преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Forbes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте.
Имаш ли нужда от нещо? Не се колебайте да попитате 🙂
Hello.
Do you need something? Don't hesitate to ask 🙂
Ahoj.
Potřebuješ něco? Neváhej a ptej se 🙂
Здравейте!
Мисля, че един „бонус" принос е достатъчен, 5 бяха малко прекалено 😁.
Ако наистина се интересувате от бонусите на Forbes Casino, щракнете тук:
https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses
Hello!
I think one "bonus" contribution is enough, 5 was a bit too much 😁.
If you are really interested in Forbes Casino bonuses, click here:
https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses
Ahoj!
Myslím, že jeden "bonus" přispěvek stačí, 5 už bylo trochu moc 😁.
Pokud Tě skutečně zajímají bonusy Forbes Kasína, klikni zde:
https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses
Бонусът за влизане 200% за първи депозит не е активиран. Посочен чат на живо podpora@victoriatip.cz че не може да посъветва.
Те не комуникират. Подканен около пет пъти. Никой не отговаря.
Никой друг доставчик не е имал и най-малък проблем.
Forbes очевидно е най-лошият от лицензираните. надникващи
Entry Bonus 200% for the first deposit has not been activated. Live chat referred to podpora@victoriatip.cz that he cannot advise.
They don't communicate. Urged about five times. No one responds.
No other provider had the slightest problem.
Forbes is clearly the worst of the licensed ones. peepers
Vstupní Bonus 200% za první vklad nebyl aktiviván. Live chat odkázal na podpora@victoriatip.cz, že nedokáže poradit.
Nekomunikují. Zaurgováno asi pětkrát. Nikdo nereaguje.
U žádného jiného poskytovatele nebyl sebemenší problém.
Forbes je jednoznačně nejhorší z licencovaných. Vykukové
Виждам, че трябва да активирате бонуса в акаунта си. Направихте ли го, чудя се?🤔
В противен случай поддръжката наистина би трябвало да може да коригира този вид проблем.🤷♀️
Моля, уведомете ни, ако искате да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да разреши проблема с казиното. Ще чакаме вашия отговор.
I can see that you need to activate the bonus in your account. Have you done that, I wonder?🤔
Otherwise, support should really be able to fix this kind of issue.🤷♀️
Please let us know if you would like to file a complaint so our team can try to solve this with the casino. We'll wait for your reply.
Добър ден,
Казиното изведнъж започна да комуникира и досега ми казаха, че не съм прехвърлил достатъчно средства. Но за съжаление вече е късно, защото не успях в 20-дневния срок. Изглежда много ненадеждно. Не мога да видя историята на транзакциите или изиграните игри, историята на активността е изтрита. По времето, когато е било възможно да се достигне обещаният бонус, казиното многократно не е реагирало на спешността.
Good day,
The casino suddenly started communicating, and so far I have been told that I have not rolled over enough funds. But unfortunately it's already too late, because I didn't make it within the 20-day deadline. It seems very untrustworthy. I can't see the history of transactions or games played, the activity history is deleted. At the time when it was possible to reach the promised bonus, the casino repeatedly did not respond to the urgency.
Dobrý den,
Casino začalo najednou komunikovat, a zatím mi bylo sděleno, že jsem neprotočila dostatečné prostředky. Ale bohužel už je prý pozdě, jelikož jsem to nestihla v termínu 20ti dnů. Působí to velice nedůvěryhodně. Nemám možnost vidět historii transakcí ani odehraných her, historie činnosti je vymazána. V čase, kdy byla možnost dosáhnout na slíbený bonus casino opakovaně nereagovalo na urgence.
Здравейте. Разбирам, че това е неприятна ситуация. Опитахте ли се да обясните това на поддръжката, може би? Смятам, че казиното трябва да ви предостави историята на играта по пощата, ако поискате. Освен това информацията за залаганията наистина трябва да бъде посочена в правилата и условията на всеки бонус, така че всички играчи да могат да бъдат информирани за това. Винаги препоръчваме да ги прочетете предварително, за да предотвратите бъдещи проблеми.
Имат ли други бонуси, с които бихте искали да играете, може би? Опитайте се да попитате поддръжката, ако не знаете тази информация.😉
Hello. I do understand that this is an unpleasant situation. Have you tried to explain that to the support, perhaps? I reckon that the casino should provide the game history to you by mail if you ask for it. Also, information about wagering should really be stated in the terms and conditions of every bonus so all the players can be informed about it. We always recommend reading those beforehand to prevent any future issues.
Do they have any other bonuses you would like to play with, perhaps? Try to ask the support if you are unaware of this information.😉
По чудо се свързвам с поддръжката след шест месеца. Те твърдят, че са комуникирали веднага, което е лъжа, мога да го докажа с историята на имейл комуникацията. Всъщност това е просто въпрос на принцип. Ненадеждно казино. предупреждавам те
I am miraculously in touch with support after six months. They claim that they communicated immediately, which is a lie, I can prove it with the history of email communication. Actually, it's just a matter of principle. Untrustworthy casino. I warn you
Jsem jako zázrakem v kontaktu s podporou po půlroce. Tvrdí že komunikovali neprodleně, což je lež, mohu doložit historií email komunikace. Vlastně jde jen o princip. Nedůvěryhodné casino. Varuji
Желаят ли да решат проблема по някакъв начин сега, когато комуникират с вас?🤔
Are they willing to fix the issue somehow now that they are communicating with you, though?🤔
Все още не съм регистрирал желание. Само оправдания и лъжи. Това не променя факта, че казиното силно не се препоръчва.
I haven't registered any willingness yet. Just excuses and lies. It does not change the fact that the casino is strongly not recommended.
Žádnou ochotu jsem zatím nezaregistrovala. Jen výmluvy a lži. Nic nemění na důrazném nedoporučení casina.
Със сигурност разбирам гледната ти точка. Вярвам, че няма да продължите да играете там. Прав ли съм?
I surely understand your point of view. I believe you are not going to continue playing there. Am I right?
Здравейте, търсите ли бонус в това конкретно казино? Опитахте ли вече да прегледате нашия бонус раздел? 🙂
Като алтернатива, опитайте се да напишете нещо друго или повече към това, защото единственото нещо, което продължавам да виждам от вас, е тази дума и не мога да извлека много от нея. 😕
Hello, are you looking for a bonus at this particular casino? Have you tried going through our bonus section yet? 🙂
Alternatively, try to write something else or more to that, because the only thing I keep seeing from you is this one word and I can't deduce much from it. 😕
Ahoj, hľadáš bonus pri tomto konkrétnom kasíne ? Skúšal si už prejsť našou sekciou bonusov ? 🙂
Prípadne skús napísať aj niečo iné alebo viac k tomu, pretože jediné, čo od teba stále vidím je toto jedno slovo a z toho veľa vydedukova´t neviem. 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.