да е, опасявам се, че все още пропускате най-важната част. Трябва да отговорите на въпросите ни, можете ли да го направите, моля? Вижте жалбата и отговорете там , моля. Щракнете върху зеления текст, той ще ви пренасочи към жалбата. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

отговорих вви

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини