преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FizzSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал публично да обсъдя измамата на това казино.
Спечелих малка сума - 300 000 рубли. След много депозити.
Казиното поиска проверка.
Права-паспорт
Селфи с паспорт
Селфи с паспорт + подпис + дата + име на сайта.
След успешно преминаване на теста.
Кандидатствах за изплащане, освен факта, че е ужасно неудобно, тъй като 1 транзакция отива за 25 000 рубли и трябваше да създам куп от тях.
Проверих в казиното за информация дали мога да получа печалбите си веднага. И според лимитите на казиното ми потвърдиха, че парите ми ще дойдат при мен в близко бъдеще.
На сутринта от 300 000 рубли получих 50 000.
Свързах се с поддръжката.
Но те отказаха да ми платят, като се позоваха на факта, че финансовият отдел, въпреки правилата, произволно ми определи дневен лимит. И всеки ден ще ми пращат по малко, колкото намерят за добре. Поисках план за плащане и ми отказаха.
Мисля, че казиното не заслужава висока оценка на проекта.
Този факт е факт на измама срещу играчите.
В резултат на това анулирах част от плащанията и блокирах сметката за 5 години. Имам екранни снимки.
I would like to publicly discuss the deception of this casino.
I won a small amount - 300,000 rubles. After many deposits.
The casino requested verification.
Rights-passport
Selfie with a passport
Selfie with passport + signature + date + site name.
After successfully passing the test.
I applied for a payout, besides the fact that it is terribly inconvenient, since 1 transaction goes for 25,000 rubles and I had to create a bunch of them.
I checked with the casino for information on whether I can receive my winnings immediately. And according to the limits of the casino, they confirmed to me that my money will come to me in the near future.
In the morning, out of 300,000 rubles, I received 50,000.
I contacted support.
But they refused to pay me, citing the fact that the financial department, despite the rules, arbitrarily set a daily limit for me. And every day they will send me a little, as much as they see fit. I asked for a payment plan and was denied.
I think that the casino does not deserve a high rating on the project.
This fact is a fact of fraud against the players.
As a result, I canceled part of the payments and blocked the account for 5 years. I have screenshots.
Хотелось бы публично обсудить обман данного казино.
Я выиграл небольшую сумму - 300 000 рублей. После множества депозитов.
Казино запросило верификацию.
Права-паспорт
Селфи с паспортом
Селфи с паспортом + подпись + дата + название сайта.
После успешного прохождения проверки.
Я подал заявки на выплату, помимо того что это ужасно не удобно так как 1 транзакция идет на 25000 рублей и их пришлось создавать кучу.
Я уточнил в казино информацию, могу ли я получить свой выигрыш сразу. И согласно лимитов казино мне подтвердили что в ближайшее время мне придут мои деньги.
Под утро из 300 000 рублей мне пришло 50 000.
Я обратился в поддержку.
Но мне в выплате отказале, сославшись на то что финансовый отдел невзирая на правила самовольно установил мне дневной лимит. И каждый день мне будут высылать понемногу , столько сколько сами посчитают нужным. Я попросил график выплат и мне отказали.
Считаю что казино не заслуживает высокий рейтинг на проекте.
Этот факт является фактом мошенничества в отношение игроков.
В итоге я отменил часть выплат и заблокировал аккаунт на 5 лет. Скриншоты у меня имеются.
Здрасти.
Честито - ако може!
Според прегледа на казиното открихме само €10k месечен лимит, така че бих казал, че печалбите ви трябва да бъдат изплатени в рамките на разумен период. Намерих за доста разочароващо, че казиното реши да постави специални ограничения за вас. Можете ли да ми напомните колко високи лимити са посочени в правилата?
Защото трябва да има доста основателна причина за такова решение.
Сигурни ли сте, че блокирането на акаунта беше добро решение, искам да кажа, че получаването на парите трябва да бъде основен приоритет.
Жалко, че сте пропуснали възможността да подадете жалба, не мислите ли? 🤔
Hi there.
Congratulations - if I may!
According to the casino review, we've found only €10k monthly limit, so I'd say your winnings should be paid within a reasonable period. I found it quite frustrating the casino decided to set special limits for you. Can you remind me how high limits are stated in the rules?
Because there should be a pretty good reason for such a decision.
Are you sure blocking the account was a good call, I mean, getting the money should be a top priority.
It's a pity you've missed the opportunity to submit a complaint, don't you think? 🤔
Здравейте, казиното има ли бонус, но не е достъпен за вас или защо казвате, че лъже? Можете ли да го обясните по някакъв начин?
Hello, does the casino have a bonus but it is not available to you or why do you say it is lying ? Can you explain it somehow ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.