преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FastBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вече повече от 3 седмици чакам теглене на 150 000 SEK. Въпреки че съм проверен играч, казиното продължава да ме уверява, че парите ще бъдат изпратени скоро, но забавянето продължава. Изключих проблеми с KYC, тъй като съм напълно проверен.
По-притеснителното е, че това изглежда е част от по-голям проблем с казината, регулирани от Spelinspektionen. Изглежда, че някои задържат тегления, а други използват KYC неподходящо, което засяга играчи, които през повечето време залагат печалбите си, докато чакат тегленията, които никога не идват.
Сериозно обмислям да прекратя дейностите си по онлайн игри поради тези проблеми. Някой друг срещал ли е подобни проблеми с одобрени от Spelinspektionen казина (особено тези, базирани в Малта)?
Всеки съвет относно това как да ескалирам този въпрос или как да подходя към ситуацията, ще бъде високо оценен
I have been waiting for a withdrawal of 150,000 SEK for more than 3 weeks now. Despite being a verified player, the casino keeps giving me assurances that the money will be sent soon, but the delay persists. I've ruled out KYC issues, as I am fully verified.
What's more troubling is that this seems to be part of a larger problem with Spelinspektionen-regulated casinos. It appears that some are holding withdrawals and some are using KYC inappropriately, affecting players who most of the time gamble away their winning while waiting for the withdrawals which never come.
I'm seriously considering discontinuing my online gaming activities due to these issues. Has anyone else faced similar problems with Spelinspektionen approved casinos (especially those based in Malta)?
Any advice on how to escalate this matter or approach the situation would be greatly appreciated
Здравейте, позволете ми да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни да платят на играч и тъй като казахте, че отнема повече от това време, добре е, че сте подали жалба . Казиното каза ли ви също защо са минали повече от 3 седмици? Имали ли сте успешни тегления в това казино? Питам дали този проблем се е случвал няколко пъти или само за първи път. Играхте ли с бонуса?
Въпреки това, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и аз твърдо вярвам, че всичко ще бъде решено и ще получите парите си. Ако откриете някаква нова информация за вашето оттегляне, не се колебайте да ни уведомите.
Hi, let me start by saying that we give casinos 14 days to pay a player and since you said it's taking longer than that, it's a good thing you filed a complaint. Did the casino also tell you why it's been more than 3 weeks ? Have you had any successful withdrawals at this casino ? I am asking if this problem has happened several times or just the first time. Did you play with the bonus ?
However, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that everything will be solved and you will get your money. If you find out any new information about your withdrawal, don't hesitate to let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.