ФорумКазинаFairspin злоупотребяващ и незаконен

Fairspin злоупотребяващ и незаконен

преди 2 години от Tamera
|
4267 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте,


Така че аз съм играч на това казино от няколко месеца. Вчера направих няколко депозита и някои не бяха завършени.

Но тази сутрин банковата ми сметка показва тези транзакции (в процес на Fairspin) като завършени.

Затова се свързвам с тях и им изпращам екранна снимка на банковата си сметка.

Искат PDF файл... Казах им, че се изпраща 1 път на месец по банка.

След това им казах, че не мога да завърша процеса на KYC, тъй като моята страна не е в списъка за проверка на документи.

Казаха ми, че не е проблем, че мога да депозирам, но тегля по-малко от моя депозит !!!


Така че това означава, че мога да загубя пари, но не и да спечеля...


Изпращам им екранна снимка на чата, когато ги ПИТАМ, когато открих акаунт, дали хора от Франция и Белгия могат да играят, и те никога не ми казаха, че не мога да изтегля по-малко от депозита.


Моля ги да възстановят всичките ми пари, тъй като не спазват договора между играч и казино.


Те нямат и нямат нищо против да практикуват незаконни условия.


Те имат компания в Нидерландия и аз ще подам жалба в полицията и жалба в ЕС срещу тях (CEG няма да направи нищо)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Обикновено, ако дадено онлайн казино няма права да бъде в държава, вие не трябва да имате достъп за регистрация. Трябва да се свържете с някой с опит в този домейн.

Късмет!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Обикновено, ако дадено онлайн казино няма права да бъде в държава, вие не трябва да имате достъп за регистрация. Трябва да се свържете с някой с опит в този домейн.

Късмет!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, но проблемът е, че преди да направя първия си депозит ги питам и те никога не ме информират за такива неща и не ми казват, че ще ми платят по-малко от моя депозит.


Изпращам молба до адвокат, когото познавам в Кюрасао за това

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Така че аз съм играч на това казино от няколко месеца. Вчера направих няколко депозита и някои не бяха завършени.

Но тази сутрин банковата ми сметка показва тези транзакции (в процес на Fairspin) като завършени.

Затова се свързвам с тях и им изпращам екранна снимка на банковата си сметка.

Искат PDF файл... Казах им, че се изпраща 1 път на месец по банка.

След това им казах, че не мога да завърша процеса на KYC, тъй като моята страна не е в списъка за проверка на документи.

Казаха ми, че не е проблем, че мога да депозирам, но тегля по-малко от моя депозит !!!


Така че това означава, че мога да загубя пари, но не и да спечеля...


Изпращам им екранна снимка на чата, когато ги ПИТАМ, когато открих акаунт, дали хора от Франция и Белгия могат да играят, и те никога не ми казаха, че не мога да изтегля по-малко от депозита.


Моля ги да възстановят всичките ми пари, тъй като не спазват договора между играч и казино.


Те нямат и нямат нищо против да практикуват незаконни условия.


Те имат компания в Нидерландия и аз ще подам жалба в полицията и жалба в ЕС срещу тях (CEG няма да направи нищо)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Тамера,

Трябва да кажа, че и на мен не ми харесва идеята, че играчът може да тегли по-малко от депозираното преди това.

Бих искал обаче да се съсредоточа върху вашата регистрация, тъй като предоставяме информация, че на играчи от Франция не е разрешено да играят в това казино и VPN също не е разрешено . Така че сега се чудя:

Коя държава посочихте във формуляра за регистрация, моля?

Можете ли да предоставите екранни снимки или други документи, които потвърждават, че сте получили разрешение да играете, въпреки че сте от Франция?

Бих искал да получа представа как казиното налага правилото на ограничените държави на практика.

Вярвам, че вече знаете, че можете да подадете жалбата , така че предполагам, че нямате интерес да го правите, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,

Тъй като „приятел" от discord от Белгия ги пита за игра, аз решавам да се свържа с тях, за да ги попитам, преди да направя депозит. И те ме информират, че мога да играя и проверяват законодателството на моята страна за това. Така че депозирам и играя, дори моля за отлагане за теглене.

Преди повече от седмица имах проблеми с депозита, някои бяха отбелязани като „в процес" и никога не бяха кредитирани, така че го направих отново, с изключение на това, че на следващия ден бях дълг от сметката си !! (когато им казах сумата и реда той каза, че е кредитиран, което не е възможно)

Така че им изпратих доказателство в чата и ги помолих да възстановят сумата. Питам ги за KYC, тъй като не можах да проверя самоличността си, защото френският ми паспорт не се приема.


Отговарят ми, че като французин мога да тегля по-малко от моя депозит!

Казах им, че това не е смисълът на казиното и че не може да бъде законно... И поискайте от тях пълно възстановяване, тъй като те не спазват условията на казината.

След това им казах за правни действия, които мога да предприема срещу тях, и те ми отговориха да ме накарат да депозирам повече и да спрат всичко (екран fairspin 19)

Така че им оставих цяла седмица да възстановят депозита, който не работи, и да върнат част от моя депозит, но нищо не беше направено!

file

filefilefilefile

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравей Тамера.

Определено трябва да изпратите жалбата, просто щракнете/докоснете тази връзка:

https://casino.guru/complaints

Споделете всички тези екранни снимки и свързани комуникации чрез вашата жалба и копирайте и поставете предишните си публикации - трябва да е достатъчно.

Ако мога да те посъветвам малко, просто си намери прилично казино, което приема играчи от Франция и си спести подобна бъркотия.

Какво мислиш за това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мисля, че си прав... но най-доброто за мен е да спра... Видях онлайн, че не съм сама.. Те наистина си мислят, че могат да правят каквото си поискат..


@radka Каква опция да избера, тъй като имам 2 проблема: 1 моите депозити и 2 техните незаконни условия (и неспазване на KYC)? Благодаря ти

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравей Тамера,

Вече ви посъветвах да подадете жалбата чрез нашия център за разрешаване на проблеми.

Моля, щракнете/докоснете тази връзка:

https://casino.guru/complaints

Ние ще се опитаме да ви помогнем. За правни въпроси трябва да се свържете с лицензиращия орган, но нека първо започнем с жалбата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте....получихте ли допълнителен отговор от Тамера???? Изглежда много странно, че тя толкова не желае да подаде жалба в казино гуру !!!!!!!

Автоматичен превод:
Honestgambler
преди 2 години

Здравейте,

Не го направих, дори Ник чака жалбата да бъде актуализирана .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че си прав... но най-доброто за мен е да спра... Видях онлайн, че не съм сама.. Те наистина си мислят, че могат да правят каквото си поискат..


@radka Каква опция да избера, тъй като имам 2 проблема: 1 моите депозити и 2 техните незаконни условия (и неспазване на KYC)? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Tamera, любезно актуализирайте жалбата си , моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Толкова съжалявам, че трябваше да се справя с наистина лош семеен проблем...


Може ли жалбата ми да бъде отворена отново?


Благодаря

Автоматичен превод:
Honestgambler
преди 2 години

Човече, можете да видите екранната ми снимка, имам всички доказателства за това и за съжаление не съм единственият. Можете да проверявате онлайн хора със същите проблеми като на trustpilot.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Толкова съжалявам, че трябваше да се справя с наистина лош семеен проблем...


Може ли жалбата ми да бъде отворена отново?


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам за проблемите ви. Сега по-добре ли е?

Относно жалбата , любезно информирайте Ник: nikolas.b@casino.guru

Той ви помоли да предоставите цялата необходима информация, за да можете да му изпратите всичко, което имате, и да поискате жалбата да бъде отворена отново. 🙂


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам за проблемите ви. Сега по-добре ли е?

Относно жалбата , любезно информирайте Ник: nikolas.b@casino.guru

Той ви помоли да предоставите цялата необходима информация, за да можете да му изпратите всичко, което имате, и да поискате жалбата да бъде отворена отново. 🙂


Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление не почина...


Благодаря ти Радка, ще се свържа с него с всички скрийншоти. Благодаря

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Много съжалявам за загубата ви!

Бъди силен. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 години

Загубено какво????

Автоматичен превод:
преди 1 година

За хората, които се интересуват от моя случай, можете да гледате жалбата ми и да отговорите от казиното.

Тези хора дори не знаят как да лъжат...


Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина се питам как Casino Guru приема оплакване... Защото уау...


Това казино не е наред, предоставих доказателство за екранна снимка и това казино предоставя фалшиво твърдение (успях да отговоря на него) и сега те излагат нови неща, за да не възстановят никога парите ми...



Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Здравейте,

Прочетох жалбата и основното е ясно, позволете ми да цитирам:

„Достъпът от френски IP адрес е блокиран сега, но блокиран ли е, когато играчът се е регистрирал? Играчът заявява, че не е, в който случай играчът би бил оправдан да поиска изплащане на своите печалби. Моля, предоставете по-конкретна информация и изяснете точно какво се е случило."


Като последно резюме бих искал да цитирам това:

Досега няма доказателства, които ясно да подкрепят твърденията на която и да е от страните с някаква степен на сигурност . Поради тази причина поисках от казиното да предостави допълнителна информация.


Ние сме съгласни, че на играчите не трябва да се позволява да се регистрират от ограничени държави и вярваме, че ако го направят и им е разрешено да депозират и играят, трябва да им бъдат изплатени и печалбите.


Не е приемливо обаче играч да заобикаля ограниченията за достъп, като използва VPN, и затова поисках пълни подробности за вашата регистрация от казиното.


Изглежда, че подходът на казиното за предотвратяване на регистрацията на играчи от ограничени държави може да бъде приложен по-добре и по-директен отговор на въпроса ви от поддръжката вероятно би могъл да предотврати този проблем, преди да ескалира."


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини