преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Eternal Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвали ли сте да се свържете с поддръжката на казиното по този въпрос, може би? Продължава ли още?
Have you tried to contact the support of the casino regarding this issue, perhaps? Is it still ongoing?
Изиграх моите 40 x успях да изтегля 48. добре, опитах. Имах нужда от tobdonthisband, за да се оттегля, така че го направих. Седмица по-късно казаха, че трябва да им изпратя пари. След като бях проверен, те казаха това. Излишно е да казвам, че никога не съм получавал и стотинка от 48-те долара. Дори се опитах да депозирам 10-те и биткойните взеха такса, след което те не приемаха моите 53 цента, но не и десет. Така че не препоръчвам тази платформа. Играя по цял ден всеки ден и смятам, че тази ме измами, така че не трябваше да ми плащат само 40 долара
I played out my 40 x I was able to withdraw 48.well I tried . I needed tobdonthisband that to withdraw so I did. A week later they said I needed to send them money . After I was all verified then they say that. Needless to say I never received a dime of the 48 dollars. I even tried to deposit the 10 and the bitcoin took a fee then they would not accept my 53 cents short of ten . So I don't recommend this platform .I play all day every day and this one I feel scammed me so they didn't have to pay me a mere 40 bucks
След като прочетох рецензиите, виждам, че са направили това на много хора .. НЕ ПРЕПОРЪЧВАЙТЕ ТОВА КАЗИНО, ТЕ НЕ БИХА ИЗПЛАТИЛИ 40 ДОЛАРА ID МРАЗЯ ДА СПЕЧЕЛЯТ 400 И ДА ГИ ВИЖДАТ ДА НЕ ИЗПЛАЩАТ
After reading the reviews I see that they have done this to many people .. DONT RECOMMEND THIS CASINO THEY WOULDNT PAY OUT 40 BUCKS ID HATE TO WIN 400 AND SEE EM NOT PAYOUT
Здравейте, ще се опитам някак да обобщя ситуацията, ако съм разбрал правилно. Играли ли сте с бонус, който сте успели да завършите и след това сте направили теглене, но не е преминало и не сте получили парите, да? Също така забелязах, че трябваше да депозирате пари, което беше депозит за проверка?
Защо казиното не иска да ви плати парите?
Моля, сложете ме повече на снимката.
Hi, I'll try to somehow summarize the situation if I have understood correctly. Did you play with a bonus that you managed to complete and then you made a withdrawal but it didn't go through and you didn't get the money, yes ? I also noticed that you had to deposit money which was a verification deposit ?
Why doesn't the casino want to pay you the money ?
Please put me more in the picture.
Трудно е да се справяш с тези момчета, изпратих потвърждението си около 20 пъти и след всичко това те казват, че първо трябва да направя депозит
These guys are a pain to deal with, I submitted my verification like 20 times and after all that they say I need to make a deposit first
Обясниха ли нещо повече? Не е необичайно да направите депозит за проверка и той винаги трябва да бъде някаква минимална сума. В този случай 10 долара е добре, мога да кажа.
Успяхте ли да се верифицирате?
Did they explain anything more? It is not unusual to make a verification deposit, and it should always be some minimum amount. In this case, $10 is ok, I can say.
Have you managed to get verified?
Да, успях да се потвърдя, предполагам, че са наред, отне ми цял ден, но поне ме провериха за един ден, а не както на други отнема 3 дни само за да получат отговор
Yes I managed to get verified they are alright I guess, took me all day but least they verified me in one day not like other’s taking 3 days just to get a reply
Това е страхотно, благодаря ви за актуализацията.
Ще продължиш ли да играеш там сега?
That is great, thank you for the update.
Are you going to continue playing there now?
И аз се надявам, че няма да има проблеми с тегленията в бъдеще.
Освен това, ако се интересувате, ето връзката , където можете да напишете отзива си за това казино. Знам, че другите ще го оценят, както и ние.
I hope so as well, that there won't be any problem with withdrawals in the future.
Also, if you're interested, here's the link where you can write your review about this casino. I know others will appreciate it, as do we.
ИЗБЯГВАЙТЕ това казино!
Спомнете си поговорката, ако нещо е прекалено хубаво, за да е истина..
Изключително дълго време за изчакване.
Не може да се потвърди имейл в клиента,
Груби работници.
Дори не съм сигурен, че това е законно.
Спестих ви малко време и може би пари.
Поздрави /Джими
AVOID this casino!
Remember the saying if something is to good to be true..
Extremely long waiting times.
Cant verify email in client,
Rude workers.
Not even sure this is legal.
I saved you some time and pherhaps money.
Regards /Jimmy
здрасти
Изглежда очевидно, че сте се сблъскали с някои проблеми в това казино. Може би ще има по-добро „въздействие" върху читателите, ако се случи да ни разкажете цялата история.
Не е необходимо, но от моя опит подобни предупреждения без познаване на контекста не са толкова ефективни.
Hi!
It appears obvious you have faced some issues in this casino. Perhaps it would have a better "impact" on the readers if you happened to tell us the whole story.
It's not neccessary, but from my experiences, such warnings without knowing the context are not that efficient.
Някой друг имал ли е това: Направих депозит в Eternal slots и открих, че прогресивните игри, които играя често, не работят. Сега, когато направите чист депозит, всички игри трябва да са достъпни и ако не, очаквам играчите да бъдат уведомени.
Струва ми се, че това е нечестна практика. прав ли съм И това основание ли е да поискам обратно депозита си? Както виждам, това ограничава възможните ми печалби от споменатите игри.
Мога да добавя, че това се случи и в казиното на г-н О.
Всяка обратна връзка ще бъде високо оценена.
Has anyone else experienced this: I made a deposit at Eternal slots and discovered that the progressive games, which I play frequently, are not working. Now when you make a clean deposit all games should be available and if not, I would expect the players would be made aware.
Seems to me this is unfair practice. Am I right? And is this grounds to request my deposit back? As I see it, this is limiting my possible winnings from said games.
I might add, this also happened at Mr. O casino.
Any feedback would be greatly appreciated.
Здравейте, попитахте ли казиното защо тези игри не са налични? Никой от тях не работи независимо от кой доставчик е?
Що се отнася до депозита, не мисля, че това е причината за възстановяването, но вярвам, че ще можете да го изтеглите. Освен ако, разбира се, казиното има някакъв вид залагане или подобно.
Както и да е, интересно е, може просто да са имали отпаднали, но е добре да се знае.
Hi, did you ask the casino why these games are not available? None of them work no matter what provider it is from?
As for the deposit, I don't think that's the reason for the refund, but I believe you'll be able to withdraw it. Unless of course the casino has some kind of wagering or similar.
Anyway, it's interesting, maybe they just had some dropouts but it's good to know.
Здравейте, имам въпрос.. много хора коментираха тук, казвайки, че това Eternal Slots Casino е меко казано доста сенчесто. Коментирам, за да задам въпрос относно възможността да получа помощ от Casino.Guru, ако заявката ми за теглене бъде отхвърлена, тъй като не би трябвало да има причина да не я одобря, след като днес получат моя депозит за проверка! (Тъй като съм потвърден и вече изпълних изискванията за игра, свързани с бонус за безплатни завъртания без депозит, който ми беше предложен чрез имейл, който Eternal Slots Casino ми беше изпратил преди близо седмица или може би две! & Говорих също известно време с техния не толкова любезен отдел за поддръжка на клиенти, чрез чат на живо, относно минималния депозит за проверка от 10$, който трябва да направя, преди да изтегля своите 50$ максимален размер на печалбите от бонуса, според офертата..) Та въпросът ми е следният; „Мога ли да проверявам-депозирам в това казино, с увереност, че знам, че ако е необходимо, Casino.Guru ще се съгласи да ми помогне (-най-малкото) да ми върна сумата на депозита, в случай че Казино Eternal Slots, вероятно е разкрито заради нечестния/нечестния си професионален характер и потенциално сенчести бизнес практики?? 🫣🤞🏻🙏🏻👀👂🏻🫶🏻
Hi, I have a question.. a lot of people have been commenting on here saying that this Eternal Slots Casino is rather shady, to say the least. I am commenting to ask a question about the possibility of receiving help from Casino.Guru, should my withdrawal request get rejected, as there should be no reason for not approving it, after they receive my verification deposit today! (Because, I am verified and I have already met playthrough requirements attached to a non-deposit free spins bonus I was offered, through an email that Eternal Slots Casino had sent my way, close to a week, or maybe two, ago! & I have also spoken a little while with their not-so-personable Customer Support, via Live Chat, about the 10$ minimum verification deposit that I must complete, before I am to withdraw my 50$ maximum amount of winnings from the bonus, according to the offer..) So my question is this; "Am I able to verification-deposit at this casino, with confidence in knowing that, if necessary, Casino.Guru will agree to assist me with (-at the very least,) getting my deposit amount returned to me, in the event that Eternal Slots Casino, is possibly exposed for it's dishonest/unfair professional nature, and potentially shady business practices?? 🫣🤞🏻🙏🏻👀👂🏻🫶🏻
Здравей, ако казиното не ти плати и няма проблеми от твоя страна, тогава да, ще се опитаме да ти помогнем. Винаги обаче се опитвам да не предвиждам резултата, защото зависи не само от нас, но и от това как казиното си сътрудничи.
Както и да е, засега нищо не ми изглежда странно, минималният депозит и сумата му са наред, казахте, че сте верифициран и също така сте изпълнили изискванията за бонуса според вашите думи.
Така че, ако искате да получите парите и се изисква депозит за проверка, ще трябва да го направите.
Ще видим какво ще се случи по-нататък и ако изникне нещо, не забравяйте да ни уведомите. 🙂
Hi, if the casino would not pay you and there are no problems on your side, then yes we would try to help you. However, I always try not to predict the outcome because it depends not only on us but also on how the casino cooperates.
Anyway, so far nothing seems strange to me, the minimum deposit and its amount is fine, you said you are verified and you also fulfilled the requirements for the bonus according to your words.
So if you want to get the money and a verification deposit is required, you will have to do so.
We'll see what happens next and if something comes up, be sure to let us know. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.