ФорумКазинаETC Casino - обща дискусия

ETC Casino - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized234
|
3075 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ETC Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здрасти

акаунтът ми не беше закрит веднага, след което загубих още 950$ в това казино. Casinoguru винаги ме обвинява за подобни случаи, но тези измамни казина не закриват сметките на играчите, когато поискаме. Какви са вашите правила за самоизключване.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпи играчи


моля, не играйте в казината на Кюрасао, защото те не закриват акаунта на играча, когато го поискаме. Дори casinoguru няма да ви помогне, защото ще се отрази на техните комисионни. Те отхвърлиха жалбите ми за закриване на акаунт на играчи, което отнема 3-4 дни, но никога не се казва в правилата и условията. Следващия път, ако казиното не затвори сметката, задайте лимити за депозити от 100$ на месец, за да избегнете ситуации като мен. Направих грешка и моля, събудете се от тези измамни казина и казиногуру.

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление, това е още един пример за ваша неоснователна жалба 🙁. Вярвам, че вече ви предупредихме няколко пъти, че трябва да се опитате да се защитите по-добре, отколкото просто да отваряте нова жалба всеки път, когато загубите депозитите си.

„Скъпи Antony181980,

Тъй като имахте множество случаи с абсолютно същия проблем, при които аз или моите колеги обяснихме, че самоизключването може да отнеме до 3-4 дни, за да бъде обработено в зависимост от деня, в който сте го поискали, ние ще затворим вашата жалба.

Също така имайте предвид, че няма да бъдат публикувани други случаи от вас, когато периодът на изчакване за самоизключване е по-малък от 4 дни."

Любезна забележка: Новият профил също няма да ви помогне.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

защо все още не сте добавили това казино в черния списък, сайтът не работи от седмица, не са теглили парите ми и много други играчи са хвърлили пари

Автоматичен превод:
anastaze
преди 1 година

Здравей анастаза,

И аз нямам достъп до сайта, ще го проверя.

Ние не поставяме сайтове в черен списък, вместо това предоставяме честна оценка. Според вашата жалба , изминали са само няколко дни от момента, в който изпратихте тегленето, бих казал, че не е правилно да поставяте в черен списък което и да е казино веднага, въпреки че разбирам притеснението ви. Моля, изчакайте малко, даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето. Предполагам, че не ви харесва, но все пак, моля, бъдете търпеливи.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам теглене от 2 ноември и вече минаха 14 дни

Автоматичен превод:
anastaze
преди 1 година

Съжалявам - моя грешка. Имахме проблем с инструмента за търсене и поради това някак си пропуснах последните три публикации в жалбата, съжалявам за това.

Вече помолих екипа на тестерите да проверят сайта и функционирането му, останалото обаче зависи от оплакването.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини