ФорумКазинаФалшива реклама на казина (wishcasino.io)

Фалшива реклама на казина (wishcasino.io)

преди 1 месец от Bufalo42
|
601 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Здравейте, хора. Просто решите да разкриете ситуация, която се случва често в казината онлайн. Мисля, че редовните играчи вече преминават през тази ситуация и не виждам никакви разпоредби за това. Случи ми се отново, реших да опитам ново казино (wishcasino.io) и преди да започна да играя, погледнах T&C, преди да играя, и видях, че тегленията се обработват за 24 часа, а проверка и за 24 часа.

И така, направих 2 малки депозита, играх много време и накрая достигнах баланс от 2000 евро (лимит за деня) и поисках теглене.

Преди това теглене изпратих документите си и в сайта в личната ми страница пишеше verified.

След един ден нищо.

Агентът за чат на живо каза, че всичко е наред и казиното прави залагане.

След още един ден проверката ми изпрати имейл, за да предоставя повече документи за допълнителна проверка (след 48 часа от моята заявка за теглене и проверка на акаунта).

Изпрати имейл за моментите на проверка след предоставяне на исканите документи, питайки дали всичко е наред и нищо.

24 часа по-късно, без отговор на предишния ми имейл, нямах имейл, който да ми казва, че документите ми не са одобрени, виждам само когато отидох в акаунта си в казиното и видях отказаните документи.

Изпратих още веднъж по имейл и качих в казиното новите документи и изпратих друг имейл с молба да проверя дали новите ми документи са наред, но все още няма отговор.

4 дни и нищо.

С всички тези забавяния и бюрокрация, 24-часовото време за обработка, което казиното рекламира в уеб страницата си, е напълно невярно и води играчите към фалшиво доверие в казиното и с всички причини и лицензи, които казиното може да има, ако е надеждни или не, за играчите това, което е най-важното нещо в казината, особено в слотовете, е игрите да вървят гладко, добър избор на доставчици, приличен rtp, бързи депозити, бърза проверка и бързи изплащания и мисля, че това трябва бъдете в този ред.

Оценката на това казино е грешна, мисля, че може да има надежден лиценз и е безопасно, но когато същото показва фалшиви реклами относно времето за обработка, не отговаряйте на имейлите за легитимен въпрос, прекъсването е собствено T&C, съжалявам, но това казино е надценено.

Не ми харесва и не искам да играя в казина, които забавят проверките и тегленията, тъй като други казина, също регулирани с лицензи и подобни T&C, обработват тегленията за 24 часа. Други казват, че отнема до 72 часа и за това време обработват всичко.

Може да има забавяне от един ден от обичайното време за обработка, това е добре, но 4 дни трябва да е стратегия от казиното, за да избегна изплащането на печалбите си с няколко депозита.

Още веднъж, казината с фалшиви реклами и неуспехи на T&C не трябва да имат добър рейтинг.

Това е моето честно мнение.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не подадох молба за оплакване тук, защото трябва да изчакам 14 дни, но тази ситуация предизвиква безпокойство у играчите и не е добра поради здравословни причини, само редовният играч знае какво е това.

Автоматичен превод:
Bufalo42
преди 1 месец

Съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация и сте прави, че даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, преди да се намесим. Мога да разбера мнението ви тук, но въпросът ми е дали поддръжката наистина ви е обяснила защо са отказали документите ви? Може би беше в грешен формат или не беше ясен за четене? Имаш ли някакво обяснение? Ако се случи нещо подобно, разбираемо е, че тегленето не може да стане за 24 часа. Надявам се, че разбирате това. Така че в този случай не бих казал, че казиното има грешна реклама на сайта си, както казахте, или че това би било причина да понижат индекса си за безопасност.

Моля, уведомете ни, когато разберете каква е действителната причина за забавянето и не се колебайте да се свържете с нас, когато имате нужда от нашата помощ. Ние ще бъдем тук и ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо, когато сте изпратили заявка за верификация на акаунта, всички документи са одобрени и виждате статуса си като verified, не трябва да правите допълнителна верификация.

Имам 3 опита в 3 казина за 20 години, че играя в онлайн казина, че трябва да чакам повече от 2 седмици за проверка и, по съвпадение, току-що направих няколко малки депозита и имам много добри печалби.

След 20 години научавам, че трябва да прочета T&C на казината, преди да започна да играя, за да избегна лоши изненади.

В последния беше много ясно, че тегленията се обработват за 24 часа с верифицирани акаунти.

Но казиното решава да поиска допълнителна проверка и това винаги се случва, когато депозирам малка сума.

Познавам няколко казина, лицензирани и регулирани и те обработват проверката и тегленията за 24 часа, други казват, че отнема 48 или дори 72 часа, в зависимост от метода на плащане.

Но последният, който играх, насърчава бързата проверка и бързите тегления в уебсайта, а това е голяма лъжа.

Ако дадено казино поиска допълнителна проверка, трябва да даде приоритет на тези допълнителни проверки и да не отлага.

Или ако искат допълнителна проверка, поискайте всички необходими документи, а не един на ден.

Този тип казина в момента трябва да променят процеса на ускоряване на тези проблеми, тъй като те са огромен брой казина, които много бързо обработват проверката и по мое честно мнение законодателството от сайтовете за хазарт, не трябва да приема никакъв депозит преди проверката на титуляра на сметката. Мога да уверя 200%, че всички проверки във всички тези казина бяха завършени за кратък период от време.

Но всеки знае, че някои казина, лицензирани и регулирани, използват тактиката за забавяне на плащанията, защото знаят, че някои клиенти ще загубят търпението си и ще похарчат или отменят всички печалби.

И така, както се чувствам за моята ситуация, имам идеята, че е стратегия и никой няма достойни аргументи, за да ме убеди в обратното.




Автоматичен превод:
Bufalo42
преди 1 месец

Всъщност е доста обичайно нещо в онлайн казината да се прави допълнителна проверка, когато казиното трябва да провери още документи или да погледне играта, да речем. Особено когато става въпрос за някакви по-големи суми, те често правят тези проверки. Разбира се, тук не съм на страната на казиното, но мога да разбера, че понякога може да отнеме повече време, за да се премине през този вид процес, защото има различни области, които трябва да разгледат и понякога забавянето може да бъде на сайта на доставчиците на игри, например. И разбира се, всеки случай е различен, така че са необходими и различни документи и следователно, както предполагам, не може да има ред да се изискват документите наведнъж. Поне аз го виждам така от моя гледна точка.🤷‍♀️

Наистина няма да ми хареса фактът, че казиното се опитва да забави този процес нарочно, както казахте, и се опитва да накара играча да загуби парите, разбира се.

Видях, че успешно сте изпратили жалбата и нашият екип ще разгледа какво може да се направи тук. Надяваме се, че ще успеят да оправят всичко и този случай да бъде разрешен.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини