НачалоФорумКазинаFastBet Casino - обща дискусия

FastBet Casino - обща дискусия

 от Maximum2030
|
1 658 преглеждания 6 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FastBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Вече повече от 3 седмици чакам теглене на 150 000 SEK. Въпреки че съм проверен играч, казиното продължава да ме уверява, че парите ще бъдат изпратени скоро, но забавянето продължава. Изключих проблеми с KYC, тъй като съм напълно проверен.

По-притеснителното е, че това изглежда е част от по-голям проблем с казината, регулирани от Spelinspektionen. Изглежда, че някои задържат тегления, а други използват KYC неподходящо, което засяга играчи, които през повечето време залагат печалбите си, докато чакат тегленията, които никога не идват.

Сериозно обмислям да прекратя дейностите си по онлайн игри поради тези проблеми. Някой друг срещал ли е подобни проблеми с одобрени от Spelinspektionen казина (особено тези, базирани в Малта)?

Всеки съвет относно това как да ескалирам този въпрос или как да подходя към ситуацията, ще бъде високо оценен


Автоматичен превод:
Maximum2030

Здравейте, позволете ми да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни да платят на играч и тъй като казахте, че отнема повече от това време, добре е, че сте подали жалба . Казиното каза ли ви също защо са минали повече от 3 седмици? Имали ли сте успешни тегления в това казино? Питам дали този проблем се е случвал няколко пъти или само за първи път. Играхте ли с бонуса?

Въпреки това, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и аз твърдо вярвам, че всичко ще бъде решено и ще получите парите си. Ако откриете някаква нова информация за вашето оттегляне, не се колебайте да ни уведомите.

Edited
Автоматичен превод:

Разказвам ви за моя опит от игра в проекта. След като направих депозит, получих бонус за добре дошли. Няколко пъти добре игра и искаше да тегли монети. Изправен пред известни затруднения в моя личен кабинет, очевидно имаше проблеми с интернет и всичко се премести. Поддръжката отговори, но бих искал по-бързо. Иначе проблеми няма. Кой има опит?

Автоматичен превод:
Martin.Klay

И така, как бихте оценили казиното в крайна сметка?

Какво ще кажете за писане на потребителски преглед?Ето връзката за вас, където можете да го направите.

Автоматичен превод:
Martin.Klay

Играя на няколко и имам много за сравнение. Въпросът за поддръжката винаги е актуален, независимо кога може да срещнете проблем. На този проект играя дълго време, но това не е основното за мен, само когато съм близо до компютъра. От телефона се върти на друг проект.

Автоматичен превод:
Farta

Какви проблеми решихте с поддръжката? Можете ли да дадете пример?🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини