преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FQ8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Преживявам как се случват тези глупости
Че не искат да ми изплатят печалбата и казват, че имам същия IP адрес с някого.
Благодаря че изчакахте. След няколко проверки с нашия екип за управление на риска. Очевидно показва, че вашият акаунт има същия IP адрес като вашия приятел. Това нарушава нашите Условия за ползване, следователно вашият акаунт ще бъде спрян за постоянно.
Ние приемаме много сериозно нарушенията на нашите правила и в момента не предлагаме процес на обжалване.
Благодарим ви за разбирането и съдействието!
I experience this shit happening
That they don't want to payout my winning and say that I have the same Ip address with someone .
Thank you for waiting. After several verifications with our risk management team. Apparently it shows that your account has the same IP address with your friend. This has violating our Terms of Use hence your account will be suspended permanently.
We take violations of our policies very seriously and do not offer an appeal process at this time.
Thank you for your understanding and cooperation!
Здравейте,
ние вярваме, че в днешно време един и същ самостоятелен IP не е достатъчен, за да анулира нечии печалби, така че е добре, че сте подали жалбата .
За да анулира печалбите, казиното трябва да докаже, че сте създали няколко акаунта, за да получите нечестно предимство пред казиното, или че сте играли в организирана група. За това само един и същ IP не е достатъчен, бих казал. Виждате, че това много често срещано правило, че на играча е забранено да създава няколко акаунта, е създадено, за да защити казиното от ловци на бонуси , за съжаление, обикновено се използва срещу редовни/случайни играчи. Не смятаме, че това е справедливо.
Надявам се да успеем да изясним ситуацията. 🤞
Hello,
we believe that nowadays the same IP standalone is not enough to void someone's winnings, so it's good that you've submitted the complaint.
To void the winnings, the casino should prove that you created several accounts in order to gain an unfair advantage over the casino, or that you played in an organized group. For that just the same IP is not enough, I'd say. You see this very common rule that the player is forbidden to create several accounts was made to protect the casino from bonus hunters, sadly, it's commonly used against regular/casual players. We do not think this is fair.
I hope we will be able to clarify the situation. 🤞
здравей
Благодаря за отговора.
Така че сега казиното спира акаунта ми и спира да ми отговаря.
Нямам представа как да си върна парите и това е наистина несправедливо и причината, която посочват, е наистина глупава.
Надявам се, че можете да ми помогнете с това, моля за депозита си, само че те също не искат да ми отговорят, такова губещо казино, толкова мръсно.
Hi,
Thanks for the reply.
So the casino now suspend my account and stop replying me.
I have no idea how to get back the money and it's is really unfair and the reason they give is really stupid.
Hope you guys can help me with this , I ask for my deposit only they also don't wanna reply me , such a loser casino so dirty.
Ще направим всичко възможно, разбира се, но за целта се нуждаем от съдействие на казиното. Така че бъдете готови, че ще отнеме известно време.
We'll do our best of course, but for that, we need the casino to cooperate. So, be prepared that it will take some time.
Ще те видя в понеделник да видя как изглежда. Вероятно е трудно, но би било добре да мислите по-малко за жалбата в момента, ще получавате известия за всеки нов отговор автоматично.
Опитайте се да се насладите на предстоящия уикенд.
I'll check on you on Monday to see how it looks. It's probably hard but would be good to think less about the complaint at the moment, you'll get notified about every new reply automatically.
Try to enjoy the upcoming weekend.
здравей
Как е чекът от ваша страна?
Казиното игнорира моя текст.
Сега съм безпомощен.
Губещо казино fq8sg.com
Hi,
How's the check on your side ?
The casino is ignoring my text.
I am helpless now.
Loser casino fq8sg.com
Здравейте,
Страхувам се, че остават поне три дни:
Моля, бъдете търпеливи. 🙏
Hello,
at least three days to go, I'm afraid:
Please, be patient. 🙏
здрасти
Все още чака толкова дълго.
Никаква помощ
Hi.
Still waiting so long already .
No help at all
Виждам, че Ник вече ти е отговорил и случаят е препратен на Стефан. Ник беше там само за да получи първоначалната информация за вашия случай и да реши дали вашият случай има някакъв смисъл. Тъй като е преценил, че има смисъл, е препратил вашия случай на друг специалист, който ще се заеме по-подробно с него.
I can see that Nick already replied to you and the case was forwarded to Stefan. Nick was only there to get the initial info about your case and decided whether your case makes some sort of sense. Since he decided that it makes sense, he forwarded your case to another specialist who's going to deal with it in more detail.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.