преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Funclub Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както беше посочено в потребителските рецензии за едно от филиалите на това казино, това казино се управлява от същата компания, която управлява казината Hallmark и Vegas Rush. Те имат собственика, посочен като "Total Software Solutions SRL", а не като "Total Software Solutions SLR", което вероятно е причината да не бъде уловена.
Ще ми бъде интересно да разбера дали някой друг има проблеми с тези казина, които имат много лоши проблеми със закъснението. Подобно, функцията "quickspin" на слотовете отнема завинаги (особено при слотовете Rival и Saucify, но слотовете BetSoft и Dragon не са почти толкова бързи, колкото би трябвало да бъдат.) Когато играете игрите за блекджек Saucify, има огромно закъснение между приключването на вашия ход (или чрез изправяне, натискане на 21 или отпадане) и разкриване на картите на дилъра.
Не знам дали просто имат наистина лош интернет доставчик или ...?
As pointed out in the user reviews for one of this casino's affiliates, this casino are operated by the same company that operates Hallmark and Vegas Rush casinos. They have the owner listed as "Total Software Solutions SRL" rather than "Total Software Solutions SLR" which is probably why it wasn't caught.
I'd be interested to know if anyone else experiences issues with these casinos having very bad latency issues. Like, the "quickspin" feature on the slots takes forever (it's especially on the Rival and Saucify slots, but the BetSoft and Dragon slots aren't nearly as fast as they should be either.) When playing the Saucify blackjack games, there is a huge delay between ending your turn (either by standing, hitting 21, or busting) and the dealer's cards being revealed.
I don't know whether they just have a really poor internet provider or...?
Опитвали ли сте да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти по отношение на проблемите със забавянето? Доста е интересно, особено ако нямате същите проблеми, докато играете едни и същи игри в друго казино.
Have you tried to contact their customer support regarding the latency issues? It's quite interesting, especially if you don't have the same issues while playing the same games in another casino.
Не, все още не, въпреки че направих някои експерименти днес и изглежда проблемът се случва само когато сте влезли в системата и играете за истински пари. Проведох експериментите в казино Silvedge, тъй като имах малък баланс, с който да играя, но както току-що установихме, но проблемите са едни и същи в казиното Hallmark, Vegas Rush и Fun Club.
Предполагам, че има нещо общо с факта, че ако играете за истински пари, той трябва да провери сметката ви, да се увери, че парите са там, да ги приспадне от баланса ви, да запази баланса ви, след това да комуникира с играта сървър, вземете резултата от завъртането и (ако е необходимо) добавете печалбите към баланса си и отново запазете баланса си?
Когато играете за монополни пари, това не е проблем и вероятно всичко се прави в самия софтуер за игри.
Например, когато играя блекджек на Saucify, винаги знам кога съм избил или ударил 21, преди дори да видя резултата от моята молба за удар, защото отнема много време, което означава, че моят ред е свършил и сега е време за дилър, който да играе тяхната ръка.
Друго, несвързано казино (Това е казино Вегас, демо режим само защото нямам баланс там.)
Казино Silvedge - Невлизане (Демо режим):
Казино Silvedge - Влезли / Игра за истински пари:
Още по-лошо беше онази вечер, когато играех през уикенда вечер, което предполагам, че ще бъде пиковите часове.
И дори не знам какво се случва със слота Rival тук, това не се случва другата нощ, просто отне цяла вечност, за да премине през завъртането, подобно на Saucify непосредствено над това видео, но дори по-дълго.)
No, not yet, though I did do some experiments today and it looks like the problem only happens when you're logged in and playing for real money. I ran the experiments on Silveredge Casino, since I had a small balance there to play with, but as we just established, but the issues are the same across Hallmark Casino, Vegas Rush, and Fun Club.
I imagine it has something to do with the fact that if you're playing for real money, it has to check your account, make sure the money is there, deduct it from your balance, save your balance, then to communicate with the game server, get the result of the spin, and (if necessary) add the winnings to your balance and save your balance again?
When playing for monopoly money, that isn't an issue and is probably all done in the game software itself.
For instance, when playing Saucify's blackjack, I always know when I've busted or hit 21 before I even see the result of my request to hit, because it takes a long time, which means my turn is over and now it's time for the dealer to play their hand.
Another, unrelated casino (This is Vegas Casino, demo mode only because I don't have a balance there.)
Silveredge Casino - Not Logged In (Demo Mode):
Silveredge Casino - Logged in/Playing for Real Money:
It was even worse the other night when I was playing on a weekend evening, which I suppose would be peak hours.
And I don't even know what's happening with the Rival slot here, this wasn't happening the other night, it just took forever to get through the spin, similar to the Saucify immediate above this video, but even longer.)
Възможно е да подадете жалба по тези въпроси. Искам да кажа, че казиното не взе пари от вас, но това е странно потребителско изживяване.
You could potentially submit a complaint regarding these issues. I mean, the casino didn't take any money from you, but it's a strange user experience.
По ирония на съдбата, казино Silveredge ми се обади днес, уж за да ме попита за опита на играча, но наистина да се опита да ме накара да направя депозит. Казах им за проблема и тяхната препоръка беше да изчистя историята на браузъра си. :: rolleyes :: Сякаш това не беше нещо, което опитах няколко пъти.
Опитах се да извадя още един безплатен чип от тях, но те не биха направили повече от $ 50, и непроменими $ 50 при това. И все пак това ми дава малко място за размахване за тестване в други браузъри.
ETA: О, Боже, оформлението на техните сайтове е толкова лошо или дори по-лошо в Chrome и Safari. Обратно към Firefox! (Може да опитам по-късно на моя компютър, вместо на моя mac, а също и на моя телефон; подозирам, че проблемите с оформлението може да се дължат на липса на поддръжка за настолен компютър, за разлика от мобилното сърфиране.)
Ironically, Silveredge casino called me today, ostensibly to ask me about the player experience but really to try to get me to make a deposit. I told them about the issue, and their recommendation was to clear my browser history. ::rolleyes:: As if that wasn't something I had tried multiple times.
I tried to wheedle another free chip out of them, but they wouldn't do more than $50, and a non-cashable $50 at that. Still, that gives me some wiggle room to test on other browsers.
ETA: Oh, God, the layout of their sites is as bad or even worse in Chrome and Safari. Back to Firefox! (I may try later on my PC instead of my mac, and also on my phone; I suspect the layout issues may be due to a lack of support for desktop as opposed to mobile browsing.)
Да, наистина се чудя дали мобилното изживяване ще бъде по-добро 😕
Yes, I'm really wondering if the mobile experience will be any better 😕
Не беше. Връзките за стартиране на игрите на Rival не работиха, а просто продължаваха да ви връщат към началната страница. Останалите игри, които опитах, работиха, но честно казано, вече не съм склонен да се забърквам с тях.
It wasn't. The links to launch the Rival games didn't work, just kept taking you back to the home page. The other games I tried worked, but honestly, I'm not inclined to mess with them anymore.
Да ... Искам да кажа, когато играете казино игри, най-вече губите, така че плащате за забавление. Лошият потребителски опит изобщо не е забавен. Надявам се да намерите казино, където да бъдете по-доволни.
Yeah...I mean when you play casino games, you mostly lose so you pay for having fun. Having bad user experience isn't fun at all. I hope you'll find a casino where you'll be more satisfied.
И аз се надявам. Харесва ми комбинацията от игри на Betsoft, Rival, Saucify и Dragon, но изглежда, че всички казина, които предлагат този състав И позволяват играчи от САЩ, са съмнителни или по-лоши.
I hope so too. I like this casino's mixture of Betsoft, Rival, Saucify and Dragon games, but it seems like all the casinos that offer that lineup AND allow US players are questionable, or worse.
За съжаление това е често срещан проблем с много казина, налични в САЩ. Големите марки с голяма репутация избягват САЩ по правни причини и тогава много американски играчи в крайна сметка играят в съмнителни казина 😕
Funclub казино има 5.5 / 10 на нашия уебсайт. Това далеч не е най-доброто 😕
Unfortunately that's a common issue with many casinos available in US. The big brands with great reputation avoid the US for legal reasons and then many US players end up playing in questionable casinos 😕
Funclub casino has 5.5/10 on our website. That's far from being the best 😕
Е, тегля от това място за $2500 в понеделник и ако отнеме твърде много време или имат някакво извинение, тогава ще публикувам в този сайт всеки ден и във всяка друга социална медия, включително видеоклипове в tik tok от много хора, които аз ще даде $$, за да ги взриви в tik tok, където ще бъдат на мода! Но загубата на един играч като мен за $2500 за плащането ми най-вероятно ще си го върнат десетократно за 6 месеца, ако се отнасят правилно с мен, така че би трябвало да е безсмислено да платя на всички и бързо и на повечето играчи или на многото, които познавам ще им го върна на следващия ден ✌️👍🤣добре
поне имаме прекрасните хора в guru, които се опитват да запазят малко справедливост в тази голяма онлайн мистерия, но беше доста лесно да се проследят сървърите с течение на времето, те просто трябва да се уверят, че винаги ги местят, но в повечето случаи жилищата им не не се променя
Well I’m cashing out of this place for $2500 on Monday and if it takes too long or they have some excuse then I’ll be posting on this site everyday and every other social media outlet including videos on tik tok by multiple people who I will give the $$ to blow them up on tik tok where they will be come all the rage ! But losing one player such as myself for $2500 as to paying me they will most likely get it back ten fold in 6 months if they treat me right so it should be a no brainer to pay everyone and quickly and most players or the many I know will blow it back to them the next day ✌️👍🤣well
at least we have the wonderful people at guru who try to keep some fairness in this big online mystery but it’s been fairly easy to track servers as time goes on they just have to make sure they are always moving them but in most cases their residences don’t change
Някога плащали ли са ви? И колко време отне? Благодаря, нямам търпението на другите, когато ме мамят
Have you ever been paid ? And how long did it take ? Thanks I don’t have the patience others do when I’m being cheated lol
Омг същото нещо ми се случи вчера и точно днес!! Еха
благодаря, че споделихте Хюстън, имаме проблемно време за мен да извадя наметало на Батман за следващия път, ще бъда зает ✌️🤣
Omg the same thing happened to me yesterday and today exactly!! Wow
thanks for sharing Houston we have a problem time for me to get Batman cape out for next eeek I’m going to be busy ✌️🤣
Някои хора в САЩ имат хора, които да прибират печалбите, които по право са там
или те скачат на работа със самолет или джет и го получават по този начин, аз давам моя за благотворителност, след като бъде събран ✌️👍👏 лесно е да проследите безплатните номера и когато наистина ви се обадят от там, притежават мобилни телефони, за да ви подслушват да играете всеки ден !! Да, нищо не е изтрито в дигитален свят и за $500 хакер може да намери повече информация, отколкото бихте искали да знаете за индивид или казино в небето, защото те имат домове и карат коли или повечето имат
но не толкова, колкото казват хората в Малайзия, Тайван и Филипините, островите, където пътуват круизните кораби, са изключително лесни за намиране и понякога имат физическо казино на улицата. Дори се срещнах с един от моите домакини за обяд миналата година в Rot-an Хондурас и Големият Кайман следващата седмица Пуерто Валярта, след това в Коста Рика, където един приятел притежава казино, трябва да се движа бързо, преди терминалният ми рак да ме спре. Трябва да не забравя да кажа на мармотите адреса си и скоро да бъда постоянен дом и аз искам да ми доставят пощата хахаха🤣 Кампече? ✌️
скорошната ми печалба днес отива за благотворителност или който и да я събере, всичко, което искам, е ковчег KISS, но са като 3k хаха
Some people in the US have people to collect winnings that’s rightfully there’s
or they job hop on a plane or a jet and get it that way I give mine to charity after it’s collected ✌️👍👏 it’s easy to track the toll free numbers and when they actually call you from there own cell phones to bug you to play every day !! Yup nothings deleted in a digital world and for $500 a hacker can find out more information then you would ever want to know about and individual or a casino in the sky because they have homes and drive cars or most do
but not as much as people say in Malaysia Taiwan and the Philippines the islands where the cruise ships go is extremely easy to find and sometimes they have a physical casino on the street I even met one of my hosts for lunch last year in Rot-an Honduras and grand cayman next week puerto Vallarta , then to Costa Rica where a friend owns a casino , I have to move quickly before my terminal cancer stops me I have to remember to tell the groundhogs my address and my soon to be permanent home and I want them to deliver my mail lol🤣 Campeche? ✌️
my recent win today is going to charity or whoever collects it all I want is a KISS casket but are like 3k lol
Здравейте, намирам се в Нова Зеландия и искам да изтегля парите си, които спечелих, изпълних всички изисквания, необходими за бонуса, също изпратих имейл чрез KYC информация няколко пъти и все още няма отговор, моите имейли винаги се игнорират казвам, че моят окръг не се обслужва в момента, но все пак чувствам, че имам право да получа парите си, тъй като ги спечелих честно и честно и всеки път, когато подавам заявка за теглене, тя просто се анулира веднага
Hello I am located in New Zealand and I am wanting to withdrawal my money that I have won I have done all the requirements that were need for the bonus I have also emailed through KYC information several times and still no reply my emails are always ignored they say that my county isn’t being served right now but I still feel like I am entitled to get my money as I won it fair and square and each time I put in a withdrawal request it just gets canceled straight away
Здравейте.
Според мен основният проблем е във факта, че вашата страна изглежда е забранена, прав ли съм в този момент?
След като можете да се регистрирате като жител на Нова Зеландия и вземете бонуса, вие също трябва да получите печалбите, ако сте спазили всички правила. В такива случаи това, че сте от това, което казината наричат „държава с ограничен достъп", никога не трябва да се използва като причина за неизплащане.
Мога ли да знам кога точно е започнала проверката и дали сте получили актуална информация за нейния напредък или резултат?
Искам да знам повече подробности, преди да ви представя функцията за оплакване.
Моля да ме уведомите.
Hello.
The way I see it, the main issue lies in the fact that your country seems to be off-limits, am I right at this point?
Once you could register as a resident of NZ and took the bonus, you also should be given the winnings if you have complied with all rules. In such cases, being from what casinos call a "restricted country" should never be used as a reason for not paying out.
May I know when exactly did the verification start, and whether you have received any update about its progress or result?
I want to know more details sooner than I introduce you to the complaint feature.
Please let me know.
Е, аз получих бонуса на 02.04.2023 г. и изпълних %100 от изискванията и се опитах да изтегля печалбите си, но когато го направя, веднага се анулира поради липса на информация, но винаги изпращам по имейл копие от личната си карта и доказателство на адрес чрез сметка за комунални услуги и все още всеки път, когато опитам, се отменя. Опитах се да говоря с тях чрез чат, но те продължават да казват, че не обслужваме вашата страна в момента, търсим да добавим още скоро може би вашата ще бъде следващата, когато аз попитайте за моето теглене и защо не мога да получа парите си, те просто си тръгват веднага и прекратяват чата
Well I got the bonus 04/02/2023 and done %100 of the requirements and have tried to withdrawal my winnings but when I do it get canceled straight away saying due to lack of information but I always email a copy of my id and proof of address via utility bill and still each time I try it gets canceled I tried to talk to them via chat but they keep saying we don’t service your country right now we are looking to add more soon maybe your will be next then when I ask about my withdrawal and why I can’t get my money they just leave straight away and end the chat
Не ми звучи много честно. Трябва да изпратите жалбата - просто щракнете или докоснете тази връзка и започнете,
Не е нужно да записвате всичко отново. Просто копирайте и поставете публикациите си към жалбата. Чувствам, че трябва да е достатъчно за звездата.
След това жалбата ви ще бъде прегледана от това, което наричаме член на екипа за първи отговор.
Надявам се, че сте съгласни, че може да ви е необходима помощ сега. 🙏
Does not sounds very fair to me. You should submit the complaint - just click or tap this link and get started,
You don't have to write it all down again. Just copy and paste your posts to the complaint. I feel it should be enough for the star.
After that, your complaint will be reviewed by what we call the first response team member.
I hope you agree that you could use some help now. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.