ФорумКазинаForbes Casino - обща дискусия

Forbes Casino - обща дискусия

преди 1 година от zigaptr
|
2733 преглеждания 14 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Forbes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте

Автоматичен превод:
zigaptr
преди 1 година

Здравейте.

Имаш ли нужда от нещо? Не се колебайте да попитате 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бонуси

Автоматичен превод:
zgaptr
преди 1 година

Здравейте!

Мисля, че един „бонус" принос е достатъчен, 5 бяха малко прекалено 😁.

Ако наистина се интересувате от бонусите на Forbes Casino, щракнете тук:

https://kasinoguru-cz.com/forbes-casino-recenze#tab=js-tab-bonuses

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бонусът за влизане 200% за първи депозит не е активиран. Посочен чат на живо podpora@victoriatip.cz че не може да посъветва.

Те не комуникират. Подканен около пет пъти. Никой не отговаря.

Никой друг доставчик не е имал и най-малък проблем.


Forbes очевидно е най-лошият от лицензираните. надникващи

Автоматичен превод:
trronda
преди 6 месеца

Виждам, че трябва да активирате бонуса в акаунта си. Направихте ли го, чудя се?🤔

file

В противен случай поддръжката наистина би трябвало да може да коригира този вид проблем.🤷‍♀️

Моля, уведомете ни, ако искате да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да разреши проблема с казиното. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден,


Казиното изведнъж започна да комуникира и досега ми казаха, че не съм прехвърлил достатъчно средства. Но за съжаление вече е късно, защото не успях в 20-дневния срок. Изглежда много ненадеждно. Не мога да видя историята на транзакциите или изиграните игри, историята на активността е изтрита. По времето, когато е било възможно да се достигне обещаният бонус, казиното многократно не е реагирало на спешността.


Автоматичен превод:
trronda
преди 6 месеца

Здравейте. Разбирам, че това е неприятна ситуация. Опитахте ли се да обясните това на поддръжката, може би? Смятам, че казиното трябва да ви предостави историята на играта по пощата, ако поискате. Освен това информацията за залаганията наистина трябва да бъде посочена в правилата и условията на всеки бонус, така че всички играчи да могат да бъдат информирани за това. Винаги препоръчваме да ги прочетете предварително, за да предотвратите бъдещи проблеми.

Имат ли други бонуси, с които бихте искали да играете, може би? Опитайте се да попитате поддръжката, ако не знаете тази информация.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

По чудо се свързвам с поддръжката след шест месеца. Те твърдят, че са комуникирали веднага, което е лъжа, мога да го докажа с историята на имейл комуникацията. Всъщност това е просто въпрос на принцип. Ненадеждно казино. предупреждавам те

Автоматичен превод:
trronda
преди 6 месеца

Желаят ли да решат проблема по някакъв начин сега, когато комуникират с вас?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Все още не съм регистрирал желание. Само оправдания и лъжи. Това не променя факта, че казиното силно не се препоръчва.


Автоматичен превод:
trronda
преди 6 месеца

Със сигурност разбирам гледната ти точка. Вярвам, че няма да продължите да играете там. Прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бонус

Автоматичен превод:
zgaptr
преди 3 месеца

Здравейте, търсите ли бонус в това конкретно казино? Опитахте ли вече да прегледате нашия бонус раздел? 🙂

Като алтернатива, опитайте се да напишете нещо друго или повече към това, защото единственото нещо, което продължавам да виждам от вас, е тази дума и не мога да извлека много от нея. 😕

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини