преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fancy Reels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Дозирайте каквото и да е какво мога да направя, за да извадя парите си, които спечелих. Питам какво мога да изпратя лична карта защо, защото нямам лична карта със снимка и всичко казано е само паспорт или шофьорска книжка. И моите победители бяха £900 и сега затвориха акаунта ми, така че дори не мога да вляза, защото наистина не съм доволен от това Дори банковата ми карта и банковото извлечение бяха отхвърлени за нещо.
Dose any1 know wot I can do about getting my money out that I won.I ask wot I could sent ID whys because I don't have any photo ID and all the said is passport or driving licence only.And my winners was £900 and now they have closed my account down so I can't even login because am really not happy about this Even my bank card and bank statement were both rejected for something.
здравейте Радваме се, че ни намерихте!
Считам, че за да отговоря на въпроса ви, е жизненоважно да разберете ситуацията като цялостен контекст на събитията, довели до невъзможността ви да се оттеглите.
За мен изглежда KYC не е минал много добре, така че предполагам, че акаунтът ви е бил затворен и тегленето отхвърлено поради неуспешната проверка. така ли Въз основа на информацията от наскоро подадената ви жалба, бих казал също, че нямате много документи, които бихте могли да покажете на казиното като алтернатива. Във всеки случай вече сте намерили най-доброто решение — оплакването .
Сега се съсредоточете върху всеки от неговите етапи, за да помогнете на екипа да разкрие проблема. Това ще бъде най-належащият въпрос за следващите дни.
Може би имате идея защо вашите банкови извлечения са били отхвърлени? Не съм много сигурен, честно казано.
Hi there. Glad you found us!
I believe that in order to answer your question, it is vital to understand the situation as a whole context of the events that resulted in your unability to withdraw.
To me, it seems the KYC did not go pretty well, so I'm assumming your account was closed and withdrawal rejected due to the failed verification. Is that so? Based on the information from your recently submitted complaint, I would also say you have not many documents you could show to the casino as an alternative. In any case, you already found the best solution—the complaint.
Now focus on each of its stages to help the Team uncover the problem. This will be the most pressing matter for the days to come.
Perhaps you have an idea why your bank statements were rejected? I'm not very sure, to be honest.
Не знам защо банковото извлечение беше отхвърлено, защото изпратих доказателство за адрес, както и снимка на банкова карта. И акаунтът ми не беше затворен, а беше блокиран. И те ме искат за документ за самоличност със снимка, но не получих такъв. Ето защо Свързах се с екипа за поддръжка, но всичко се казва в шофьорска книжка или паспорт. Което нямам всичко, което мога да изпратя, но те казват, че е отхвърлено. Банковото извлечение може да докаже адреса ми, както и номера на сметката ми, за да докаже, че съвпада с картата, за да депозирам сметката си.
I don't not why the bank statement was rejected because it proof of address aswell as bank card photo i sent.And my account not been closed its been blocked.And I they ask me for photo ID and I not got any.Thats why I got in contact the support team but all the say is driving licence or passport. Which I don't have everything eles I can send but they say it been rejected.The bank statement can prove my address aswell as my account number to prove it matches the card to deposit my account.
Уверете се, че банковото извлечение е в правилния формат и с добро качество. Това са най-честите причини за отказ. Обикновено се приема PDF формат.
Нямате ли лична карта? Не е ли това, което биха приели? 🤔
Make sure that the bank statement is in the right format and of good quality. These are the most common reasons for rejection. Usually the PDF format is accepted.
Don't you have an ID? Isn't it what they would accept? 🤔
Е, не ти ли казаха, че банковото извлечение трябва да е в pdf формат?
Освен това вярвам, че никога не съм попадал в такава ситуация, честно казано, че човек няма да има лична карта със снимката си. 🤔
Да те попитам тогава как се удостоверяваш въобще? Ако нямате нищо против, разбира се.
So, didn't they tell you that the bank statement needs to be in pdf format?
Also, I believe that I never come across this kind of situation, to tell you the truth, that a person wouldn't have any kind of ID with their photo on it. 🤔
May I ask you then how you verify yourself in general? If you don't mind, of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.