ФорумКазинаГ-н Бет блокира акаунта ми и не ми платиха парите

Г-н Бет блокира акаунта ми и не ми платиха парите

преди 2 години от eurobsonbertolla
|
2897 преглеждания 8 отговора |
|
преди 2 години

Играя в казиното от месеци, направих много депозити, винаги всичко е наред, направих и малко теглене, преди няколко дни поисках теглене и понеже беше по-голяма сума, поискаха документи, изпратих и поисках помощ чрез чат, казаха да чакам, после ме блокираха и задържаха парите, всичките ми данни са верни, единственото нещо беше да изпратя имейла на местоживеенето, но отидох да помоля за помощ и докладвай грешката, не ми помогнаха и продължават без да ми дадат шанс да я коригирам, колега направи същото, но понеже нямах какво да тегля ми дадоха шанс да го изпратя отново. Защо направиха това на някой, който залага и харесва казиното?


Автоматичен превод:
eurobsonbertolla
преди 2 години

И така, какво точно се случи с мястото на пребиваване? Каква беше грешката?

Автоматичен превод:
преди 2 години

В деня, когато поисках теглене, поискаха от мен да потвърдя данните, попълних ги, веднага след като го изпратих забелязах с колега, че сме сложили имейл адреса на мястото на адреса, обърках го с e-mail адрес, и сложих моя имейл, след това отидох в поддръжката и обясних, че може да съм изпратил нещо на грешното място, казаха ми, че ме попитаха дали нещо пропускам, че трябва да изчакам , след това друг ден акаунта беше блокиран и без да знам защо, само готовото изречение, което гласи, че трябва да дам реални данни и прочие, но не ми дадоха възможност да го коригирам, моят приятел направи същото, на по същото време между другото ме анулираха, защото имах вземане, той нямаше нищо и имаше възможност да изпрати отново, защо така? След като всичко, което изпратих, е вярно?


Автоматичен превод:
eurobsonbertolla
преди 2 години

Разглеждам жалбата ти тук:

https://casino.guru/mr-bet-casino-player-s-account-has-been-closed

Помолих Петър да ми покаже доказателствата, изпратени ни от казиното и изглежда, че домашният адрес не е единствената информация за вас, която не сте попълнили правилно. В този случай е стандартен процес, че казиното закрива акаунта на играча.

Автоматичен превод:
преди 2 години

И каква е разликата от другите потребители, така че не мога да го поправя? Тъй като всичко, което изпратих, беше истина?

Автоматичен превод:
eurobsonbertolla
преди 2 години

Ще ви дам пример. Ако създадете акаунт в казино и акаунтът ще бъде регистриран под име:

Pedro Mendez, улица Avenida Libertade 46 и изпращате документи до казиното, които ще покажат, че сте Андре Гомеш, Praça do Comércio 2, след което казиното трябва да изпрати печалбите на Pedro Mendez.

Така работи системата за борба с прането на пари. Не можете да изпращате пари на друг човек или не можете да кажете на казиното, че сте променили решението си и името ви всъщност е различно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам Даниел, но винаги предоставях истинската си информация, имаше няколко депозита и вече бях направил 2 тегления от една и съща депозитна сметка, нищо не беше пране и недобросъвестно, все пак поисках помощ от г-н Бет, така че все още настоявам за защо не можах да коригирам, ако имаше грешка, както казах, попълних го с истинско съдържание, но на грешното място, но винаги бях готов да го коригирам и попитах SR BET, харесвам казиното и просто исках да мога да се върна към приложението и да продължа забавлението си, защото Mr Bet не ми даде шанс да коригирам?

Автоматичен превод:
eurobsonbertolla
преди 2 години

Здравейте,

едва ли можем да говорим от името на казиното. Сигурен съм, че ако искаха да ти дадат „шанс", щяха да го направят. Моля, имайте предвид, че те доказаха, че предоставената от вас информация не е вярна в даден момент. Както предложи Питър, ако смятате, че имате нужда от допълнителна помощ, моля, свържете се с органа за игри на Кюрасао (certria@gaminglicences.com). Благодаря.

Автоматичен превод:
eurobsonbertolla
преди 2 години

Видях какво ни изпрати казиното като част от доказателствения материал и съм сигурен, че не сте попълнили правилно данните и ако кажете, че е грешка, тогава имаше много грешки, което е невъзможно. Първоначално мислех, че сте написали само своя имейл адрес в полето за адрес, но това не е така.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини