преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FlipperFlip Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал да отбележа, че настоящото описание на Casino Guru от 2020 г. вече не отговаря на 2021 г.! Няма повече 24-часов чат! Ако имате късмет, половин час ще бъде разпределен в даден момент от деня! Поддръжката казва, че ще получите отговор в рамките на 24 часа! След 4 имейла, нито един отговор в рамките на 48 часа! За съжаление, това се влоши много! Жалба в тази връзка, подадена и заради липсващите 400 евро!
I would like to point out that the current description on Casino Guru from 2020 no longer corresponds to 2021! No more 24 hour chat! If you are lucky, half an hour will be distributed at some point during the day! Support says you'll get an answer within 24 hours! After 4 emails, not a single answer within 48 hours! Unfortunately, that has deteriorated a lot! Complaint in this regard, submitted also because of the missing 400 euros!
Ich Möchte Darauf Hinweisen das die Jetzige Beschreibung auf Casino Guru von 2020 nicht mehr mit 2021 Übereinstimmen! Kein 24 Stunden Chat mehr! Nur mit Glück eine Halbe Stunde Irgendwann am Tag Verteilt! Bei Support wird Gesagt man bekomme eine Antwort Innerhalb von 24 Stunden! Nach 4 Mails Innerhalb von 48 Stunden keine einzige Antwort! Das hat sich Leider Sehr Verschlechtert! Beschwerde Diesbezüglich Eingereicht auch wegen 400 Euro die Fehlen!
Благодарим ви за известието, препратено е на екипа на тестери, опцията за чат на живо в казиното ще бъде зададена в съответствие с резултата. За вашето оплакване, моля, бъдете търпеливи и изчакайте още малко, както съветва Кристина. Също така, моля, дръжте ни в течение, ако нещо се промени.
Thank you for notice, it has been forwarded to tester team, casino live chat option will be set in accordance with the result. To your complaint, please be patient and wait a bit longer as Kristina advices. Also please keep us posted if anything changes.
Добре, благодаря ти много! Сега отново поисках изплащането! Защото на страницата на казиното е посочено, че теглене със Skrill се одобрява в рамките на 12 часа! В чата беше казано 24 часа !? Както казах, чата почти не е онлайн и няма отговори по имейл! За жалост! С добри чувства!
ok thank you very much! I have now requested the payout again! Because on the casino page it is stated that a withdrawal with Skrill is approved within 12 hours! In the chat it was said 24 hours !? As I said the chat is hardly online and no answers by email! Unfortunately! With kind regards!
ok Ich Danke Recht Herzlichst! Ich habe die Auszahlung jetzt neu Beantragt! Denn auf der Casinoseite wird Angegeben das eine Auszahlung mit Skrill Innerhalb von 12 Stunden Genehmigt wird! Im Chat wurde Gesagt 24 Stunden!? Wie Gesagt der Chat ist kaum Online und keine Antworten Per E-Mail! Leider! Mit freundliche Grüßen!
Бих искал да добавя още нещо! Кандидатствах отново за моето изплащане! Отново без чат и без отговор от 24-часова поддръжка!? Появява ли се в пощата ми? Не е гарантирано, че този имейл идва от Flipper Flip или може да е спам!
I would like to add something else! I have re-applied for my payout! Again no chat and no answer from 24 hour support !? Does a appear in my mail? It is not guaranteed that this e-mail comes from Flipper Flip or could be spam!
Ich möchte noch was Hinzufügen! Ich habe meine Auszahlung neu Beantragt! Wieder kein Chat auch keine Antwort vom 24 Stunden Support!? In meiner Mail Erscheint ein ? Das es nicht Gesichert ist das diese E-mail von Flipper Flip Stammt bzw Spam sein Könnte!
Вече нямам достъп до личния си акаунт, където са моите данни и къде са плащанията ми! Вече има 3 подвижни сини точки вижте снимката! Дори ако натисна Flipper Flipp към казиното чрез Casino Guru, едното вече не се препраща !!! Преди не беше така! След това пробвах Google и тогава получих съобщение, че може да се окаже, че съм на сайт на ХАКЕР!? Не знам за какво е цялата работа!? Същото и с AurumPalace Casino! Качването на прикачените файлове не бе успешно
Now I can no longer access my personal account where my details are and where my payments are! There are now 3 movable blue dots see photo! Even if I press Flipper Flipp to the casino via Casino Guru, one is no longer forwarded !!! That was not the case before! Then I tried Google and then I got the message that it may be that I am on a HACKER site !? Don't know what the whole thing is about !? Same with AurumPalace Casino! Uploading the attachments failed
Jetzt komme auch nicht mehr auf mein Persönlichen Konto wo meine Daten Stehen und Auszahlungen! Da sind jetzt 3 Bewegliche Blaue Punkte siehe Foto! Auch wenn ich Über Casino Guru auf Flipper Flipp zum Casino Drücke wird man nicht mehr Weitergeleitet!!! Das war Früher nicht so! Dann Versuchte ich es über Google dann bekam ich die Meldung das es sein kann das ich mich auf einer HACKER Seite befinde!? Weis nicht was das ganze soll!?Das Gleiche auch bei AurumPalace Casino!Das Hochladen der Anhänge ist fehlgeschlagen
В момента и аз нямам достъп до страницата. За мен изглежда, че има някакъв по-голям технически проблем или може да е имало някаква хакерска атака, кой знае. Да изчакаме какво ще стане утре. Опитайте се да бъдете положителни, дори ако шансовете са съмнителни.
At the moment, I can't access the page as well. To me, it seems like the're having some bigger technical problem or there may have been some hacker attack, who knows. Let's wait what happens tomorrow. Try to be positive even if the odds are questionable.
Добре, да, благодаря, нека изчакаме и ще видим! Тогава други играчи също трябва да имат проблема! Сърдечни поздрави!
All right, yes, thank you, let's wait and see! Then other players should have the problem too! Warm greetings!
Alles Klar ja Danke Warten wir mal ab! Müssten dann ja auch andere Spieler das Problem haben! Liebe Grüße!
Още едно нещо по този линк, в което влизам, това е единственото! https://flipperflip.com/de
One more thing over this link I come in that's the only one! https://flipperflip.com/de
Eins noch über diesen Link komm ich Rein das ist der Einzige! https://flipperflip.com/de
Прав си, този работи, но времето за зареждане е ужасно. Все пак мисля, че има някакъв технически проблем. Можете ли да получите достъп до акаунта си?
You're right, this one works, however loading time is terrible. I still think there is some technical issue, though. Can you access your account?
Да, имам достъп до моя акаунт! Но без чат с дни! Също така няма отговори Чрез имейл контакт! Не разбирам защо електронната поща не работи!? Можете също да играете, ако искате! Трудно е да се каже какъв е фонът! Просто се надявам, че все пак ще получа моите 400 евро Поздрави!
Yes, I can access my account! But no chat for days! Also no answers Via e-mail contact! Don't understand why e-mail isn't working !? You can also play if you want! Difficult to say what the background is! I just hope that I still get my 400 euros Greetings!
Ja ich kann auf mein Konto Zugreifen! Doch kein Chat seit Tagen! Auch keine Antworten Über E-mail Kontakt! Verstehe nicht Warum E-mail nicht Funktioniert!? Man kann ja auch Spielen wenn man das Möchte! Schwer zu Sagen was die Hintergründe sind! Hoffe nur das ich meine 400 Euro doch noch Erhalte Liebe Grüße!
Добро утро, дайте малко време на екипа за оплаквания, моля. Добре, че акаунтът ви все още е достъпен. Опитайте се да не загубите печалбите си междувременно...
Good morning, give complaints team some time, please. It's good your account is still accessible. Try not to loose your winnings in the meantime...
Добро утро! Не, определено няма да го направя! Току-що проверих отново, без чат, както казах с дни! Вчера пробвах само игра в демо режим, за да видя дали всичко работи и да, прави!
Good Morning! No, I will definitely not do that! Just checked again, no chat as I said for days! I only tried a game in demo mode yesterday to see if everything works and yes it does!
Guten Morgen! Nein das werde ich auf keinen Fall machen! Habe Gerade nochmal Nachgesehen kein Chat wie Gesagt seit Tagen schon! Ich habe ein Spiel nur im Demo Modus Gestern Versucht um zu Sehen ob da Alles Läuft und ja das Tut es!
Добро утро. Проверих flipperflip casino и както вече беше написано, чатът липсва и само една използваема връзка за свързване с казиното: https://flipperflip.com/de
Ще проверя слотове дали всичко е наред
Good morning. I checked flipperflip casino and as was already wrotten, chat is missing and only one useable link for connect to casino : https://flipperflip.com/de
I will check slots if there everything ok
За информация до сега всичко е както преди! Няма чат Няма отговори от поддръжката! Надявам се на моите 400 евро печалба! Сърдечни поздрави!
For information until now everything is the same as before! No chat No answers from support! I hope for my 400 euro profit! Warm greetings!
Zur Info bis Jetzt ist Alles beim Alten! Kein Chat Keine Antworten vom Support! Ich Hoffe auf meine 400 Euro Gewinn! Liebe Grüße!
Добро утро. Да видим как ще се справят с жалбата. Разбирам, че е болезнено чакане, но в момента не може да се избегне.
Good morning. Let's see how they deal with the complaint. I can understand it's painful waiting, but at the moment it can't be avoided.
Здравейте, регистрирах се отново в казиното! След това Stand Error и след това Изведнъж В момента нямате неизплатени транзакции за изплащане! А по-горе виж снимката 400 евро! Вчера в чакащи тегления все още беше 400 евро! ???? Вижте снимка 29.11.2021 г.!
Hello, I checked into the casino again! Then Stand Error and then Suddenly You currently have no outstanding payout transactions! And above see photo euro 400! Yesterday at Pending Withdrawals it was still 400 euros! ???? See photo 11/29/2021!
Hallo Ich habe Nochmal ins Casino Gesehen! Dann Stand Error und dann Plötzlich Derzeit haben Sie keine ausstehenden Auszahlungstransaktionen! Und Oberhalb siehe Foto euro 400! Gestern Stand bei Pending Withdrawals noch 400 Euro!???? Siehe Foto 29.11.2021!
Здравейте, моля, споделете това и с екипа за оплаквания. Да се надяваме, че казиното ще комуникира с нас.
Hello, please share this with the complaint team as well. Let's hope the casino will communicate with us.
Това наистина изглежда странно. Както и да е, по-добре е да го публикувате направо в жалбата, както Радка спомена по-рано. Би било чудесно да разберем защо чакащото изтегляне изчезна.
That looks really strange indeed. Anyway, it's better to post it straight into the complaint as Radka mentioned earlier. It would be great to know why the pending withdrawal disappeared.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.