ФорумКазинаFlipperFlip Casino - обща дискусия

FlipperFlip Casino - обща дискусия

преди 3 години от ferenzano
|
7403 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FlipperFlip Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Бих искал да отбележа, че настоящото описание на Casino Guru от 2020 г. вече не отговаря на 2021 г.! Няма повече 24-часов чат! Ако имате късмет, половин час ще бъде разпределен в даден момент от деня! Поддръжката казва, че ще получите отговор в рамките на 24 часа! След 4 имейла, нито един отговор в рамките на 48 часа! За съжаление, това се влоши много! Жалба в тази връзка, подадена и заради липсващите 400 евро!

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

Благодарим ви за известието, препратено е на екипа на тестери, опцията за чат на живо в казиното ще бъде зададена в съответствие с резултата. За вашето оплакване, моля, бъдете търпеливи и изчакайте още малко, както съветва Кристина. Също така, моля, дръжте ни в течение, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, благодаря ти много! Сега отново поисках изплащането! Защото на страницата на казиното е посочено, че теглене със Skrill се одобрява в рамките на 12 часа! В чата беше казано 24 часа !? Както казах, чата почти не е онлайн и няма отговори по имейл! За жалост! С добри чувства!

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих искал да добавя още нещо! Кандидатствах отново за моето изплащане! Отново без чат и без отговор от 24-часова поддръжка!? Появява ли се в пощата ми? Не е гарантирано, че този имейл идва от Flipper Flip или може да е спам! file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече нямам достъп до личния си акаунт, където са моите данни и къде са плащанията ми! Вече има 3 подвижни сини точки вижте снимката! Дори ако натисна Flipper Flipp към казиното чрез Casino Guru, едното вече не се препраща !!! Преди не беше така! След това пробвах Google и тогава получих съобщение, че може да се окаже, че съм на сайт на ХАКЕР!? Не знам за какво е цялата работа!? Същото и с AurumPalace Casino! Качването на прикачените файлове не бе успешно



Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

В момента и аз нямам достъп до страницата. За мен изглежда, че има някакъв по-голям технически проблем или може да е имало някаква хакерска атака, кой знае. Да изчакаме какво ще стане утре. Опитайте се да бъдете положителни, дори ако шансовете са съмнителни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, да, благодаря, нека изчакаме и ще видим! Тогава други играчи също трябва да имат проблема! Сърдечни поздрави!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Още едно нещо по този линк, в което влизам, това е единственото! https://flipperflip.com/de

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

Прав си, този работи, но времето за зареждане е ужасно. Все пак мисля, че има някакъв технически проблем. Можете ли да получите достъп до акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, имам достъп до моя акаунт! Но без чат с дни! Също така няма отговори Чрез имейл контакт! Не разбирам защо електронната поща не работи!? Можете също да играете, ако искате! Трудно е да се каже какъв е фонът! Просто се надявам, че все пак ще получа моите 400 евро Поздрави!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

Добро утро, дайте малко време на екипа за оплаквания, моля. Добре, че акаунтът ви все още е достъпен. Опитайте се да не загубите печалбите си междувременно...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро! Не, определено няма да го направя! Току-що проверих отново, без чат, както казах с дни! Вчера пробвах само игра в демо режим, за да видя дали всичко работи и да, прави!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро. Проверих flipperflip casino и както вече беше написано, чатът липсва и само една използваема връзка за свързване с казиното: https://flipperflip.com/de

Ще проверя слотове дали всичко е наред

Автоматичен превод:
преди 2 години

За информация до сега всичко е както преди! Няма чат Няма отговори от поддръжката! Надявам се на моите 400 евро печалба! Сърдечни поздрави!

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

Добро утро. Да видим как ще се справят с жалбата. Разбирам, че е болезнено чакане, но в момента не може да се избегне.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, регистрирах се отново в казиното! След това Stand Error и след това Изведнъж В момента нямате неизплатени транзакции за изплащане! А по-горе виж снимката 400 евро! file Вчера в чакащи тегления все още беше 400 евро! ???? file Вижте снимка 29.11.2021 г.!

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

Здравейте, моля, споделете това и с екипа за оплаквания. Да се надяваме, че казиното ще комуникира с нас.

Автоматичен превод:
ferenzano
преди 2 години

Това наистина изглежда странно. Както и да е, по-добре е да го публикувате направо в жалбата, както Радка спомена по-рано. Би било чудесно да разберем защо чакащото изтегляне изчезна.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини