преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ETC Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здрасти
акаунтът ми не беше закрит веднага, след което загубих още 950$ в това казино. Casinoguru винаги ме обвинява за подобни случаи, но тези измамни казина не закриват сметките на играчите, когато поискаме. Какви са вашите правила за самоизключване.
Hi
my account wasn’t closed immediately then I lost another 950$ in this casino. Casinoguru always blaming me for this kind of cases but these rogue casinos not closing players accounts when we requested. What is your rules for self exclusion.
Скъпи играчи
моля, не играйте в казината на Кюрасао, защото те не закриват акаунта на играча, когато го поискаме. Дори casinoguru няма да ви помогне, защото ще се отрази на техните комисионни. Те отхвърлиха жалбите ми за закриване на акаунт на играчи, което отнема 3-4 дни, но никога не се казва в правилата и условията. Следващия път, ако казиното не затвори сметката, задайте лимити за депозити от 100$ на месец, за да избегнете ситуации като мен. Направих грешка и моля, събудете се от тези измамни казина и казиногуру.
Dear players
please don’t play in curacao casinos because they are not closing player’s account when we asked to. Even casinoguru won’t help you because it will affect their commission fees. They rejected my complaints for closure players account take 3-4 days but it never says in terms and conditions. Next time if the casino won’t close the account set deposits limits of 100$ per month to avoid situations like me. I made a mistake and please awake from this rogue casinos and casinoguru.
Здравейте,
за съжаление, това е още един пример за ваша неоснователна жалба 🙁. Вярвам, че вече ви предупредихме няколко пъти, че трябва да се опитате да се защитите по-добре, отколкото просто да отваряте нова жалба всеки път, когато загубите депозитите си.
„Скъпи Antony181980,
Тъй като имахте множество случаи с абсолютно същия проблем, при които аз или моите колеги обяснихме, че самоизключването може да отнеме до 3-4 дни, за да бъде обработено в зависимост от деня, в който сте го поискали, ние ще затворим вашата жалба.
Също така имайте предвид, че няма да бъдат публикувани други случаи от вас, когато периодът на изчакване за самоизключване е по-малък от 4 дни."
Любезна забележка: Новият профил също няма да ви помогне.
Hello,
sadly, this is another example of an unjustified complaint of yours 🙁. I believe that we already warned you several times, that you must try to protect yourself better than just opening another complaint each time you lose your deposits.
"Dear Antony181980,
As you had multiple cases with the exact same issue where me or my colleagues explained that a self exclusion may take up to 3-4 days to be processed depending or which day you requested for it, we will be closing your complaint.
Also please note that no further cases from you will be published where the waiting period of self exclusion is less than 4 days."
Kind note: New profile won't help you either.
защо все още не сте добавили това казино в черния списък, сайтът не работи от седмица, не са теглили парите ми и много други играчи са хвърлили пари
why haven’t you added this casino to the black list yet, the site hasn’t been working for a week, they haven’t withdrawn my money and many other players have thrown money
почему вы еще не добавили это казино в черный список сайт не работает уже как неделю мне не вывели деньги и много других игроков кинули на деньги
Здравей анастаза,
И аз нямам достъп до сайта, ще го проверя.
Ние не поставяме сайтове в черен списък, вместо това предоставяме честна оценка. Според вашата жалба , изминали са само няколко дни от момента, в който изпратихте тегленето, бих казал, че не е правилно да поставяте в черен списък което и да е казино веднага, въпреки че разбирам притеснението ви. Моля, изчакайте малко, даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето. Предполагам, че не ви харесва, но все пак, моля, бъдете търпеливи.
Hello anastaze,
I can't access the site either, I'll get it checked.
We do not blacklist sites, we provide an honest rating instead. According to your complaint, it has been only a few days since the moment you submitted the withdrawal, I'd say it's not correct to blacklist any casino immediately, though I understand your concern. Kindly wait a bit, we allow casinos 14 full days to proceed with the withdrawal. I can imagine that you don't like it well, still, please be patient.
Съжалявам - моя грешка. Имахме проблем с инструмента за търсене и поради това някак си пропуснах последните три публикации в жалбата, съжалявам за това.
Вече помолих екипа на тестерите да проверят сайта и функционирането му, останалото обаче зависи от оплакването.
Стискам палци. 🤞
I'm sorry - my bad. We had an issue with the search tool and due to that I somehow overlooked the last three posts in the complaint, I'm sorry for that.
I already asked the tester team to check the site and its functioning, the rest is up to the complaint, however.
Fingers crossed. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.