Здравейте,
мога ли да знам защо направи това, моля? Това не е точно най-доброто действие, защото сте почувствали, че имате нужда от подкрепа и сте я получили, защо да изтривате разговора, след като проблемът е решен? 🙂
Всички играчи все още могат да видят вашата жалба , тя е публична.
Hello,
may I know why did you do that, please? This is not exactly the best action, because you felt you need support and you got it, why delete the conversation once the problem was solved? 🙂
All players can still see your complaint, it's public.
Това е страхотно разбира се.
Но други играчи може да намерят информацията ви за полезна и казиното изобщо не е пострадало, няма причина да изтривате тези публикации, особено ако жалбата остава видима. 🙂
That's great of course.
But other players may find your information useful and the casino was not harmed at all, there was no reason to delete those posts, especially if the complaint remains visible. 🙂
Здравейте:) Видях дискусията, която се развихри тук. От своя страна искам да кажа, че играя FoggyStar вече няколко месеца и никога не съм имал сериозни проблеми. Понякога интерфейсът изоставаше и те наистина трябва да работят по-добре на мобилното приложение, но що се отнася до тегленето на пари, нямам оплаквания и казиното е много надеждно в това отношение.
Няколко пъти съм печелил суми тук и една от тях беше доста голяма. Изчаках известно време преди да успея да го изтегля и ми беше обяснено, че попада в правилата за допълнителна проверка именно защото е голям. Въпреки това винаги получавах печалбите си без никакви проблеми, въпреки че понякога се изискваше допълнителна проверка или проверката отнемаше повече време от обикновено.
Виждам, че проблемът е решен и много се радвам, че сте останали доволни :) Залагаме за забавление, а не за стрес. Прилагам екранна снимка на моята голяма печалба, която изисква по-дълга проверка.
Hello:) I saw the discussion that broke out here. For my part, I want to say that I've been playing FoggyStar for several months now and I've never had any serious problems. Sometimes the interface lagged and they really should work better on the mobile application, but as for the money withdrawals, I have no complaints and the casino is very reliable in this regard.
I have won sums here several times and one of them was quite large. I waited for some time before I was able to withdraw it, and it was explained to me that it fell under the rules of additional verification precisely because it was large. However, I always received my winnings without any problems, although sometimes additional verification was required or verification took longer than usual.
I see that the problem has been resolved and I am very glad that you were satisfied :) We gamble for fun, not for stress. I attach a screenshot of my big win, which required a longer verification.
Защо е така, моля? Мисля, че подобни похвали изискват допълнителен коментар. 😀
Why is that, please? I think that such praise requires further comment. 😀
Здравейте,
така че може би можете да обясните защо това казино е най-доброто, нали?
Какво е толкова специалното в този? 🙂
Hello,
so maybe you can explain why this casino is the best one, can you?
What is so special about this one? 🙂
Здравейте всички!
Благодаря за положителните отзиви! Много ни е приятно да четем такива коментари и ви желаем късмет и повече печалби!
Поздрави, FoggyStar
Hi all!
Thanks for your positive feedback! We are very pleased to read such comments and we wish you good luck and more winnings!
Regards, FoggyStar
Здравейте, тогава можете да ни кажете защо е толкова добър? Сигурен съм, че повече хора са любопитни за това. 😉
Hi, then you can tell us why it is so good? I am sure more people is curious about it. 😉
Печеля в това казино 2 опитомени от 6 големи печалби на минимален залог, обичам това
I win in this casino 2 tames of 6 big win on minimal bet i love this
Уау! тогава позволете ми да ви поздравя! 👏👏🙌
Така че сте спечелили 2 пъти или 6 пъти, честно казано не съм сигурен...
Но това, което знам със сигурност е, че определено трябва да чуем кои игри са ви направили победител. Можеш ли да кажеш?
Някакъв джакпот? 😊
Waw! then allow me to gratulate you ! 👏👏🙌
So you have won 2 times or 6 times, I'm honestly not sure...
But what I know for sure is that we definitely need to hear what games made you a winner. Can you tell?
Any jackpot hit? 😊
Здравейте, нов съм в това казино, но харесвам избора на игри, чатът на живо е бърз и те също са добри с бонусите, очаквам с нетърпение да направя голяма печалба тук.
Hi I'm new to this casino but I love the selection if games, the live chat is fast and they are also good with the bonuses looking forward to make a big win here.
Как намерихте казиното? Някой каза ли ви за него или сте го намерили онлайн?
How did you find the casino? Did someone tell you about it or have you found it online?
Здравейте,
Бихте ли споделили какво е толкова специалното в този?
Hello,
Could you share what is so special about this one?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.