Току-що проверих уебсайта и изглежда, че работи за мен. Имате ли проблеми с достъпа до казиното?
I just checked the website and it seems to be working for me. Do you have any issues with accessing the casino?
Дори се опитах да използвам българския VPN и сайтът все още работи за мен. Можете ли да опитате друг интернет браузър и след това друго устройство за достъп до уебсайта (да кажем друг компютър, таблет или телефон)?
I even tried to use the Bulgarian VPN and the website still worked for me. Could please try another internet browser and then another device to access the website (let's say another computer, tablet or a phone)?
Здравейте,
Опитах се да се регистрирам на този уебсайт. Имейлът за потвърждение е необходим за завършване на регистрацията и все още не съм го получил. Вероятно имат някакъв вътрешен бъг/проблем. Пробвал ли си да пишеш на тяхната поддръжка на клиенти? 🙂
Техният имейл за поддръжка: support@gamblestakes.com. Обещават отговор до около 24 часа.
Hello,
I have tried to register on this website. Confirmation email is neccesary to finish registration and I haven't received yet. Probably they have some internal bug/problem. Have you tried to write on their customer support? 🙂
Their support email: support@gamblestakes.com. They promise a response within approximately 24 hours.
Също така не съм получил имейла за потвърждение. Това е странно. Ако са затворени, определено трябва да актуализираме тази информация на нашия уебсайт. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, но не сте й отговорили в продължение на една седмица, така че таймерът беше удължен с още една седмица. Моля, уверете се, че ще отговорите на него, в противен случай случаят ще бъде отхвърлен автоматично.
I also haven't received the confirmation email. That's strange. If they're closed, then we should definitely update this info on our website. I can see you already submitted the complaint, but you haven't replied to it for a week so the timer was extended for another week. Please make sure you'll reply to it otherwise the case will be rejected automatically.
Това е добре. Просто се опитайте да поддържате връзка с оплакването, става ли? 🙂
Да се надяваме, че отборът скоро ще успее да постигне някакъв резултат.🤞
That's good. Just try to stay in touch with the complaint, will you? 🙂
Let's hope the team will manage to get some result soon.🤞
Страхувам се, че не се разбираме много добре в момента. Това, което ме тревожи най-много, е, че изглежда много подобно в темата за оплакване.
По принцип, за да продължим, трябва да отговорите на това:
„Тъй като уебсайтът работи добре от моя страна, бихте ли могли да препратите подходящи екранни снимки и да опитате да изчистите кеша и бисквитките? Моят имейл адрес е petronela.k@casino.guru . Вашият акаунт беше ли успешно потвърден в миналото? Опитвали ли сте други устройства за достъп до вашия акаунт?"
Можете ли да го направите, моля?
Щракнете или докоснете тази връзка, за да получите незабавен достъп до жалбата си .
I fear do not understand each other pretty well, at the moment. What concerns me most is that it seems very similar in the complaint thread.
Basically, in order to proceed we need you to respond to this:
"As the website works fine on my side, could you forward any relevant screenshots and try to clear cache & cookies? My email address is petronela.k@casino.guru. Was your account successfully verified in the past? Have you tried any other devices to access your account?"
Can you do that, please?
Click or tap this link to access your complaint immediately.
Това е страхотно, но най-вече се нуждаем от вашето сътрудничество.
Според актуализацията, която направихте, изглежда, че отново имате достъп до акаунта си, така ли е?
Трябва да отговорите и на този:
Вашият акаунт бил ли е успешно потвърден в миналото?
Моля, отговорете на жалбата , като използвате тази връзка .
Благодаря ви 🙂
That's great, but we need your cooperation mainly.
According to the update you made, seems like you have an access to your account again, is that correct?
We also need you to answer this one:
Has your account been successfully verified in the past?
Kindly reply to the complaint by using this link.
Thank you 🙂
Извинете. Това ми липсваше.
Както и да е, опасявам се, че все още пропускате най-важната част. Трябва да отговорите на въпросите ни, можете ли да го направите, моля? Вижте жалбата и отговорете там , моля. Щракнете върху зеления текст, той ще ви пренасочи към жалбата. 🙏
Pardon me. I missed that.
Anyway, I fear you're still missing the most important part. We need you to answer our questions, can you do that, please? Check out the complaint and reply there, please. Click the green text, it will redirect you to the complaint. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.