преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GambleStakes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте отново.
Знам за това, но честно казано би било по-добре да се концентрирам върху продължаващото оплакване . Все още се борим да получим отговор от вас. Моля, обърнете внимание и на този разговор .
Опитваме се да ви помогнем.
Hello there again.
I know about that, but honestly, it would be better to concentrate on the ongoing complaint. We still struggle to get an answer from you. Kindly mind this conversation as well.
We're trying to help you out.
Съжалявам. Ще оставя оплакването на оператора. Проверявайте жалбата редовно, моля. 🙏
I'm sorry. I'll leave the complaint to the handler. Check the complaint regularly, please. 🙏
Мисля, че би било интересно хората да научат, че собственикът на това казино е и този, който публикува най-положителните потребителски отзиви. Не е ли малко странно. ? просто казвам'..
I think it would be interesting for people to learn that the owner of this casino is also the one posting the most positive user reviews. Isnt that a bit odd. ? just sayin'..
Е, всъщност има само една „добра" рецензия, коментираща това казино, така че какво точно имахте предвид с най-положителните потребителски рецензии, моля?
Искам да кажа, че може да сте прав, но някои доказателства ще бъдат много оценени.
Well, there is actually only one "good" review commenting about this casino, so, what exactly did you mean by the most positive user reviews, please?
I mean, you may be right but some proof would be very appreciated.
На кой имейл се опитахте да изпратите имейла, моля? Сигурни ли сте, че покривате ограничението за максимален размер на прикачения файл? Това е най-честият проблем.
To which email did you try to send the email, please? Are you sure you meet the max attachment size limit? This is the most common problem.
Получих един имейл в 14:11, а вторият в 14:46, бих казал, че проблемът беше някак си временен.
Ще се опитам да стигна до него възможно най-скоро. Честно казано - в момента обучаваме двама свежи админи, така че съм малко претоварен.
Чувствайте се свободни да си напомните след няколко дни, ако е необходимо, благодаря! 💚
I got one email at 14:11, and the second at 14:46, I'd say the problem was somehow temporary.
I'll try to get to it as soon as possible. Honestly - we're training two fresh admins at the moment, so I'm a little overwhelmed.
Feel free to remind yourself in a few days if needed, thank you! 💚
а, току-що изпратих нов имейл от обикновен имейл клиент, така че се надявам да стигне до вас добре 🙂
ah, i just sent a new email from a regular email client, so hope it reaches you fine 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.